• jingle bells, jingle bells
    Jingle all the way
    Oh, what fun it is to ride
    In a Quizlet open sleigh.

          Secret Santas
    01. Rudolph
    02. Thominho
    03. Ashallayn
    04. BIackburn
    05. Sensate

    06. Ruska
    07. RickGrimes
    08. Utahraptor
    09. SecondStar
    10. Necessity

    11. Scintellare
    12. Noledam
    13. WrittenWords
    14. MarijeR
    15. Horlinson

    16. Shireen
    17. Catastrophes
    18. itsmagicc
    19. Moonlightning
    20. Crater

    21. Festus_
    22. Tiva
    23. Dorneget
    24. Deviantart
    25. Fillion

    26. Elvenking
    27. Veronique0401
    28. AngelFall
    29. Mignon
    30. Neregeb




          Wees gegroet, allerliefste Q,

    Ook dit jaar heeft de ronde buik die kerstman heet, Q niet vergeten! Daarom geeft hij mij zijn blessings om secret santa 2.0 te organiseren. Vind je het leuk om stalkerish te doen en iemand een mooi verpakte doos cadeau te geven?Sluit je dan snel aan in het gouden lijst met secret santas en maak iemands kerst een dag dat die nooit zou vergeten!




    Regels om mee te mogen doen.
    • Als je meedoet, is het ook de bedoeling dat je daadwerkelijk meedoet. Het is nooit leuk om hard je best te hebben gedaan, maar zelf te worden vergeten. Het is pijnlijk en onnodig.
    • Als je je inschrijft maar later merkt dat je het toch niet gaat halen, dan heb je tot 9 december de tijd om je uit te schrijven. Hierna worden de lootjes uitgedeeld en is het te laat.
    • Het is belangrijk dat je jouw lootje geheim houdt! Denk eraan hoe het het sfeer en spanning voor anderen kan verpesten als iedereen opeens gaat meedelen voor wie ze een cadeautje moeten maken.
    • Het is verboden om van lootjes te wisselen. Maak er aub het beste van.
    • Als het zover is en je enthousiast aan je cadeau kan beginnen, denk ook aan om het aardig, lief en vriendellijk te maken. Het is streng verboden om een kwetsende cadeau te geven.
    • Je stuurt jouw cadeau op een van deze dagen: 24 december (kerstavond), 25 december (kerst) of 26 december (tweede kerstdag). Ben je op vakantie, ziek of door een of ander reden het niet kan halen, pb me dan zo snel mogelijk hierover en we gaan dan samen op zoek naar een mogelijke oplossing.
    • En het allerbelangrijkste regel van allemaal is om je aan de huisregels van Quizlet.nl te houden!




    Uitleg.


    Inschrijven
    Je geeft je op door het volgende lijstje in te vullen:
    Naam:
    Favoriete bezigheden:
    Favo series:
    Interesses:
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen:


    Vragen
    Hier komen alle vragen en hun antwoorden te staan.


    Deadlines
    Inschrijven kan tot 9 december. Jezelf uitschrijven kan ook tot 9 december. Op 10 december zullen de lootjes uitgedeeld worden.
    De cadeaus kunnen op 24,25 en 26 december worden uitgedeeld.


    Back up santas.
    Lijkt het je wel leuk om mee te doen, maar je bent niet zeker of je tijd zal hebben? Je kan nog altijd een back up santa worden. Schrijf je in met de inschrijvingslijstj en zet in het rood bovenaan dat je als back up santa wilt functioneren.
    Je kan je ook als back up santa meegeven als het je wel leuk lijkt om twee mensen een cadeau te sturen.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2015 - 15:34 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 dec 2015 - 21:18 ]


    -

    Moonlightning schreef:
    Dit is zoooo leuk! :)

    Naam:
    Evelien/Eveline

    Favoriete bezigheden:
    Volleyballen
    Tumblr
    Series/films kijken
    Muziek luisteren

    Series:
    Teen Wolf
    Faking It
    NCIS
    Castle

    Interesses:
    Youtubers, zoals Tyler Oakley, Troye Sivan, Connor Franta, Pentatonix en Danisnotonfire.
    Muziek van vooral One Direction, Fall Out Boy en Troye Sivan
    Award Shows
    De maan

    Wat je leuk zou vinden om te krijgen:
    Gedicht, verhaal, edit, spel, iets creatiefs ;)


    'Don't die before you're dead'

    Mensen, iedereen die zichzelf aangemeld heeft staat al op de lijst. Ik snap niet waarom jullie jezelf opnieuw quoten? Dit kan na de aanmeldingen voor verwarring zorgen met het rondsturen van de lijstjes.


    16 - 09 - '17

    Oh, super leuk dit! Ik wil wel meedoen!

    Naam: Jessica
    Favoriete bezigheden: Ik vind het heerlijk om verhalen te schrijven. Daarnaast vind ik het ook heel leuk om met vrienden en familie te zijn. Cadeautjes maken/verzinnen, reizen en met theater bezig zijn, zijn ook hooby's van mij.
    Favo series: Harry Potter, Once Upon a Time, Heroes, Supernatural
    Interesses: Culturen, talen, theater, geschiedenis, literatuur
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Iets van een leuk, kort verhaal. Een gedicht. Een brief. Maar al het andere wat je kan verzinnen vind ik ook heel leuk, zolang jij het zelf maar leuk vindt.

    TheGirlOnFire --> Scintellare


    You are my piece of paradise.

    Diplodocus ~> Utahraptor


    What would Emma do?

    Ik heb dit nog nooit gedaan, maar het lijkt me erg leuk (:

    Naam: Lene.
    Favoriete bezigheden: Tekenen, schilderen, schrijven (zowel story, als RPG als ORPG), lezen, muziek beluisteren, dansen (eerder chaotisch dansen dan echt een choreografie), vals zingen, koken, films en series kijken...
    Favo series: Agents of SHIELD, The Walking Dead, Fear The Walking Dead, Game of Thrones, Vikings, The 100, Teen Wolf, Attack on Titan, Carmilla, Sword Art Online, New Girl, Gossip Girl, Death Note, Ouran High School Host Club, Scream Queens, American Horror Story, Sex&Drugs&Rock&Roll.
    Qua boeken: Harry Potter, Lord of the Rings, The Hunger Games, Percy Jackson, Heroes of Olympus...
    Interesses: Muziek, Cosplay, boeken, tekenen, Disney, KERSTMIS...
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Ik vind alles fijn ^^

    [ bericht aangepast op 7 dec 2015 - 16:06 ]


    kindness is never a burden.

    Ik wist eerst niet zeker of ik mee wilde doen, maar schrijf mij er toch maar bij :)

    Naam: Melissa/Melizsa

    Favoriete bezigheden: Lezen, schrijven (wat een verrassing ^^),

    Favo series: Doctor Who, Sherlock (geen spoilers voorbij seizoen 2 alsjeblieft), PLL (hoewel ik dat een beetje uit het oog ben verloren).
    Favo boeken: THG, TMR, TFIOS, Paper Towns, Divergent (ik heb Veronica Roth ontmoet!!!!!!), De Test, Rode Koningin, Percy Jackson / Helden v. Olympus, Twilight (waarschijnlijk vergeet ik nu de helft).
    Favo films: [De verfilmingen van de boeken hierboven]

    Interesses: ^

    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Een SA? Ik sta helemaal open voor jouw ideeën!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Naam: Leah
    Favoriete bezigheden: Schrijven, lezen, toneel spelen, scenario's laten afspelen in m'n hoofd, ...
    Favo series: Game of Thrones, NCIS
    Favo boeken: Lord of the Rings, Harry Potter, Norwegian Wood, Young Adult in het algemeen vindt ik wel fijn
    Favo films: Harry Potter, Lord of the Rings, The Hobbit, Star Wars, Star Trek, What's eating Gilbert Grape, films van Tim Burton in 't algemeen
    Interesses: Muziek, boeken, biologie, geschiedenis, filmografie, film- en tv-analyse, ...
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Pft, eigenlijk ben ik met alles blij. Een SA? Mij maakt het eigenlijk echt niet uit.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naam: Yolanda
    Favoriete bezigheden: Accordeon spelen, boogschieten, series kijken, muziek luisteren, HP fanfiction lezen.
    Favo series: Switched at Birth, NCIS eigenlijk het allermeest. Awkward en Faking It ook wel.
    Favo films: Harry Potter, LOTR, The Hobbit, The Pacifier, animatie films, Divergent series, Hunger Games series, Mazerunner series.
    Favo muziek: Eminem, 30STM, Falling in Reverse, R. Galliano, A. Piazzolla, The Speakeasies, Big Bad Voodoo Daddy en vast nog wel veel meer. xd
    Interesses: Leuke gasten, Rupert Grint, Jack Falahee, David Blair Redford, boogschieten, accordeon, dieren, film kijken.
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: POST! Seriously, post is amazing. Of bedoelde je Q Creaties? Wel, lijstjes vind ik heel leuk om te lezen. En verhalen ook! In principe heb ik niet echt een heuse voorkeur, maar deze twee dingen vind ik wel heel leuk. Oh, quizzen zijn ook altijd leuk om te doen!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jullie staan in de lijst!


    16 - 09 - '17

    Woohoo!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Margherita is nu Silberhaus ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Naam: Nichelle
    Favoriete bezigheden: Lezen (Engelstalig), tekenen, met honden/paarden bezig zijn, schrijven, films en series kijken, Quizlet.
    Favoriete series: Series — The Walking Dead, Game of Thrones, Sword Art Online, Attack On Titan.
    Films — Harry Potter, The Maze Runner, Disney, Spirit: Stallion of the Cimarron
    Boeken — Throne of Glass series, Harry Potter, Red Queen, All The Bright Places, ...
    Interesses: Art, boeken, quotes, Kerst, paarden, Disney, Stephen James, zombies, Johnny Depp.
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen: Waar jij je goed bij voelt — alles maakt mij wel blij! (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Naam – Fren
    Favoriete bezigheden – Lezen, schrijven, kerstfilms, films, series kijken.
    Favo series – Castle
    Interesses – Bastille (De band.), Les Miserables, Bridget Jones, The Kings Speech, Notting Hill, The Devil Wears Prada, Mamma Mia, ABBA
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen – Waar jij inspiratie voor hebt, wat je leuk lijkt.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2015 - 16:59 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Naam
    Laura

    Favoriete bezigheden
    Lezen, schrijven, naar de bioscoop gaan (ik woon er praktisch bijna), series/films/youtube video's kijken, fantaseren over niet-bestaande werelden, social media (vooral Snapchat) en simpelweg genieten van de meest kleine dingen (wie het kleine niet eert is het grote niet weerd, ayyy).

    Favo series
    Series: Game of Thrones, Sherlock, Doctor Who, Lucifer, Once Upon a Time, American Horror Story, Penny Dreadful, Sleepy Hollow.
    Films: Lord of the Rings, James Bond, (bijna alle) Marvel & DC films, Schindler's List (cry every time), Pirates of the Caribbean.

    Interesses
    Geschiedenis, mythes, horror, gedachtegangen, gezelligheid, architectuur en ook heel belangrijk; eten!

    Wat je leuk zou vinden om te krijgen
    Hmm, het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit, ik ben snel tevreden (als het om cadeau's gaat haha). Vind gedichten vaak wat minder, dus daar zou ik vanaf zien.