• It continues.

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Dat stomme bedrijf voor grafisch ontwerpen.
    Ik ben gaan solliciteren en nog steeds geen antwoord. Het is ook wel mijn droombedrijf maar ughh ik weet niet meer.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Mensen die nog nooit van opbouwende kritiek hebben gehoord.


    <3

    -

    [ bericht aangepast op 26 nov 2015 - 19:01 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ondankbaarheid en ontevredenheid.


    Happy Birthday my Potter!

    Mensen die niet het verschil tussen dit topic en het LJH-topic kennen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vraag me nu echt af of ik het wel ga redden met mijn opdrachten op stage. Ik moet 18 januari mijn map inleveren (alles afgetekend en nagekeken) en ben nog steeds niet eens begonnen!! #@$%^!(

    Mijn vader die alleen maar negatief kan zijn. Like cheer up, we hebben gisteren eindelijk eens goed nieuws en die idioot heeft juridisch gezien geen poot om op te staan. Als hij nu niet meewerkt kunnen we hem volledig uitkleden, dus moet hij wel meewerken. Er de hele dag al chagrijnig, pessimistisch en zenuwachtig over doen heef 0,0 zin. Vooral niet als andere mensen in dit huis gewoon graag hun dingen willen doen.


    Happy Birthday my Potter!

    Thermodynamica. :((


    .

    Ik vind het klote dat als ik een voormalig goede vriendin bijna vergeten ben (of in ieder geval dat ik er probleemloos mee kan leven zonder een rotgevoel te hebben bij alles waar we samen om konden lachen), maar dat mijn telefoon me dan een herinnering stuurt voor iets dat we een jaar geleden besproken hebben en dat we deze decembermaand zouden doen. Het voelt als terug bij af en dat zuigt.


    Sarah = ongewoon sexy

    Fysica, here I come. Je zuigt, maar here I come. Echt, fuck fysica. Daar krijg ik 't schijt van.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2015 - 22:25 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    De zwarte pieten discussie...

    Gayle schreef:
    Mensen die niet het verschil tussen dit topic en het LJH-topic kennen.

    Dit ja. Niet dat het me echt ergert, maar het valt me wel op.


    OT: Mijn luiheid, uitstelgedrag, en de toets Latijn van morgen waar ik keihard voor ga falen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Schrijffouten van ik kan niet meer...


    Mhm?

    Gayle schreef:
    Mensen die niet het verschil tussen dit topic en het LJH-topic kennen.


    Er zit ook niet veel verschil op. Hier kun je zeiken over al wat je niet aanstaat (dus als ik zeg dat fysica zuigt, dan zeik ik bij definitie) en dat is waar het LJH-topic voornamelijk voor gebruikt wordt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Koriander.

    Uuuuuwlhg.


    "I shut my eyes in order to see.'