• Over mij:

    Mijn naam is Marleen, en ik ben op dit moment 23 jaar oud. Ik studeer en woon in Groningen, waar ik geschiedenis studeer. Vijf jaar lang boeken uit mijn hoofd leren en essays schrijven heeft hopelijk iets goeds voor mijn schrijfvaardigheid gedaan. In mijn vrije tijd lees ik graag (fantasy)boeken en kijk ik mijn favoriete series. Naast geschiedenis volg ik veel vakken over mediastudies. Mijn stories zijn vooral OP fantasy. Mijn doel is al mijn verhalen af te maken, daarom kun je ook een paar afgelopen lange en korte verhalen op mijn profiel vinden. Ik beloof je niet zonder een hele goede reden met een verhaal te stoppen. Daarnaast probeer ik een vast update-schema aan te houden. Je kunt bij elk lopend verhaal vinden wanneer je een nieuw hoofdstuk kunt verwachten. Ik werk op dit moment aan Selkie, een verhaal geschreven voor SOTY.
    Alle fanfiction is aangegeven met schuingedrukte letters.
    Alle lopende stories zijn groen, alle afgelopen stories zijn rood.


    Lange verhalen:

    Selkie
    Lopend
    Updates elke dag!

    Rowan is een Selkie, een zeehond die in een mens kan veranderen door haar zeehondenhuid af te werpen. Jaren geleden was ze jong en nieuwsgierig naar het land, maar haar liefde voor mensen werd getest door Cowell, een wrede piraat die haar huid stal en haar dwong met hem te trouwen. Nu is ze ontsnapt en is ze, met alleen een kaart naar waar haar huid verstopt is en het geld dat ze heeft verdiend met vissen, op zoek naar een schip om terug te keren naar haar thuis - de zee. Hoe graag ze het ook alleen wil doen, ze zit tegen wil en dank vast aan haar crew, die allemaal hun eigen redenen hebben om haar te helpen. Zal ze de gevaren van de zee overleven en haar huid terugvinden?


    ALEX(ANDER)
    Afgelopen
    (geschreven voor Terug in de Tijd schrijfwedstrijd)