• Only those with Charisma, Uniqueness, Nerve and Talent will make it to the top!
    Start your engines...and may the best woman win!



    Dit topic is opgedragen aan het beste reality competitie programma van Amerika, namelijk Rupaul's Dragrace. In dit programma strijden Dragqueens voor de titel 'America' s Next Drag Superstar'. Als je het nog niet gezien hebt; ga het dan nu kijken via vidlocker; Netflix of de logotv website! Als je het wel gezien hebt, feel free om in dit topic je mening te geven over alle queens, bij te praten over alle 8 (en een allstar) seizoenen of om de geruchten over All Stars 2 hier te gooien! Dit topic is bedoelt voor onderwerpen die samenhangen met de show; dus verleden contestants; LogoTV; WOWproductions etc.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 18:40 ]


    We're all mad here.

    Chachki schreef:
    Mijn moeder zegt nu werkelijk de hele tijd BAM en dan moet ze heel hard lachen. Ook als iemand toevallig Bam zegt.

    HAHAHAHAHAHA, m'n vader stuurde voor mn examenweek "goodluck and don' t fuck it up."


    We're all mad here.

    Ik vond season 6 (Milk, Bianca, Adore aaaaaah) wel de beste samen met season 4 en 5. Ikzelf vond season 7 niet zo leuk als degene die hiervoor genoemd zijn..

    En ik had een fucking grote crush op Max en Pearl zonder drag. Sorry not sorry. ^^


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Mijn favorieten zijn 4 en 6, denk ik. ;3 Ik vond de queens van 7 op zich wel leuk, maar samen niet, if that makes any sense.


    Your make-up is terrible

    Ik ben op t moment bezig met 1 samen met Pinkett.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 17:28 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Topic verplaatst naar het juiste subforum.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben hier gekomen door Nikki, dus bedankt hahaha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eheheheh.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 18:59 ]


    Your make-up is terrible

    hiiiiii


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Stones schreef:
    Ik ben hier gekomen door Nikki, dus bedankt hahaha.


    We're all mad here.

    Jasonic schreef:
    (...)



    Zegt ie niet zo heel diep 'Sup?' en dan lag iedereen plat :'D


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Aerlyn schreef:
    Ik vond season 6 (Milk, Bianca, Adore aaaaaah) wel de beste samen met season 4 en 5. Ikzelf vond season 7 niet zo leuk als degene die hiervoor genoemd zijn..

    En ik had een fucking grote crush op Max en Pearl zonder drag. Sorry not sorry. ^^


    Agree volkomen (al vond ik alleen Milk niet een van de beste #sorry), seizoen miste gewoon heel erg de T. Vond het meer een soort beauty seizoen.Vond het wel leuke queens, maar het gaf me geen 'wow' effect of iets. Idk.


    We're all mad here.

    Mijn zus heeft pas nu door - dat de beginletters van Charisma Uniqueness Nerve and Talent - cunt spellen ^^


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Aerlyn schreef:
    (...)

    Zegt ie niet zo heel diep 'Sup?' en dan lag iedereen plat :'D

    Jaaaaaaa, heb de GIF niet gemaakt oke. ):


    We're all mad here.


    When Monday hits you.


    We're all mad here.

    Jasonic schreef:
    (...)

    Agree volkomen (al vond ik alleen Milk niet een van de beste #sorry), seizoen miste gewoon heel erg de T. Vond het meer een soort beauty seizoen.Vond het wel leuke queens, maar het gaf me geen 'wow' effect of iets. Idk.



    ik zei enkel Milk omdat ie fucking hot was ^^


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]