• Lieve users van Quizlet!

    Vandaag viert Quizlet haar 11e verjaardag. Een hele speciale dag dus! Reden voor een feestje! Vanwege het 11-jarig bestaan van Quizlet, mogen wij van Rutger 100 credits verloten!

    Wat moet je hier voor doen?
    Op facebook heeft Quizlet.nl een officiele facebookpagina: Klik hier
    Hier hebben wij een post geplaatst over de verjaardag van Quizlet. Als je Quizlet.nl liked als je dat nog niet hebt gedaan, en als je die post deelt, maak je kans op 100 credits! Klik hier

    Dus snel naar facebook en liken en delen!

    Nog een laatste vraag..
    Wat gaan jullie doen om de verjaardag van Quizlet te vieren vandaag? (typing)

    - De Quizlet crew

    MEDEDELING:
    Door problemen met Facebook ervaren we enkele problemen met het oplijsten van iedere deelnemer. Daarom zou het handig zijn als degenen die mee hebben gedaan een printscreen zouden willen doorsturen naar ons Facebook-account. Dan hebben we dat als extra bevestiging. Jullie kunnen ons die extra bevestiging doorsturen tot en met 3 november 20.00u. Daarna zullen we overgaan tot het loten met de onschuldige hand. Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 nov 2015 - 21:32 ]

    Scandal schreef:
    MEDEDELING:
    Door problemen met Facebook ervaren we enkele problemen met het oplijsten van iedere deelnemer. Daarom zou het handig zijn als degenen die mee hebben gedaan een printscreen zouden willen doorsturen naar ons Facebook-account. Dan hebben we dat als extra bevestiging. Jullie kunnen ons die extra bevestiging doorsturen tot en met 3 november 20.00u. Daarna zullen we overgaan tot het loten met de onschuldige hand. Alvast bedankt!

    Ik heb het gestuurd en voor de zekerheid ook even mijn Q naam vermeldt (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb het naar de pagina-chat gestuurd, is dat goed?


    Your make-up is terrible

    Madrugada schreef:
    (...)
    Ik heb het gestuurd en voor de zekerheid ook even mijn Q naam vermeldt (:

    Bedankt!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Needles schreef:
    Ik heb het naar de pagina-chat gestuurd, is dat goed?

    Wat bedoel je daar precies mee? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Wat bedoel je daar precies mee? =)


    Op de FB-pagina staat de optie om een bericht te sturen en dan stuur je eigenlijk een bericht naar de chat.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Op de FB-pagina staat de optie om een bericht te sturen en dan stuur je eigenlijk een bericht naar de chat.


    Dat heb ik ook gedaan. Was de bedoeling, toch?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja het komt daar aan dames ^^

    Okidoki. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Okaay ;3


    Your make-up is terrible

    Madrugada schreef:
    (...)
    Ik heb het gestuurd en voor de zekerheid ook even mijn Q naam vermeldt (:


    16 - 09 - '17

    Oeh, moet ik niet vergeten dat morgen dan even te doen haha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Needles schreef:
    (...)

    Op de FB-pagina staat de optie om een bericht te sturen en dan stuur je eigenlijk een bericht naar de chat.

    Ik ben volgens mij echt even niet mee. Ik heb geen weet van een chat, dus ik kan je ook momenteel niet vinden. Ik ken alleen maar 'Bericht' naast de 3 bolletjes rechtsboven. =S


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik ben volgens mij echt even niet mee. Ik heb geen weet van een chat, dus ik kan je ook momenteel niet vinden. Ik ken alleen maar 'Bericht' naast de 3 bolletjes rechtsboven. =S


    Met de chat bedoelt ze gewoon het berichtje. Er opent gewoon een chatvenstertje als je op 'bericht' klikt. (:


    What would Emma do?

    Ik ben weer mee. Ik zie al waar ik in de war geraakte. Ik ben nu bezig! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Excuses voor mijn verwarrend gedrag daarnet. :Y)
    Iedereen die tot nu toe al iets ingestuurd heeft, kreeg al een bericht terug!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury