• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Chachki schreef:
    Hoeveel topics over Parijs gaan we nog krijgen?

    Exactly.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Depressies zijn echt batshit irritant. Go away, please. Ik wil dingen doen met mijn leven.


    Your make-up is terrible

    Look at it from the bright side. Bitch, het is avond , de zon schijnt nu niet


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Oké? Ik heb soms het gevoel dat je het grappig vindt me ongemakkelijk te maken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 1:24 ]

    Ugghhhh waarom verwacht ik altijd zoveel? Ik raak alleen maar teleurgesteld. Het is wel duidelijk dat hij me niet als prioriteit ziet, "ik moet morgen vroeg op" ja dus? Dan ben je maar moe. Ik ben maar één keer in de week hier voorlopig dus waarom wil je me dan niet alleen zien? UGH.

    En toch blijf ik dingen verwachten. Ik raak geërgerd door mezelf. Beter blaas ik het überhaupt af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Rasetsu schreef:



    Wonen er poeple in Libanon?


    Your make-up is terrible

    ... oke.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is zo koud D:

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 1:49 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chachki schreef:
    (...)

    Wonen er poeple in Libanon?

    Alsof ik deze gemaakt heb. Ik heb hem gewoon van internet. Heb je de "via 9gag" niet gezien? Het gaat om het idee, niet de spelfout.
    En als we toch bezig zijn met spelfouten. Het is allows, not allow.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 1:55 ]

    “We accept the love we think we deserve.” Dit is te waar. Ik moet me gewoon losmaken van deze situatie, maar damn, het is lastig, omdat hij me weer eraan heeft herinnerd hoe fijn het is als iemand bij jou wil zijn vanwege jóú, niet alleen omdat je single bent en beschikbaar in de kroeg. Helaas heeft hij me dus ook weer niet zo graag, dus beter leer ik mezelf te respecteren.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ugh, waarom verzin ik steeds excuses om met je te kunnen sms'en? Ik zou niet eens zoveel moeite moeten doen als jij niet eens de moeite neemt om een bericht naar me te sturen. De eerste twee weken willen ze alles voor je doen en kussen ze de grond aan je voeten, maar daarna kan het hen geen reet meer schelen of je nog met ze weg wilt of niet. Voor de volgende die denkt mij interessant te vinden: doe de moeite niet eens.


    Take me to wonderland

    Zolang opblijven voor je tot ik bijna letterlijk op mijn stoel in slaap val. Dat is DE droom :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Here you come again
    Looking better than a body has a right to
    And shaking me up so
    that all I really know
    Is here you come again

    ... and here I go


    i put the fun in funeral

    Het afvallen gaat zo goed. Als 2,5 kilo kwijt.


    "Ignite, my love. Ignite."