• Lieve users van Quizlet!

    Vandaag viert Quizlet haar 11e verjaardag. Een hele speciale dag dus! Reden voor een feestje! Vanwege het 11-jarig bestaan van Quizlet, mogen wij van Rutger 100 credits verloten!

    Wat moet je hier voor doen?
    Op facebook heeft Quizlet.nl een officiele facebookpagina: Klik hier
    Hier hebben wij een post geplaatst over de verjaardag van Quizlet. Als je Quizlet.nl liked als je dat nog niet hebt gedaan, en als je die post deelt, maak je kans op 100 credits! Klik hier

    Dus snel naar facebook en liken en delen!

    Nog een laatste vraag..
    Wat gaan jullie doen om de verjaardag van Quizlet te vieren vandaag? (typing)

    - De Quizlet crew

    MEDEDELING:
    Door problemen met Facebook ervaren we enkele problemen met het oplijsten van iedere deelnemer. Daarom zou het handig zijn als degenen die mee hebben gedaan een printscreen zouden willen doorsturen naar ons Facebook-account. Dan hebben we dat als extra bevestiging. Jullie kunnen ons die extra bevestiging doorsturen tot en met 3 november 20.00u. Daarna zullen we overgaan tot het loten met de onschuldige hand. Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 nov 2015 - 21:32 ]

    Happy birthday Quizlet! Ik wil Facebook en Q liever gescheiden houden maar ik heb toch meegedaan — ik kon het niet laten :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    niniwa1 schreef:
    Happy birthday Quizlet!

    Ik neem ook niet deel omdat ik Q en Facebook liever gescheiden houd, maar wel gaaf dat er credits uitgedeeld worden. Succes iedereen!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil wel delen, maar m'n ouders mogen niet weten dat ik op Q zit :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gefeliciteerd Quizlet!!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik snap eigenlijk best wel waarom sommige mensen het liever niet delen. Ik vond het ook een beetje jammer dat het via facebook moest lopen, maar snap de publiciteitsstunt wel volledig. Vroeger hield ik Q en mijn privéleven ook liever gescheiden, maar nu ik geen crewlid meer bent, ben ik een stuk minder bekend en is die barrière een beetje weggevallen voor mij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nou ter ere van Q's elf jarig bestaan heb ik vandaag wel extra veel hoofdstukken geschreven.:W


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jonty schreef:
    Ik hou privé en Quizlet gescheiden van elkaar, dus ik ga niet meedoen...
    Ik wil niet dat bekende mensen een account aanmaken om mijn account te kunnen bekijken en mijn creaties gaan lezen. Brr. Moet er niet aan denken :x

    Succes aan wie mee doet!

    Klopt. Dit dus. Ik vind het niet echt een fijn idee nee. Erg jammer, want ik had de credits graag gewonnen hehehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanneer wordt de winnaar bekend gemaakt?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Oh juist, ik ben benieuwd. Veel geluk iedereen! (:


    What would Emma do?

    We zijn het zeker niet vergeten hoor! ;)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jap, ik houd Quizlet en mijn privé ook liefst gescheiden — maar ik vind het super leuk dat jullie dit doen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Diplodocus schreef:
    Oh juist, ik ben benieuwd. Veel geluk iedereen! (:


    Zoals je zegt veel geluk

    Ik houdt Q en privé liever gescheiden, dus meedoen doe ik niet, maar wel een leuk idee!


    Ex astris, sciencia

    Aliyah schreef:
    Jap, ik houd Quizlet en mijn privé ook liefst gescheiden — maar ik vind het super leuk dat jullie dit doen!


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    MEDEDELING:
    Door problemen met Facebook ervaren we enkele problemen met het oplijsten van iedere deelnemer. Daarom zou het handig zijn als degenen die mee hebben gedaan een printscreen zouden willen doorsturen naar ons Facebook-account. Dan hebben we dat als extra bevestiging. Jullie kunnen ons die extra bevestiging doorsturen tot en met 3 november 20.00u. Daarna zullen we overgaan tot het loten met de onschuldige hand. Alvast bedankt!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury