• It continues.

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Dat ik me blind moet staren op al mijn imperfecties en daardoor niets aan mezelf kan waarderen :/


    26 - 02 - '16

    Ze hebben hun kind niet eens 'South' genoemd?

    Agumon schreef:
    Ze hebben hun kind niet eens 'South' genoemd?

    Saint klinkt uiteraard veel beter haha

    Well fuck you too.


    No growth of the heart is ever a waste

    Get Together van de Sims 4 is allemaal heel leuk, ik moet alleen even 5000 items inspecteren om te zien welke het niet doet en mijn spel belemmert.. Gah.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mensen die dingen herhalen om hun mening/wil op te dringen. Je zei al dat je alleen zondag kan en ik zeg dat ik het even moet overleggen, omdat mijn vader dan jarig is. Dan hoef je het niet freaking nog een keer te zeggen. Ik doe al mijn best om mij aan jou aan te passen oké, maar ik kan ook niet toveren stom kind.


    Happy Birthday my Potter!

    Well i'm busted...

    Afstuderen is hel, ik raad het iedereen af.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sommige personen nemen echt snel teveel hooi op hun volk... en ik ben er één van.


    I'm your little ray of pitch black.

    Groepswerken, echt verschrikkelijk.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Groepswerken, echt verschrikkelijk.

    Dit.


    <3

    Dat echt alles fout gaat. Ben benieuwd wat het volgende is. Dit is geen leuk leven meer.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jezelf hebben vast geschreven in een verhaal.


    obsessive rage

    Dizcoostin schreef:
    Sommige personen nemen echt snel teveel hooi op hun volk... en ik ben er één van.


    Ik herken dit


    26 - 02 - '16

    Die momenten dat je vrolijk bent en dat er dan vlak voordat je naar bed gaat bam iets gebeurd waardoor je je meteen helemaal weer down voelt. Echt haat aan dat soort momenten.


    Happy Birthday my Potter!