• Over mij:

    Mijn naam is Marleen, en ik ben op dit moment 23 jaar oud. Ik studeer en woon in Groningen, waar ik geschiedenis studeer. Vijf jaar lang boeken uit mijn hoofd leren en essays schrijven heeft hopelijk iets goeds voor mijn schrijfvaardigheid gedaan. In mijn vrije tijd lees ik graag (fantasy)boeken en kijk ik mijn favoriete series. Naast geschiedenis volg ik veel vakken over mediastudies. Mijn stories zijn vooral OP fantasy. Mijn doel is al mijn verhalen af te maken, daarom kun je ook een paar afgelopen lange en korte verhalen op mijn profiel vinden. Ik beloof je niet zonder een hele goede reden met een verhaal te stoppen. Daarnaast probeer ik een vast update-schema aan te houden. Je kunt bij elk lopend verhaal vinden wanneer je een nieuw hoofdstuk kunt verwachten. Ik werk op dit moment aan Selkie, een verhaal geschreven voor SOTY.
    Alle fanfiction is aangegeven met schuingedrukte letters.
    Alle lopende stories zijn groen, alle afgelopen stories zijn rood.


    Lange verhalen:

    Selkie
    Lopend
    Updates elke dag!

    Rowan is een Selkie, een zeehond die in een mens kan veranderen door haar zeehondenhuid af te werpen. Jaren geleden was ze jong en nieuwsgierig naar het land, maar haar liefde voor mensen werd getest door Cowell, een wrede piraat die haar huid stal en haar dwong met hem te trouwen. Nu is ze ontsnapt en is ze, met alleen een kaart naar waar haar huid verstopt is en het geld dat ze heeft verdiend met vissen, op zoek naar een schip om terug te keren naar haar thuis - de zee. Hoe graag ze het ook alleen wil doen, ze zit tegen wil en dank vast aan haar crew, die allemaal hun eigen redenen hebben om haar te helpen. Zal ze de gevaren van de zee overleven en haar huid terugvinden?


    ALEX(ANDER)
    Afgelopen
    (geschreven voor Terug in de Tijd schrijfwedstrijd)

    Als Alex de Groot terug de tijd in reist voor een schoolopdracht, kiest hij ervoor zijn onderzoek op Alexander de Grote te richten. Hij had echter niet verwacht de man persoonlijk te leren kennen. En nog minder had hij verwacht zichzelf terug te zien in deze man - in meer dan alleen zijn naam.


    Daughters of Durin
    Lord of the Rings fanfiction
    Afgelopen

    Fili en Kili zijn de zuster-dochters van Thorin Oakenshield en daarmee zijn erfgenamen. Thorin is niet blij met het feit dat de laatste dwergen van de lijn van Durin vrouwen zijn en is ook geen voorstander van hun deelname aan zijn queeste om de Lonely Mountain terug te veroveren van de afschrikwekkende draak Smaug, maar hij heeft maar weinig keuze. Kili doet alles om haar oom te overtuigen van haar waarde, maar Fili is meer dan zat van zijn seksistische gedrag. Hoewel de twee zussen een hechte band hebben, komt de relatie tussen Thorin en Fili steeds meer op gespannen voet te staan. Hoe lang zullen Fili en Kili het gedrag van hun oom dulden? En wat als Fili een keuze maakt die tegen haar ooms wil in gaat?


    De Wilde Jacht
    Afgelopen

    Als Aleida's broer Fabian sterft, weet Aleida waar ze zijn ziel kan vinden: bij de Wilde Jacht. Daar jagen de zielen van mannen, vrouwen en kinderen, die een gewelddadige dood zijn gestorven, voor eeuwig op de reusachtige wolf Fenrir. Op de nacht van de zonnewende, de langste nacht van het jaar, smeekt ze Wodan haar op te nemen in de Jacht. Daar wil ze voor het leven van haar broer pleiten, maar zelfs haar oude vriendin Vrouw Holle kan haar niet helpen. Aleida wordt op een zoektocht door het bosrijke land gestuurd, waar ze de hulp inschakelt van een aantal mythische wezens. Zal het haar lukken om haar broer terug te halen naar het rijk der levenden?


    And Yet We Die
    Afgelopen

    Justine is nog maar net 20 als de oorlog begint. Aanvankelijk gaat Frankrijk de oorlog in met een positief gevoel, maar de stemming slaat al snel om. Haar beide broers zijn naar het front gestuurd en lopen elke dag groot gevaar. Als het ondenkbare gebeurt en Justine haar familie uit elkaar ziet vallen, ziet ze dat ze iets moet doen. Ze besluit een kans te grijpen om als verpleegster naar het front te worden gestuurd, waar ze kennis maakt met het zware dagelijks leven in de loopgraven. Ook leert ze Jean kennen, een soldaat uit Algerije die gedwongen werd uit zijn moederland te vertrekken en te vechten. Ze luistert naar zijn verhalen en een hechte band ontstaat tussen de twee verwante zielen. Op een nacht beloven ze elkaar de oorlog te overleven, maar de soldaten uit de koloniën doen al het meest dodelijke werk en Justine vreest voor het leven van haar nieuwe vriend.

    Draken Brengen Geluk
    Afgelopen

    Nuo woont in een klein bergdorpje in het machtigste land van de wereld: Minzu. Dit land wordt onder andere bewoond door draken, waarvan wordt geloofd dat ze geluk brengen en geneeskrachtige magie bezitten. Als in haar dorp de pest uitbreekt, wordt ze door haar adoptieve oma, de leider van het dorp, gevraagd op zoek te gaan naar de rode draak die volgens de legenden het dorp beschermd. Maar deze draak is al jaren niet gezien en heeft zich teruggetrokken in de bergen. Nuo begint aan een lange en gevaarlijke reis om de draak te vinden en haar dorp te redden. Maar ook de drakenkeizerin, de keizerin van het rijk, heeft gehoord van haar zoektocht en doet een beroep op haar om het rijk te helpen verlossen van de op tijgers rijdende stam die zint op de rijkdommen van het land. Ze komt voor een moeilijke keuze te staan. Moet ze haar dorp en iedereen waar ze van houdt redden of het rijk? Voor beide tikt de klok.


    Titanium
    Afgelopen

    Clio heeft door een chip in haar hoofd vreemde krachten, die naar boven komen bij heftige emoties. Al sinds haar geboorte wordt ze gevangen gehouden en in het geheim getraind, totdat ze op haar 20'ste verjaardag van haar bed wordt gelicht. Het experiment is over en mislukt. Er is geen nut meer voor haar, en de mensen daar willen een einde aan haar leven maken, tenzij ze vecht. Als door een wonder weet ze zich vrij te vechten en zwaargewond valt ze in de handen van Kathryn, een journaliste die langsliep op weg naar haar werk. Of zit er meer achter?

    Zal Clio leren wennen aan het leven in de echte wereld en uit de handen weten te blijven van de mensen die nog steeds achter haar aan zitten? Wat zal Kathryn doen met de schokkende informatie die Clio haar geeft? En wat is het potentieel van Clio's krachten?


    Adventurer
    Afgelopen

    Xandria, dochter van een groots avonturier, gaat na de dood van haar vader op haar eerste avontuur: een zoektocht naar een schat.
    Maar het gezelschap waarmee ze reist, is nogal opmerkelijk.
    Zo zijn er een constant ruziënde broer en zus en een heks die nooit tovert. De enige normale in dit gezelschap lijkt de jonge ridder Breyan. Maar wat verbergt hij voor haar en de rest van de groep?
    Hun zoektocht naar een mysterieuze schat leidt ze naar de meest sprookjesachtige plaatsen en ze ontmoeten wezens die geen mens ooit heeft gezien. Xandria treedt in haar vaders voetsporen en ontdekt steeds meer over zijn verleden. Maar zal ze ook ooit weten wie eigenlijk haar moeder was? En zal ze ooit Breyans geheim ontdekken?


    Korte verhalen:

    Hogwarts? No, Thanks
    Afgelopen
    Harry Potter fanfiction


    Veel tieners dromen van een plaatsje op Hogwarts, maar als Milly de brief krijgt, weigert ze te gaan. Als kind van twee muggles heeft ze nog nooit van Hogwarts gehoord en ze ziet geen enkele reden waarom ze de uitnodiging zou moeten aannemen of haar plannen om te gooien. Minerva McGonagall gelooft echter dat Milly een heel getalenteerde heks is ze en is erop gebrand haar persoonlijk te overtuigen naar de toverschool te komen.

    Zal het haar lukken?

    Once Upon a Dream
    Afgelopen

    Iedereen vindt zijn of haar ware liefde op dezelfde manier: ze zien elkaar in een droom en dansen daar elke nacht, totdat ze elkaar in het echt zien. Waarom dans ik dan niet in mijn dromen?


    De Tweede Voorspelling
    Afgelopen
    Lord of the Rings fanfiction


    Al nachten achtereen heeft Faramir, de jongste zoon van stadhouder Denethor, een geheimzinnige droom. In die droom wordt een voorspelling gedaan, die duidelijk zal worden als Faramir naar Imladris afreist. Vrezend voor het leven van zijn jongere broer biedt Boromir hem aan in zijn plaats te gaan. De nacht voor zijn vertrek heeft Boromir dezelfde droom, maar daarop volgt een tweede droom, met ook een tweede voorspelling. Een voorspelling die zijn lot en zelfs het lot van midden-aarde kan veranderen, maar die hij om een goede reden stilhoudt.

    Voldemort bestelt een pizza
    Afgelopen
    Harry Potter fanfiction

    Dan neemt telefoontjes aan bij een pizzaketen, maar zo'n vreemde bestelling als deze heeft hij nog nooit gehoord.


    Stand Alones and One shots:

    General One Shots
    Lopend

    One Shots over uiteenlopende onderwerpen, met ook fanfiction. Achter de titel van de One Shot wordt aangegeven wat het is.


    LotR One Shots
    Lopend
    Lord of the Rings fanfiction

    Alle One Shots die zich in Midden-Aarde afspelen

    [ bericht aangepast op 7 nov 2018 - 13:45 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Update:

    - Draken Brengen Geluk staat nu op afgelopen.
    - De Wilde Jacht is toegevoegd bij lange stories.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Update:

    - And Yet We Die toegevoegd bij lange stories


    Rest in Peace, Son of Gondor

    MT. Hier zitten wel wat verhalen bij die ik wil lezen :Y).


    I don't understand that reference. - Castiel

    Update:

    Hogwarts? No, Thanks toegevoegd bij korte verhalen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Update:

    Hogwarts? No Thanks staat nu op afgelopen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Update:

    - Daughters of Durin toegevoegd aan lange verhalen


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Update:

    - Toegevoegd wanneer hoofdstukken worden toegevoegd aan mijn lopende stories.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 15:26 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Update:

    - And yet we die is afgerond
    - leeftijd aangepast


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Update:
    - ALEX(ANDER) toegevoegd


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Update:
    - De Wilde Jacht staat nu op afgelopen


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Update:
    - Daughters of Durin staat nu op afgelopen


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Update:
    - ALEX(ANDER) staat nu op afgelopen


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Even de notificaties bij reacties op dit topic aanzetten. Wat een super leuke verhalen allemaal! : )


    At the end we're all cursed

    -> Heropend op aanvraag


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Update:
    - Selkie toegevoegd
    - Persoonlijke informatie aangepast


    Rest in Peace, Son of Gondor