• Ik vroeg het me af,

    Want de meeste quizen gaan over:
    Tokio hotel, je wint een meet and greet, Bill ziet iets in je, eje word verliefd op zijn oogjes, 2 dagen daarna lig je al met hem in bed, 1 week later kom je erachter dat je zwanger bent, daarna heb je een echo late maken en blijkt het een tweeling te zijn, gaat Bill nog vreemd met je beste vriendin, je vergeeft hem,[/zou ik niet doen maar zo gaan die quizen]Je zoekt toch wat troost bij Tom, word nog net niet zwanger van hem, want je bent al zwanger jammer genoeg kan dat niet, je kan niet leven zonder Bill dus ga je maar weer naa hem toe, en zo leef je nog lang en gelukkig met Bill en jullie 5 koters

    Of,[/deze is nog leuker]
    Bill,liefde op het eerste gezicht, zoenen, neuken, vreemdgaan, pers, je gaat halfdood bij een auto ongeluk, lekker gelukkig.

    Zo dat moest even,.x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    nog iets wat veel voorkomt.

    iemand gaat ergens heen[een kamp ofz] En dan zijn ze daar ook, en dan horen ze elkaar zingen. Praten eens. Vragen elkaar mee naar het feest. Kussen dan een keer.
    Volgende dag; heel veel spanning want jullie waren zat. dan geven jullie het toe. Dikke Seks. gaat terug naar huis, missen elkaar heel hard.
    komen elkaar toevallig terug tegen, weer Dikke Seks, ...... [/moet ik verder gaan?]


    everything you imagined, and more...

    haha geweldig,
    & je hebt ook groot gelijk.
    maha, myn quiz is lekker wel origineel :P
    haha, <3


    Some people make the world special just by being in it

    haha geweldig,
    & je hebt ook groot gelijk.
    maha, myn quiz is lekker wel origineel :P
    haha, <3


    Jah dat is waar.


    everything you imagined, and more...

    Indeed! Je moet hier goed zoeken tegen dat je een orginele mooie Quiz vindt =')

    mee eens!

    maar ja sommige originele quizzen worden echt bijna niet gemaakt en dat is echt jammer vind ik maar ja daar kan je nou eenmaal niet zo veel aan doen :( ...

    maar er zijn wel veer quizzen die zo lopen.


    http://dwergiie.blogspot.com/

    mee eens!

    maar ja sommige originele quizzen worden echt bijna niet gemaakt en dat is echt jammer vind ik maar ja daar kan je nou eenmaal niet zo veel aan doen :( ...

    maar er zijn wel veer quizzen die zo lopen.


    Ik geef je groot gelijk. Want ik las ooit eens een quiz [/is nu weg] en die was kei origineel. En niemand maakte die


    everything you imagined, and more...

    Je hebt wel gelyk dat veel serie's erg on origineel zyn en ook erg ongeloofwaardig.
    Ookal schryf ik zelf ook vette onzin en is het by my ook niet echt geloofwaardig :)


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Wahhaa zo geweldig xP


    I found myself in Wonderland.

    Ik vind mezelf wel redelijk origineel.
    Bovendien haat ik dat soort verhalen die jij zegt ;d


    -

    indeed... maar die verhalen lees ik niet(A)


    I am an idiot, I move.

    Soms van die kei voorspellende verhalen zijn wel cool. Want er is er een en je weet al van het begin dat ze iets gaan krijgen en uiteindelijk was het pas in de 50ste quiz ofzo, en die quizzen waren altijd wel best lang.


    everything you imagined, and more...

    kapotlache x'D ;;
    en zo leef je nog lang en gelukkig met Bill en jullie 5 koters
    &
    Bill,liefde op het eerste gezicht, zoenen, neuken, vreemdgaan, pers, je gaat halfdood bij een auto ongeluk, lekker gelukkig.

    Amai seg xD
    de mijne gaan zo nie zene xD

    ma ik haat zo'n quiz'zen/series ook ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Niet elke quiz gaat zo hoor.


    History is not hatred.

    :O x] Jullie hebben wel gelyk :)
    Maar :O Dat betekent dat myn serie's maybe ook wel voorspelbaar zyn?!

    Jou quizzen zyn niet voorspelbaar hoor honey (H)


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    klopt :p
    Ik lees meestal zo'n quiz,
    en dan ben ik klaar met een deel,
    & dan kan ik meestal gewoon vertellen wat er gebeurd:P
    zodroog afentoe :p

    maar er zijn wel quizjes waar dat niet zo is. :]


    It's not the same without you.