• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Sarah = ongewoon sexy

    Feared schreef:
    (...)
    Deel twee, net in begonnen. :3

    Omg, ik wil er zoveel over kwijt, maar ik zal me inhouden vanwege spoilers.
    Lees door zodat ik het kwijt kan pls. *-*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    It's so clear. I regret doing those things, when you really never gave me anything in return.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Je weet pas echt dat je het verkeerde werk hebt gekozen als je twee dagen op voorhand al hel zenuwachtig wordt en de dag zelf hoopt dat je ziek wordt.(no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles

    Dat alles wat gebeurt nu vervaagt in de tijd, dat het allemaal vluchtig is en onwerkelijk, onbestendig als een luchtspiegeling, dat is wel de diepste betekenis van het lijden.


    -

    baarmoedER IK WAARSCHUW JE vanavond is dat feestje dus je houdt het maar lekker nog een extra dagje vol zonder bloed A.U.B.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wow, een van de leraren op school is omgekomen in een auto ongeluk :|


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Debbaut schreef:
    Je weet pas echt dat je het verkeerde werk hebt gekozen als je twee dagen op voorhand al hel zenuwachtig wordt en de dag zelf hoopt dat je ziek wordt.(no_chears)


    Naahw, Jarne. :c Hopelijk wordt het toch nog leuk. *huggie!*


    OTOFT: Tekenen wil voor geen meter. Lekker dan. :') Dan maar wat anders verzinnen om te doen. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dorneget schreef:
    (...)

    Naahw, Jarne. :c Hopelijk wordt het toch nog leuk. *huggie!*


    OTOFT: Tekenen wil voor geen meter. Lekker dan. :') Dan maar wat anders verzinnen om te doen. xd


    Ik reken er maar niet op, maar toch bedankt Yolanda!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Lekker dit, we spreken twee weken van te voren af om vandaag te logeren maar je zegt het nu af, dankjewel. Ook leuk om te horen dat je het afzegt omdat je iets 'coolers gaat doen dan met mij logeren.' (:


    wat was dit ookalweer

    Ik wil me niet zo voelen, ugh.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vici schreef:
    Wow, een van de leraren op school is omgekomen in een auto ongeluk :|

    Dat klinkt best wel heftig! Gecondoleerd iig, of je hem/haar nou goed gekend hebt of niet, dat lijkt me toch best wel naar. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I need comfort food.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 14:40 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Even een schouderklopje aan mezelf. Ik heb al die geweldig leuke wollen kerstsokken kunnen laten liggen (I mean, wie wil er nou geen Olaf op zijn sokken).

    Dit hadden we moeten winnen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Tijd voor een serieuze inhaalbeweging!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.