• jingle bells, jingle bells
    Jingle all the way
    Oh, what fun it is to ride
    In a Quizlet open sleigh.

          Secret Santas
    01. Rudolph
    02. Thominho
    03. Ashallayn
    04. BIackburn
    05. Sensate

    06. Ruska
    07. RickGrimes
    08. Utahraptor
    09. SecondStar
    10. Necessity

    11. Scintellare
    12. Noledam
    13. WrittenWords
    14. MarijeR
    15. Horlinson

    16. Shireen
    17. Catastrophes
    18. itsmagicc
    19. Moonlightning
    20. Crater

    21. Festus_
    22. Tiva
    23. Dorneget
    24. Deviantart
    25. Fillion

    26. Elvenking
    27. Veronique0401
    28. AngelFall
    29. Mignon
    30. Neregeb




          Wees gegroet, allerliefste Q,

    Ook dit jaar heeft de ronde buik die kerstman heet, Q niet vergeten! Daarom geeft hij mij zijn blessings om secret santa 2.0 te organiseren. Vind je het leuk om stalkerish te doen en iemand een mooi verpakte doos cadeau te geven?Sluit je dan snel aan in het gouden lijst met secret santas en maak iemands kerst een dag dat die nooit zou vergeten!




    Regels om mee te mogen doen.
    • Als je meedoet, is het ook de bedoeling dat je daadwerkelijk meedoet. Het is nooit leuk om hard je best te hebben gedaan, maar zelf te worden vergeten. Het is pijnlijk en onnodig.
    • Als je je inschrijft maar later merkt dat je het toch niet gaat halen, dan heb je tot 9 december de tijd om je uit te schrijven. Hierna worden de lootjes uitgedeeld en is het te laat.
    • Het is belangrijk dat je jouw lootje geheim houdt! Denk eraan hoe het het sfeer en spanning voor anderen kan verpesten als iedereen opeens gaat meedelen voor wie ze een cadeautje moeten maken.
    • Het is verboden om van lootjes te wisselen. Maak er aub het beste van.
    • Als het zover is en je enthousiast aan je cadeau kan beginnen, denk ook aan om het aardig, lief en vriendellijk te maken. Het is streng verboden om een kwetsende cadeau te geven.
    • Je stuurt jouw cadeau op een van deze dagen: 24 december (kerstavond), 25 december (kerst) of 26 december (tweede kerstdag). Ben je op vakantie, ziek of door een of ander reden het niet kan halen, pb me dan zo snel mogelijk hierover en we gaan dan samen op zoek naar een mogelijke oplossing.
    • En het allerbelangrijkste regel van allemaal is om je aan de huisregels van Quizlet.nl te houden!




    Uitleg.


    Inschrijven
    Je geeft je op door het volgende lijstje in te vullen:
    Naam:
    Favoriete bezigheden:
    Favo series:
    Interesses:
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen:


    Vragen
    Hier komen alle vragen en hun antwoorden te staan.


    Deadlines
    Inschrijven kan tot 9 december. Jezelf uitschrijven kan ook tot 9 december. Op 10 december zullen de lootjes uitgedeeld worden.
    De cadeaus kunnen op 24,25 en 26 december worden uitgedeeld.


    Back up santas.
    Lijkt het je wel leuk om mee te doen, maar je bent niet zeker of je tijd zal hebben? Je kan nog altijd een back up santa worden. Schrijf je in met de inschrijvingslijstj en zet in het rood bovenaan dat je als back up santa wilt functioneren.
    Je kan je ook als back up santa meegeven als het je wel leuk lijkt om twee mensen een cadeau te sturen.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2015 - 15:34 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 dec 2015 - 21:18 ]


    -

    Thominho schreef:
    Oei, ik zou zeggen, ik schrijf het even op dat je niets kreeg, maar het kan zijn dat je het eventueel nog krijgt.


    Oh, dat hoeft niet meer voor mij. Ik wil niet dat iemand anders nu nog moeite moet doen (:


    kindness is never a burden.

    Crater schreef:
    (...)

    Oh, dat hoeft niet meer voor mij. Ik wil niet dat iemand anders nu nog moeite moet doen (:


    Waarom zou dat moeite kosten? (: Persoonlijk zou ik het leuk vinden om nog iemand blij te maken en een leuk cadeau te maken voor iemand. ^^

    Dus ik wil me sowieso aanbieden om nog voor iemand iets te maken. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Zo, ik heb net een tweede cadeautje gemaakt en verstuurd. Ik weet dat er meerdere mensen zijn die niets gekregen hebben, maar ik moet nu weg, dus ik hoop dat er nog mensen zijn die dit willen doen voor deze mensen. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tiva schreef:
    Zo, ik heb net een tweede cadeautje gemaakt en verstuurd. Ik weet dat er meerdere mensen zijn die niets gekregen hebben, maar ik moet nu weg, dus ik hoop dat er nog mensen zijn die dit willen doen voor deze mensen. c:

    Leuk dat er zo vele mensne nog extra mee willen helpen voor anderen (:
    ik wil dit ook best doen, maar weet niet wie nu nog niets gehad hebben (voor wie jij/anderen al iets hebben gemaakt extra)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Crater schreef:
    (...)

    Oh, dat hoeft niet meer voor mij. Ik wil niet dat iemand anders nu nog moeite moet doen (:


    Het is wel zo mooi als iedereen wat krijgt, want de personen die nu niks geven hebben ook gewoon iets gekregen, dus ja. We maken sowieso een lijst van degene die niets gegeven hebben, want het is wel rot moest het volgend jaar opnieuw gebeuren.

    @Leah, naar wie heb je gestuurd? Want dan is het voor mij duidelijker met het maken van die lijst. Maar wel heel lief van je!


    16 - 09 - '17

    Thominho schreef:
    We maken sowieso een lijst van degene die niets gegeven hebben, want het is wel rot moest het volgend jaar opnieuw gebeuren.

    Betekent dit dat je volgend jaar dan niet mee mag doen?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Festus_ schreef:
    (...)
    Betekent dit dat je volgend jaar dan niet mee mag doen?


    Niet mee mogen doen is zo'n groot woord. Ik denk niet dat we iemand kunnen verbieden mee te doen, maar er zal wel extra aandacht aan geschonken worden.


    16 - 09 - '17

    Thominho schreef:
    (...)

    Niet mee mogen doen is zo'n groot woord. Ik denk niet dat we iemand kunnen verbieden mee te doen, maar er zal wel extra aandacht aan geschonken worden.

    Dat snap ik. Ik moet helaas toegeven dat ik op die lijst kom, maar dit is niet omdat ik niet mijn best heb gedaan, maar simpelweg omdat het gewoon niet lukte en ik meerdere malen opnieuw heb moeten beginnen.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Festus_ schreef:
    (...)
    Dat snap ik. Ik moet helaas toegeven dat ik op die lijst kom, maar dit is niet omdat ik niet mijn best heb gedaan, maar simpelweg omdat het gewoon niet lukte en ik meerdere malen opnieuw heb moeten beginnen.


    Wacht, heb jij niets doorgestuurd? Dat vind ik best jammer. Je kan ook gewoon melden dat je wat langer tijd nodig hebt, je kon ons ook gewoon om hulp vragen. Ik zag je hier steeds actief reageren, dus ging ik ervan uit dat je iets gemaakt had. Is het misschien iets dat je alsnog probeert, maar dat je het dan wat later doorstuurt? Ik denk niet dat degene waarvoor je wat moet maken het erg zal vinden, omdat diegene dan alsnog wat krijgt.


    16 - 09 - '17

    Thominho schreef:
    (...)

    Wacht, heb jij niets doorgestuurd? Dat vind ik best jammer. Je kan ook gewoon melden dat je wat langer tijd nodig hebt, je kon ons ook gewoon om hulp vragen. Ik zag je hier steeds actief reageren, dus ging ik ervan uit dat je iets gemaakt had. Is het misschien iets dat je alsnog probeert, maar dat je het dan wat later doorstuurt? Ik denk niet dat degene waarvoor je wat moet maken het erg zal vinden, omdat diegene dan alsnog wat krijgt.

    Als ik nog wat tijd kan krijgen zou ik inderdaad alsnog wat kunnen maken, als dat kan. Ik vond het ook al jammer dat ik het niet af had gekregen.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2015 - 14:41 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Festus_ schreef:
    (...)
    Als ik nog wat tijd kan krijgen zou ik inderdaad alsnog wat kunnen maken, als dat kan. Ik vond het ook al jammer dat ik het niet af had gekregen.


    Probeer het gewoon, dat zou mooi zijn (:


    16 - 09 - '17

    Thominho schreef:
    (...)

    Het is wel zo mooi als iedereen wat krijgt, want de personen die nu niks geven hebben ook gewoon iets gekregen, dus ja. We maken sowieso een lijst van degene die niets gegeven hebben, want het is wel rot moest het volgend jaar opnieuw gebeuren.

    @Leah, naar wie heb je gestuurd? Want dan is het voor mij duidelijker met het maken van die lijst. Maar wel heel lief van je!


    Fren/Fillion. Heb gewoon de eerste genomen bij wie ik zag dat die niets had gekregen. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn secret Santa is onderweg!! Ik was er nog mee bezig, geen tijd gehad het te versturen.
    Voor degene in dit topic, het is geen van jullie sorry (:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2015 - 17:25 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Zo mijn secret Santa is weg. ˆˆ
    Ik hoop diegene er nog blij mee te maken (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Zijn er nog mensen die niets gekregen hebben? Gezien ik dat namelijk wel echt jammer vind, zou ik graag kijken of ik misschien alsnog iets kan doen voor iemand c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."