• -

    Feyre schreef:
    Anyone wanna be Aliz her ex or lover or something.
    Ik heb er niet veel zin in als mijn personage weer als een van de weinige vriendjesloos achter blijft :')

    Nathaniel en Aliz hebben toch een one-night-stand gehad? Ze kunnen ook wel exen zijn. O.i.d. Ik weet niet of je meer zou willen. Hij is atm nog single, maar Sonorous heeft interesse getoond.
    Valeria zoekt trouwens ook wel een vriend, of preferabel iemand die ze haat. Want mean-sex is echt iets voor haar.

    @Leonie, dat is dan geregeld!

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 18:12 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Sarafina schreef:
    (...)

    Idris valt op mannen, dus die blijft sowieso alleen. :')
    Ik zou het wel jammer vinden als iedereen nu ineens exen en vriendjes/vriendinnetjes krijgt. Dan is de lol er wel een beetje van af voor mij.


    Ja, like I Said ben ik er zelf niet ontzettend van (met name toekomstige relaties afspreken) en gezien enkele rpgs waar ik aan mee doe dat heel erg hebben, had ik niet veel zin om weer als loner te eindigen :')
    Maar ik merk dus dat meerdere hier daar niet zo van zijn dus dat is mooi haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Anyone voor Nicolai?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Anyone voor Nicolai?

    Ik heb zowel Valeria als Nathaniel voor je ^^


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Necessity schreef:
    Anyone voor Nicolai?


    Ik heb Aliz ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @Leonie, Max en Annika vrienden? Misschien dat Sapphire en Annika elkaar niet mogen?

    @Sarafina, jij hebt btw echt een mooie username, ik denk dat Sapphire Idris inderdaad wel mag. Ik denk dat Nick en Max ook bevriend kunnen zijn. (:

    @Feyre, Aliz en Max zouden het denk ik wel goed kunnen vinden. Misschien dat ze elkaar goed vertrouwen?


    -

    Ik zal ze alledrie even bekijken (:
    Hebben jullie zelf al suggesties?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik zal ze alledrie even bekijken (:
    Hebben jullie zelf al suggesties?

    No, not yet. Lees ze eerst maar even door en laat daarna maar horen ^^


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Sonorous schreef:
    @Leonie, Max en Annika vrienden? Misschien dat Sapphire en Annika elkaar niet mogen?

    @Sarafina, jij hebt btw echt een mooie username, ik denk dat Sapphire Idris inderdaad wel mag. Ik denk dat Nick en Max ook bevriend kunnen zijn. (:

    @Feyre, Aliz en Max zouden het denk ik wel goed kunnen vinden. Misschien dat ze elkaar goed vertrouwen?


    Is goed ^^

    @ I got Annika ^^

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 17:43 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Ik denk dat het met Nathaniel wel kan klikken, al zullen ze gezien het feit dat ze allebei koppig zijn en samen moeten werken ongetwijfeld wel eens flinke discussies hebben.
    Met Valeria denk ik niet dat het echt zal klikken.

    Aliz en Nicolai zullen het of goed kunnen vinden samen (zover ze het allebei toelaten haha) of het zal totaal niet klikken denk ik.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    @Leonie, suggesties? *gaat Annika even doorlezen*


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    @Leonie, suggesties? *gaat Annika even doorlezen*


    They could be friends? Ze delen immers hun act deels ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Necessity schreef:
    Anyone voor Nicolai?


    Ik heb Max en Sapphire. (:


    -

    Aveyard schreef:
    (...)

    They could be friends? Ze delen immers hun act deels ^^


    Dat vind ik goed ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Sonorous schreef:
    @Leonie, Max en Annika vrienden? Misschien dat Sapphire en Annika elkaar niet mogen?

    @Sarafina, jij hebt btw echt een mooie username, ik denk dat Sapphire Idris inderdaad wel mag. Ik denk dat Nick en Max ook bevriend kunnen zijn. (:

    @Feyre, Aliz en Max zouden het denk ik wel goed kunnen vinden. Misschien dat ze elkaar goed vertrouwen?


    Max is wel agressief though, dus het hangt er een beetje vanaf hoe agressief hij is haha. Als hij regelmatig mensen een klap verkoopt oid zou Aliz eerder uit zijn buurt blijven.

    Necessity schreef:
    Ik denk dat het met Nathaniel wel kan klikken, al zullen ze gezien het feit dat ze allebei koppig zijn en samen moeten werken ongetwijfeld wel eens flinke discussies hebben.
    Met Valeria denk ik niet dat het echt zal klikken.

    Aliz en Nicolai zullen het of goed kunnen vinden samen (zover ze het allebei toelaten haha) of het zal totaal niet klikken denk ik.


    Ze zullen sowieso wel vaak kibbelen denk ik haha. Hij is wel ontspannen, en dat zou Aliz wel fijn vinden om mee om te gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered