• Jullie hebben zojuist men kleine zusje van quizlet weggejaagt, doe zo door en er blijft niemand nog over (:


    I see sunset in your eyes

    ze is 14 jaar,
    dus ik denk ongeveer zou oud als de gem. Q gebruiker hier


    I see sunset in your eyes

    ze is 14 jaar,
    dus ik denk ongeveer zou oud als de gem. Q gebruiker hier

    ja want donderdag wordt ik 15 ^^


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)
    ja want donderdag wordt ik 15 ^^


    wat leuk voor je
    alvast een gelukkige verjaardag dan ^^


    I see sunset in your eyes

    maar waarom moest ze huilen dan? ik bedoel, de meeste kinderen op quizlet doen zichzelf heel wat stoerder voor dan dat ze werkelijk zijn. Ze hadden die reacties echt niet gegeven als het face-to-face was, dan waren ze te schijterig. Sowieso, ik vond het helemaal geen raar onderwerp ofzo. Waarom doet iedereen zo.. abnormaal over seks? Dat is een normaal onderdeel in een leven hoor. Logisch dat erover gepraat word.


    Life is hard and then we die

    Misschien ook door de gem leeftijd hier was het gewoon niet slim om zo'n topic te openen.
    Daarnaast vind ik het wel weak dat ze na één topic waarin mensen minder aardig waren meteen weggaat. Zover ik hier lees zijn er best wat mensen die haar altijd wel aardig vonden.

    Verder lijkt dit topic me overbodig aangezien ze toch niet van plan is terug te komen. =]

    Misschien ook door de gem leeftijd hier was het gewoon niet slim om zo'n topic te openen.
    Daarnaast vind ik het wel weak dat ze na één topic waarin mensen minder aardig waren meteen weggaat. Zover ik hier lees zijn er best wat mensen die haar altijd wel aardig vonden.

    Verder lijkt dit topic me overbodig aangezien ze toch neit van plan is terug te komen. =]


    ik zal me best doen om nog eens op haar in te praten, maar ik weet niet of dat gaat lukken, but I'll try ^^


    I see sunset in your eyes

    jauh sorry hor maar iedereen krijgt wels coment ... en het is niet zo dat iedereen iets lulligs zij... en er zat goed advies tussen trouwens.. maarja het eindigde idd wel in een gestoord gesprek.. en ik voel me best schuldig.. want ook ik had 1 dingetje gezecht [/buiten dat ik eerst advies had gedropt] en okej dat is niet leuk.. en ja hik heb dat ook wels gehad .. maar jezelf verwijderen nja ik zou het niet doen... ik zou me er overheen leggen en mee laggen over wat voor potje ze r verder van maken.. ze maken lol oke... das niet leuk en ik weet je zusje is mij ook niet... en sorry dan echt oprecht dat ik ook iets heb gezecht dat mischien niet zo leuk was [/buiten mijn goedbedoelde advies nogmaals]
    en uhm dat is alles wat ik verder wou zeggen...


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    wat leuk voor je
    alvast een gelukkige verjaardag dan ^^

    bedankt!

    *en sorry voor mijn offtopicheid*

    ik hoop dat ze terug komt!


    i need you like a heart needs a beat.

    Is ze weg vanwege dat mods(!) vooral er een off-topic van maakten? Dat vind ik wel raar hoor. Ik bedoel, het is toch maar een lolletje en niet op haar gericht?


    Life is hard and then we die

    Hm ja, well als ze weg wil blijven moet ze dat vooral doen. Gezien jou profiel zit je hier ook pas een paar minuten en een leven zonder quizlet is ook goed.
    Ik vind niet dat je iemand moet pushen, of zo moet proberen dat we straks extreem aardig tegen haar gaan doen. Sure some will try, maar de normale quizletter hier die geeft zijn/haar mening met een redelijk botte manier van doen. Als ze daar niet tegen kan, moet ze ook niet terugkomen lijkt mij.

    Nogmaals het lijkt me haar keuze, en ik denk neit dat de rest van quizlet of jij je ermee moet bemoeien? Dat helpt haar toch niet.

    Is ze weg vanwege dat mods(!) vooral er een off-topic van maakten? Dat vind ik wel raar hoor. Ik bedoel, het is toch maar een lolletje en niet op haar gericht?

    ik denk meer omdat er een mod in dat topic betrokken was ;]


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)
    ik denk meer omdat er een mod in dat topic betrokken was ;]
    het waren er zelfs 3.


    Life is hard and then we die

    Is ze weg vanwege dat mods(!) vooral er een off-topic van maakten? Dat vind ik wel raar hoor. Ik bedoel, het is toch maar een lolletje en niet op haar gericht?


    ik weet het niet, wasser zelf niet bij enal hoor, maar ik weet dat ze de topic had verwijderd, ale haar begin bericht, en dat ze haar profiel heeft verwijderd, en ze er niet mee kon lachen, want ze vond dit best een serieuse zaak fz


    I see sunset in your eyes

    ja oke maar het is maar een lolletje daar kan ze ook gewoon overheen lezen


    Life is hard and then we die

    Met vragen of je wel of niet moet batsen met je vriend kun je beter naar een sex alike forum gaan ofzo.
    Sorry maar dat is nou niet een doorsnee topic hier, en zeker aangezien ze nog vrij onervaren leek was het kinda lachwekkend? Zo heb ik vernomen.