• -

    Krueger schreef:
    Ik was even nieuwsgierig; Hoe staan jullie tegenover het gebruiken van erg bekende personen als faceclaim?


    Hangt er vanaf wie haha.
    Persoonlijk heb ik er zelf een hekel aan om celebs als Ariana Grande, Miley Cyrus, One Direction, 5SOS, Selena Gomez et cetera in RPGs te zien.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nee, daar ben ik zelf ook niet zo voor inderdaad. Maar ik heb nu weer zo'n heel specifiek beeld in mijn gedachten voor mijn rol en ben al een tijdje op zoek, maar vind niemand echt passend - op één na. Namelijk een vrij bekende actrice, maar wel specifiek haar uiterlijke verschijning in één bepaalde film; namelijk Blake Lively in Savages. Alleen weet ik nu niet of dat echt 'werkt' zeg maar, aangezien ze ook die wereldbefaamde 'Gossip Girl'-persona is. Wat denken jullie?


    A girl who wonders.

    Krueger schreef:
    Nee, daar ben ik zelf ook niet zo voor inderdaad. Maar ik heb nu weer zo'n heel specifiek beeld in mijn gedachten voor mijn rol en ben al een tijdje op zoek, maar vind niemand echt passend - op één na. Namelijk een vrij bekende actrice, maar wel specifiek haar uiterlijke verschijning in één bepaalde film; namelijk Blake Lively in Savages. Alleen weet ik nu niet of dat echt 'werkt' zeg maar, aangezien ze ook die wereldbefaamde 'Gossip Girl'-persona is. Wat denken jullie?


    Ze roept niet meteen een beeld bij me op, dus wat mij betreft is t goed. Idk what Jente thinks though?


    take me back to the basics and the simple life

    Er staat bij nationaliteit Europa, maar is het goed als mijn personage half Argentijns is? Ze is namelijk gewoon opgegroeid in Europa.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feyre schreef:
    Er staat bij nationaliteit Europa, maar is het goed als mijn personage half Argentijns is? Ze is namelijk gewoon opgegroeid in Europa.


    Is goed ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Sonorous schreef:
    Max en Sapphire staan ook open voor relaties. (:


    Ziegler schreef:
    Lukah staat open voor relaties!


    Olympiodoros schreef:
    MT. Nathaniel en Valeria zijn klaar voor relaties ^^


    Ik heb Aliz?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mihai is nog niet helemaal af, maar ik hoop dat hij tot nu toe goed is en iemand vrienden met ehm wil zijn


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    Mihai is nog niet helemaal af, maar ik hoop dat hij tot nu toe goed is en iemand vrienden met ehm wil zijn


    Ik heb Aliz?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb Annika, Voltige/Trick Riding, nu bijna helemaal af (op 'hoe in het circus gekomen', overig en relaties na)

    Anyone up for any kind of a relationship?


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ga de laatste loodjes leggen aan Idris en Nick, maar ik vroeg me af of er al iemand is die interesse heeft in een bepaalde relatie met één van de twee? Dan kan ik daar eventueel rekening mee houden. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Sarafina schreef:
    Ik ga de laatste loodjes leggen aan Idris en Nick, maar ik vroeg me af of er al iemand is die interesse heeft in een bepaalde relatie met één van de twee? Dan kan ik daar eventueel rekening mee houden. (:


    Ik heb Annika voor je? Ik zoek iemand die ze helemaal vertrouwd zegmaar, someone who knows about what happened in her past.


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    (...)

    Ik heb Annika voor je? Ik zoek iemand die ze helemaal vertrouwd zegmaar, someone who knows about what happened in her past.


    Nick werkt constant met haar, dus ik denk dat hij daar wel geschikt voor is? Hij is wel erg recht voor zijn raap, maar hij kan wel zijn mond houden wanneer dat moet.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 19:40 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb ook Aliz voor Nick, Idris en Annika ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sarafina schreef:
    (...)

    Nick werkt constant met haar, dus ik denk dat hij daar wel geschikt voor is? Hij is wel erg recht voor zijn raap, maar hij kan wel zijn mond houden wanneer dat moet.


    Is goed ^^

    @Feyre: heb je een suggestie?


    take me back to the basics and the simple life

    Feyre schreef:
    Ik heb ook Aliz voor Nick, Idris en Annika ^^


    Had je al een idee? (:

    Nick en Idris zijn trouwens af - op relaties na.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."