• Jullie hebben zojuist men kleine zusje van quizlet weggejaagt, doe zo door en er blijft niemand nog over (:


    I see sunset in your eyes

    ik weet niet wie wat gedaan heeft ofzo hoor,
    maar stel nu dat de pester zelf een mod is, wat gebeurt er dan ?

    Dan krijgt die ook gewoon een waarschuwing? We zijn niet anders als andere users, hoor.


    Bored.

    Nou, over dat seks hebben met je beste vriend? >< Dat is ook gewoon een domme vraag. Waarom vraag je toestemming aan vreemden om een soort van seks te mogen hebben? Vorm een eigen mening, Fzo.
    Eigen meningheid heerst.
    Het kon ook nog gaan over de dikheidaanval?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Nou, over dat seks hebben met je beste vriend? >< Dat is ook gewoon een domme vraag. Waarom vraag je toestemming aan vreemden om een soort van seks te mogen hebben? Vorm een eigen mening, Fzo.


    over wat ?
    omg, (baby)


    I see sunset in your eyes

    wie is uu zus?


    Your Butt is Mine!

    (...)Eigen meningheid heerst.
    Het kon ook nog gaan over de dikheidaanval?


    dat denk ik niet, want ze is extreem mager


    I see sunset in your eyes

    nou een voorbeeld dus,
    ze had een topic geopend en iets gevraagd,
    waarover wil ze niet zeggen
    en meteen begonnen mensen met haar te lachen en sarcastische opmerkingen tegen haar te maken, en daar had ze dus helemaal niet om gevraagd, ze had gewoon gevraagt wat jij in zo'n geval zou dan.

    -nu alleen nog te weten komen welk geval
    Jamaar lieve sgat, dat gebeurd altijd. Er zijn altijd wel sarcastische opmerkingen op een of ander topic waarin een vraag word gesteld, dat is normaal. En zei zal waarschijnlijk wat jonger zijn waardoor zij er niet zo goed tegen kan. Wij kunnen ook niet ruiken dat zij zoveel jonger is.


    Life is hard and then we die

    Oh... deed ik dat? Nou ik deed het met plezier =|
    Ik wed dat ze zelf ook wat gedaan heeft, want ik denk niet dat velen van ons zo doen zonder reden. En anders kon ze naar een mod gaan en werd die pester gebant.

    Kuch, de pester krijgt dan een waarschuwing, niet meteen een ban. Of het schelden moet wel heel erg zijn.


    Bored.

    (...)Jamaar lieve sgat, dat gebeurd altijd. Er zijn altijd wel sarcastische opmerkingen op een of ander topic waarin een vraag word gesteld, dat is normaal. En zei zal waarschijnlijk wat jonger zijn waardoor zij er niet zo goed tegen kan. Wij kunnen ook niet ruiken dat zij zoveel jonger is.


    dat...
    wou ik net gaan typpen mr toen vloog q weg ;l *zucht*


    We can only learn to love by loving.

    (...)Jamaar lieve sgat, dat gebeurd altijd. Er zijn altijd wel sarcastische opmerkingen op een of ander topic waarin een vraag word gesteld, dat is normaal. En zei zal waarschijnlijk wat jonger zijn waardoor zij er niet zo goed tegen kan. Wij kunnen ook niet ruiken dat zij zoveel jonger is.


    hahaa, ze is nogal lichtgevoelig hoor ^^ :D


    I see sunset in your eyes

    Weetje, Iedereen krijgt hier wel eens een kutopmerking of meerdere! Je zusje zou het haar niet moeten aantrekken =)

    (...)
    Kuch, de pester krijgt dan een waarschuwing, niet meteen een ban. Of het schelden moet wel heel erg zijn.
    ja sorry heb er niet veel verstand van weet je x']

    maar wie is dat dan en wat vroeg ze?


    Life is hard and then we die

    (...)

    dat denk ik niet, want ze is extreem mager
    Er waren hier nogal veel topics over mensen die aandacht nodig hadden en die wilden horen dat ze niet dik waren. x'] [/een kleine uitleg]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Nou, over dat seks hebben met je beste vriend? >< Dat is ook gewoon een domme vraag. Waarom vraag je toestemming aan vreemden om een soort van seks te mogen hebben? Vorm een eigen mening, Fzo.

    zal t idd wel zijn.
    die persoon heeft zichzelf verwijderd. x)

    Als het over dat seks gaat. Ja hallo, dat was gewoon een domme opmerking. En logisch dat velen lacherig doen over seks enzo.