• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Trees schreef:
    (...)

    Nicr, ik waarschijnlijk ook! Gisteren was echt geweldig, ik denk dat we veel kunnen verwachten van februari :3

    Tof! Het zal mijn eerste keer zijn en ik kan niet wachten. :3 Ik hoop alleen dat mijn vriendin haar rooster meewerkt, anders mag ik alleen. :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    De eerst volgende die me zegt dat de grenzen sluiten de oplossing is, ga ik een mot verkopen.


    kindness is never a burden.

    Oh bwuhuhuu, wat ben je toch zielig. Wil je nu een koekje?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kirigaya schreef:
    De eerst volgende die me zegt dat de grenzen sluiten de oplossing is, ga ik een mot verkopen.


    Kan je dan gelijk mijn vader ook even meppen aub?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Oh, worteltjestaart gevonden. Hè wat naar :Y)

    Kirigaya schreef:
    De eerst volgende die me zegt dat de grenzen sluiten de oplossing is, ga ik een mot verkopen.


    Leg mij dan eens uit waarom dat niet de oplossing is dan?
    Heb er zelf geen mening over, maar vraag me af waarom.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vraag me dan af in hoe verre "de grenzen sluiten" echt sluiten is.... Als het betekent dat er grens controles zullen komen, snap ik nog ergens wel dat ze dat willen doen. Je wilt geen mogelijke dreigingen je land binnen laten. Maar als het betekent dat je een land niet meer in of uit komt, ben ik sowieso al uit eigenbelang tegen, want dat zal betekenen dat ik mijn vriend niet meer ga kunnen zien...


    Stenenlikker

    Jonty schreef:
    (...)

    Leg mij dan eens uit waarom dat niet de oplossing is dan?
    Heb er zelf geen mening over, maar vraag me af waarom.


    Eerst en vooral: ik heb geen zin om een discussie aan te gaan (anders had ik wel een topic geopend (': ) dus ga ik hier kort op antwoorden: "Aanslagen zijn niet een gevolg van vluchtelingen, vluchtelingen zijn een gevolg van aanslagen."
    Also: zoals ik al had gedacht, één aanvaller is al geïdentificeerd als Frans.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 15:20 ]


    kindness is never a burden.

    Ik ben het stilzitten meer dan zat.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik verafschuw mensen die de moslims van de aanslagen beschuldigen.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Maja schreef:
    Ik verafschuw mensen die de moslims van de aanslagen beschuldigen.


    Mhm?

    Woehoe ik kan alles gewoon lezen


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik hoef geen foto's van coke die je van plan bent te gaan snuiven, dankje. Het enige dat ik wil is dat je van die verslaving afraakt.

    - Good.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 15:52 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Stop met liegen, ik kan de waarheid aan.

    update: sommige mensen weten dus niet wat waarheid en vertrouwen betekent

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 16:01 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Even serieus, waarom doet iedereen die stomme quiz die in de top staat? En vervolgens gaan ze ook nog klagen over dat het nergens op slaat. Guys, doe die quiz dan gewoon níét. :')