• It continues.

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Starlord schreef:
    Die momenten dat je vrolijk bent en dat er dan vlak voordat je naar bed gaat bam iets gebeurd waardoor je je meteen helemaal weer down voelt. Echt haat aan dat soort momenten.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Waarom durf ik niet naar Q-meetings? Zelfs als er mensen komen die ik 'ken' en die ik heel graag echt wil ontmoeten. Stom watje dat ik ben!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Waarom durf ik niet naar Q-meetings? Zelfs als er mensen komen die ik 'ken' en die ik heel graag echt wil ontmoeten. Stom watje dat ik ben!


    Ik denk dat het eerder verstandig is, hoor. Ik bedoel, Q is een hele betrouwbare site maar zelfs hier zitten mensen die doen alsof ze een ander zijn.


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Ik denk dat het eerder verstandig is, hoor. Ik bedoel, Q is een hele betrouwbare site maar zelfs hier zitten mensen die doen alsof ze een ander zijn.


    Zo bedoelde ik hem niet. Ik wil gaan, maar mijn zelfbeeld verteld me dat ik daar niet thuishoor of zoiets.


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Dat ik een relatie moet verbreken omdat ik er anders aan onderdoor ga fml.


    26 - 02 - '16

    tubbietoost schreef:
    (...)

    Zo bedoelde ik hem niet. Ik wil gaan, maar mijn zelfbeeld verteld me dat ik daar niet thuishoor of zoiets.


    Oh, heheh XD Ik vat het weer eens verkeerd op.


    obsessive rage

    Avocado's -_-


    Happy Birthday my Potter!

    tubbietoost schreef:
    (...)

    Zo bedoelde ik hem niet. Ik wil gaan, maar mijn zelfbeeld verteld me dat ik daar niet thuishoor of zoiets.

    De meetings bestaan uit veel random vage figuren, het enige dat er kan gebeuren is dat je het ontzettend naar je zin hebt ;D. En al heb je 't wat minder naar je zin dan je denkt, kun je altijd terug.


    No growth of the heart is ever a waste

    Starlord schreef:
    Avocado's -_-


    Eindelijk iemand die geen avocado's lust!
    Althans, als je dat bedoelde XD


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Eindelijk iemand die geen avocado's lust!
    Althans, als je dat bedoelde XD


    Geen idee, ik zou ze niet eens meer willen proberen, maar het heeft mij nooit echt getrokken. Ik word ook gek van dat avocado lied met iets in de richting van "peel the avocado" like waarom moet ik dat overal aanhoren? GO AWAY YOU STUPID WOMAN WITH YOUR AVOCADO.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    (...)

    Geen idee, ik zou ze niet eens meer willen proberen, maar het heeft mij nooit echt getrokken. Ik word ook gek van dat avocado lied met iets in de richting van "peel the avocado" like waarom moet ik dat overal aanhoren? GO AWAY YOU STUPID WOMAN WITH YOUR AVOCADO.


    Waha, dat soort liedjes zijn altijd vreselijk XD
    ~
    Het liedje "All I want for Christmas". Mijn klasgenootjes weten er ook een hele *kuch kuch* mooie uithaal bij toe te voegen....


    obsessive rage

    Mensen die zeggen iets te zullen gaan doen en het vervolgens niet doen...


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    PadilIa schreef:
    Mensen die zeggen iets te zullen gaan doen en het vervolgens niet doen...


    This. En wel allerlei andere dingen doen, waardoor het super duidelijk wordt dat je net zo goed dood neer kan vallen.


    Happy Birthday my Potter!

    Dat mensen zeggen dat een band stom is gezien hun genre, maar dat de bandleden echt ontzettend schattig tegen elkaar zijn C;


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Een geurig eten verbod bij wet in de trein of bus zou heel fijn zijn. Niemand leest de bordjes met regels...