• Only those with Charisma, Uniqueness, Nerve and Talent will make it to the top!
    Start your engines...and may the best woman win!



    Dit topic is opgedragen aan het beste reality competitie programma van Amerika, namelijk Rupaul's Dragrace. In dit programma strijden Dragqueens voor de titel 'America' s Next Drag Superstar'. Als je het nog niet gezien hebt; ga het dan nu kijken via vidlocker; Netflix of de logotv website! Als je het wel gezien hebt, feel free om in dit topic je mening te geven over alle queens, bij te praten over alle 8 (en een allstar) seizoenen of om de geruchten over All Stars 2 hier te gooien! Dit topic is bedoelt voor onderwerpen die samenhangen met de show; dus verleden contestants; LogoTV; WOWproductions etc.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 18:40 ]


    We're all mad here.

    Facilier schreef:
    (...)
    De All-stars? En dat zijn andere seizoenen of..? Begrijp ik 't nu verkeerd?


    Dat is een nieuw seizoen zeg maar.
    Met allerlei squeens van de vorige seizoenen
    En dan worden ze in groepjes van twee gezet.
    Als een iemand verliest gaat de andere partner naar huis. Hehe :Y)


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Aerlyn schreef:
    (...)


    Info hier
    Wisten jullie dat Max en Trixie Mattel naar de zelfde school gingen?


    Plus plus

    Zet een :Y) emoticon als je een van deze queens haat: Serena Chacha of Kandy Ho


    Aerii outt


    Yes, wist ik. Heb de musical gezien waarin ze allebei speelde. However Max zat een jaar lager en stopte met deze opleiding blijkbaar haha. En haat ze niet, vond ze in het seizoen overbodig maar ja..


    We're all mad here.

    Aerlyn schreef:
    (...)

    Dat is een nieuw seizoen zeg maar.
    Met allerlei squeens van de vorige seizoenen
    En dan worden ze in groepjes van twee gezet.
    Als een iemand verliest gaat de andere partner naar huis. Hehe :Y)

    Ooooh, vandaar, haha. Thanks for explaining. Zijn dat dan alleen de winnaars? Lijkt me sterk dat het echt al de deelnemers waren dan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aerlyn schreef:
    Wie willen jullie in All Stars 2?

    Ik heb al een paar - die er sowieso in moeten

    Willam
    Adore Delano
    Laganja Estranja
    Phi Phi O'Hara
    Max

    En nog een paar --


    Willam en Adore moeten in elk TV programma.

    Aangezien All Stars 2 al is gefilmt, is er veel onderzoek gedaan en dit is de waarschijnlijke groep die meedoet.

    Adore
    Detox
    Katya
    Alaska
    Alyssa (questionable tho, want VMA's..)
    Phi Phi
    Ginger Minj

    Iets minder zeker zijn;
    Tatianna
    Coco
    Porkchop
    Roxxxy
    Kelly
    Ongina

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 22:23 ]


    We're all mad here.

    Facilier schreef:
    (...)
    Ooooh, vandaar, haha. Thanks for explaining. Zijn dat dan alleen de winnaars? Lijkt me sterk dat het echt al de deelnemers waren dan.

    Tot nu toe heeft nog geen enkele winnaar mee gedaan met All Stars, however niemand is uitgesloten om mee te doen. Gaat voornamelijk denk ik om wie de faves zijn, en wat groede TV maakt dus er "rivalen" bij in de mix gooien tbh.

    Er doen maar 14 queens mee tho, niet dat inderdaad iedereen er weer in zit.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 22:23 ]


    We're all mad here.

    Jasonic schreef:
    (...)
    Tot nu toe heeft nog geen enkele winnaar mee gedaan met All Stars, however niemand is uitgesloten om mee te doen. Gaat voornamelijk denk ik om wie de faves zijn, en wat groede TV maakt dus er "rivalen" bij in de mix gooien tbh.

    Er doen maar 14 queens mee tho, niet dat inderdaad iedereen er weer in zit.

    Ooooh, oke, dat klaart al een boel op hehe. Maar laat ik maar eerst de andere seizoenen afkijken voor ik er verder over begin of whatever, want ik ben pas bij twee :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lijkt me sowieso geen goed idee dus om al die mensen niet onder een spoiler te zetten en vervolgens te zeggen dat geen enkele winnaar me gedaan heeft, hé... Maakt de finales weer wat minder spannend.

    Maar dat van Trixie en Max wist ik. ;3 Dat zeiden ze in de reunited episode.

    Jasonic schreef:
    (...)

    Willam en Adore moeten in elk TV programma.

    Aangezien All Stars 2 al is gefilmt, is er veel onderzoek gedaan en dit is de waarschijnlijke groep die meedoet.

    Adore
    Detox
    Katya
    Alaska
    Alyssa (questionable tho, want VMA's..)
    Phi Phi
    Ginger Minj

    Iets minder zeker zijn;
    Tatianna
    Coco
    Porkchop
    Roxxxy
    Kelly
    Ongina


    Wooow, zoveel uit seizoen 1 en 2? o.o Ik hoop niet op Tatianna, ik vond haar echt vreselijk, haha. Maar Phi Phi en Roxxxy ook.


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    Lijkt me sowieso geen goed idee dus om al die mensen niet onder een spoiler te zetten en vervolgens te zeggen dat geen enkele winnaar me gedaan heeft, hé... Maakt de finales weer wat minder spannend.

    Maar dat van Trixie en Max wist ik. ;3 Dat zeiden ze in de reunited episode.

    (...)

    Wooow, zoveel uit seizoen 1 en 2? o.o Ik hoop niet op Tatianna, ik vond haar echt vreselijk, haha. Maar Phi Phi en Roxxxy ook.


    Maar hey er is nog genoeeeeeeg keuze van wie er niet tussen zit; besides mee heeft gedaan dit is een speculatie over wie er wellicht dit keer meer doet. Dus hoez zit er hier geen winnaar tussen?


    We're all mad here.

    Chachki schreef:
    Lijkt me sowieso geen goed idee dus om al die mensen niet onder een spoiler te zetten en vervolgens te zeggen dat geen enkele winnaar me gedaan heeft, hé... Maakt de finales weer wat minder spannend.

    Maar dat van Trixie en Max wist ik. ;3 Dat zeiden ze in de reunited episode.

    (...)

    Wooow, zoveel uit seizoen 1 en 2? o.o Ik hoop niet op Tatianna, ik vond haar echt vreselijk, haha. Maar Phi Phi en Roxxxy ook.


    Vind inderdaad dat ze uit de oude seizoenen leukere konden pakken, huil. En inderdaad, vind ook seizoen 6 amper vertegenwoordigd.


    We're all mad here.

    Omg, Alaska is zo mooi in haar nieuwe clip voor Everyday is Christmas.




    Your make-up is terrible

    Ik haat dit topic nu al met een passie, want ik wilde gisteravond gewoon eens even kijken waar dit nou over ging en vier afleveringen van de All Stars later, was het opeens half drie en was ik de rest van de dag kapot. (cat)

    Anyway, ik meld me dus ook. Ietwat bitter. (krul)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hahaha, arme Jip toch.


    Your make-up is terrible

    Ach ja. Wat school betreft een slechte levenskeuze, wat al het andere betreft een geweldige levenskeuze. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Chachki schreef:
    Omg, Alaska is zo mooi in haar nieuwe clip voor Everyday is Christmas.





    Ik hou van het feit dat Alaska haar clips zo van een normale clip naar een messy Alaska video gaan.


    We're all mad here.

    Wiarda schreef:
    Ik haat dit topic nu al met een passie, want ik wilde gisteravond gewoon eens even kijken waar dit nou over ging en vier afleveringen van de All Stars later, was het opeens half drie en was ik de rest van de dag kapot. (cat)

    Anyway, ik meld me dus ook. Ietwat bitter. (krul)



    We're all mad here.