• Ik vroeg het me af,

    Want de meeste quizen gaan over:
    Tokio hotel, je wint een meet and greet, Bill ziet iets in je, eje word verliefd op zijn oogjes, 2 dagen daarna lig je al met hem in bed, 1 week later kom je erachter dat je zwanger bent, daarna heb je een echo late maken en blijkt het een tweeling te zijn, gaat Bill nog vreemd met je beste vriendin, je vergeeft hem,[/zou ik niet doen maar zo gaan die quizen]Je zoekt toch wat troost bij Tom, word nog net niet zwanger van hem, want je bent al zwanger jammer genoeg kan dat niet, je kan niet leven zonder Bill dus ga je maar weer naa hem toe, en zo leef je nog lang en gelukkig met Bill en jullie 5 koters

    Of,[/deze is nog leuker]
    Bill,liefde op het eerste gezicht, zoenen, neuken, vreemdgaan, pers, je gaat halfdood bij een auto ongeluk, lekker gelukkig.

    Zo dat moest even,.x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    Jah.. Orginaliteit heerst >< Op het moment ligt anorexia trouwens erg gevoelig bij mij, dus vind ik die verhalen überhaupt niet zo geweldig



    Ik heb die verhalen nooit geweldig gevonden. Veel te depressief en omdat een vriendin van mij net is 'herstelt' van een terugval op anorexia.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Wacht je heb ook deze soort quizzen nog ;

    Je word verkracht door je vader. Je moeder is junk/alcholieker. Je moet van je vader met andere mannen gaan neuken voor geld. Je word in het school gepest. Je krijgt anorexia. Je ontmoet Bill en Tom en ... omdat ze perongeluk je hebben aangereden met de tourbus.Je vertrouwt geen mannen en dan begin je uiteindelijk vertrouwen te krijgen in Bill [ of Tom ,...] en dan doet Bill iets verkeerd en dan loop je weg naar een gebouw en staat dan op het punt om te springen en dan houd Bill [ of Tom ,...] je tegen en dan leven jullie nog lang en gelukkig ;]
    JAAA!! Goed gevonden, die heb je ook heel veel.


    Life is hard and then we die

    (...)


    Ik heb die verhalen nooit geweldig gevonden. Veel te depressief en omdat een vriendin van mij net is 'herstelt' van een terugval op anorexia.


    Uhu,, ik ben er net een week terug achter gekomen dat een van mijn weinige vrienden anorexia heeft. Op nogal bruute wijze, ineens lag ze in het ziekenhuis.. en ik had helemaal niets door.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Maar honey's ik moet gaan, de plicht roept! *HaatAanHW*


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Maar honey's ik moet gaan, de plicht roept! *HaatAanHW*

    haat2aanHW!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    niet iedreen heeft zo een quize alsj een beetj rondkijkt weetj da !


    Gilles (ll)

    (...)JAAA!! Goed gevonden, die heb je ook heel veel.


    Bijna heel quizlet heeft zo'n serie's x'D Komaan mensen ! hou het possitief en niet zo depressief.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Tegenwoordig moet je goed zoeken naar een orginele serie om te lezen.


    Think before you act.

    Tegenwoordig moet je goed zoeken naar een orginele serie om te lezen.

    klik mijn profiel aan, scrol naar beneden, en je krijgt direct een paar originele serie's te zien :P of gaa naar "kofferbus" en maak die serie, die is ook origineel :P
    xD


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ze gaan allemaal daarover hea!;o Hoe dom.-_-
    Niet echt bepaald orgineel.><
    Mijne zijn wel orgineel;D.[/ego]


    Underdog, just look at the mess you made.

    Leuk toch? xD

    Nee, heb ook een haat aan zo'n onoriginele quiz verzinners.

    Ookal was mijn eerste quiz (2 jaar geleden): je komt Bill tegen in een café, neuken, trouwen, kindjes, Bill ziet me niet meer graag, scheiden, Tom neuken, Bill ziet me weer graag, terug trouwen, kindjes, kindjes plegen zelfmoord, Bill pleegt zelfmoord, bij Tom uithuilen, Tom neuken, met Tom trouwen en gelukkig xD

    Sorry moest even...


    Only losers can act the way you do

    op zoek naar betere quizen x'D
    je hebt gewoon gelijk :P


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Dat is wel waar eigenlijk..xD
    Maar ik maakt zulke siries niet eens..xD
    vind ik de mooite niet waard.
    oja,, nog eentje wat bijna in alle Quizen gebeurt

    Meisje, Word Mishandelt en Aangerand door Vader. Word geslagen door Moeders, heeft problemen op sgool. en op een dag ontmoets ze zomaar Bill omdat ze tegen hem oploopt. Meteen verlieft. Bill neemt meisje mee, en leven nog lang en grelukkig >< Onee, wat dan krijgt het meisje ook nog is een ongelukt, ouders vinden haar, nemen haar terug, bill doet er alles aan om haar terug te vinden, tedens dat hij dat probeert. heeft tom al 200 wijfen AFGENEUKT.. bLAbLAbLA..


    Dunno ><

    whaha idd xP


    We can only learn to love by loving.

    :O x] Jullie hebben wel gelyk :)
    Maar :O Dat betekent dat myn serie's maybe ook wel voorspelbaar zyn?!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3