• Hé, iedereen - en sorry dat ik hier een topicje open. (Ik hoop dat me dat vergeven word en dat ik hier op de juiste plaats zit.)

    Ik vroeg me af of er iemand zin heeft een ORPG met mij te creëren en starten, maar dan in het Engels. Vanzelfsprekend is het geen vereiste om perfect Engels te kunnen, dat kan ik zelf namelijk ook niet. Daarom net zou ik graag een ORPG starten in deze taal - een gemakkelijke manier om het te blijven oefenen.

    Ik ben heel erg into alles post-apocalyptisch, fantasy, horror, thriller, etc. . . Mocht je je hiertoe geroepen voelen, stuur dan alsjeblieft een PB-berichtje! (Zie je dat Engels echt niet zitten, maar zou je er wel graag één in het Nederlands starten, mag je natuurlijk ook een berichtje sturen.) Ik verwacht ook zeker niet dat je elke dag kan reageren of wat dan ook. Ik heb zelf namelijk een studie die veel van mijn tijd in beslag neemt, dus er zit absoluut geen haast achter.

    Wel ben ik zelf van de langere posts (min. 300 woorden per post), dus ik hoop dat dat ook iets waarin jij - persoon die dit leest - zich kan vinden. ^^

    Met veel liefs.
    - Marie


    A girl who wonders.

    Het zou me leuk lijken, maar ik heb echt een boel ORPG's openstaan die ik niet wil verwaarlozen. Hopelijk kun je wel iemand vinden c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    Het zou me leuk lijken, maar ik heb echt een boel ORPG's openstaan die ik niet wil verwaarlozen. Hopelijk kun je wel iemand vinden c:


    Lief dat je dat zegt! Mocht je je ooit nog van gedachte veranderen, mag je het altijd laten weten. ^^


    A girl who wonders.

    Het lijkt mij echt heel erg leuk, en in het Engels schrijven vindt ik ook echt een heel leuk idee! Ik heb alleen een tijdje geen rpg/orpg gedaan, ook heb ik waarschijnlijk geen tijd om elke dag te antwoorden maar meestal zal het wel lukken...


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Het lijkt mij super leuk, vooral het fantasy genre spreekt mij aan. Ikzelf heb ook een vrij tijd innemende studie, maar kan altijd wel tijd vinden om te schrijven.