• Jullie hebben zojuist men kleine zusje van quizlet weggejaagt, doe zo door en er blijft niemand nog over (:


    I see sunset in your eyes

    Achja, ze had die 'onaardige' reacties zelf uitgelokt. Hier op Q moet je gewoon niet zo'n soort topics openen.


    Sing the song of the stars for me.

    Met vragen of je wel of niet moet batsen met je vriend kun je beter naar een sex alike forum gaan ofzo.
    Sorry maar dat is nou niet een doorsnee topic hier, en zeker aangezien ze nog vrij onervaren leek was het kinda lachwekkend? Zo heb ik vernomen.

    Inderdaad :Y)
    Het was net alsof ze onze mening vroeg wat voor soort puppy ze moest kopen ofzo.


    Sing the song of the stars for me.

    ze bedoelde het dus serieus zegt ze
    en is echt kwaam jom,
    ik heb die nog nooit zo kwaad gezien, en ze kent jullie - denk ik- niet eens


    I see sunset in your eyes

    maarja, ik vind dat hier op Q ook over zo'n zaken gepraat moeten kunnen worden, ale, nu niet seks met je beste vriend ofz, maarjaa ..


    I see sunset in your eyes

    ik vind inderdaad ook dat er wel over seks gepraat mag worden. ik bedoel, eens is de eerste keer, en waarom zou je dat dan niet bespreken? weliswaar met mensen die je niet kent, maar dat maakt het makkelijker. En bovendien, dúh, tuurlijk is ze nog zo "preuts" Dat was jij toch ook toen je het voor het eerst ging doen?


    Life is hard and then we die

    maarja, ik vind dat hier op Q ook over zo'n zaken gepraat moeten kunnen worden, ale, nu niet seks met je beste vriend ofz, maarjaa ..

    Maar daar ging het net over. ;D
    Zoiets aan vreemden vragen is kinda probleemzoekend, vind ik. Het spijt me voor der dat ze zo van streek is, maar ze had kunnen bedenken dat mensen sarcastisch zouden gaan reageren.


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    Maar daar ging het net over. ;D
    Zoiets aan vreemden vragen is kinda probleemzoekend, vind ik. Het spijt me voor der dat ze zo van streek is, maar ze had kunnen bedenken dat mensen sarcastisch zouden gaan reageren.



    that's my little sista


    I see sunset in your eyes

    Uhmm 2 questions;
    1) Wie is j zusje?
    2) Wáarom vraagt ze dan ook datding van sex ofzoo als het toch bekend is en toch elk normaal mens moet weten dat als je zoiets doet er áltijd mee word gelachen of sarcastisch over gedaan word? Like; zoiets vraag je niet aan kindjes tussen 10/15 wnt die lachen r allemaal mee enhier zithet ongeveer vol met van die kindjes die eenmaal kleine hersentjes hebben ,;-)

    Uhmm 2 questions;
    1) Wie is j zusje?
    2) Wáarom vraagt ze dan ook datding van sex ofzoo als het toch bekend is en toch elk normaal mens moet weten dat als je zoiets doet er áltijd mee word gelachen of sarcastisch over gedaan word? Like; zoiets vraag je niet aan kindjes tussen 10/15 wnt die lachen r allemaal mee enhier zithet ongeveer vol met van die kindjes die eenmaal kleine hersentjes hebben ,;-)


    1) junkie

    2) van die kleine hersentjes hebt gy gezegt eh, niet ik (:


    I see sunset in your eyes

    Ik ben van mening dat je geen raad moet zoeken bij volslagen vreemden over seks met je vriend. Ik heb geen idee hoe die jongen is en wat hun relatie met elkaar precies is. En omdat veel users nog onervaren zijn op het gebied van seks lijkt het me ook niet praktisch. Toch ben ik van mening dat je - als er een serieus antwoord gevraagd wordt - die ook moet geven. Of gewoon doorskippen naar een ander oppervlakkiger topic.


    No growth of the heart is ever a waste