• -

    @Aveyard, die hadden we toch al?

    Sonorous schreef:
    @bovenstaande mensen, ik heb Sapphire en Max. ^^


    Ideeën ^^?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yisha schreef:
    Friends met Nathaniel?
    Abigaïl zal Valeria waarschijnlijk niet mogen omdat hun karakters nogal botsen. -denk ik=

    Is goed, ik heb al wel veel positief voor Nathaniel. Maar maakt niet uit.

    Valeria zoekt badass vrienden sos
    Ik vind het goed, maar Valeria zal de confrontatie niet uit de weg gaan.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Aveyard schreef:
    @Anne: Nathaniel en Annika zie ik wel vrienden zijn, zeker door de gedeelde act. Valeria en An kan ik zo snel niet echt goed plaatsen, heb jij een idee?

    Is goed, ik vind het gedeelde act-idee prima. Zullen we ze anders exen maken? Dat lijkt me wel interessant. But still friends.
    Valeria zoekt nog positieve relatie, hetliefste vrienden. Dus laat maar horen.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Feyre schreef:
    @Aveyard, die hadden we toch al?

    (...)

    Ideeën ^^?


    I have no idea. Volgensmij wel. Ik let niet echt op hahaha. I'm tired.

    @Anne: Oh is goed! Hee. Dat ze enkele maanden t geprobeerd hebben, maar dat het gewoon niet werkte. Valeria en Annika dan vrienden?


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    @Anne: Oh is goed! Hee. Dat ze enkele maanden t geprobeerd hebben, maar dat het gewoon niet werkte. Valeria en Annika dan vrienden?

    Doen we! Misschien iets korter? Want hij heeft ook nog een one-night-stand gehad en nu een potentiële vriendin.
    Is goed!


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Olympiodoros schreef:
    (...)
    Doen we! Misschien iets korter? Want hij heeft ook nog een one-night-stand gehad en nu een potentiële vriendin.
    Is goed!


    Is goed. Een maandje ofzo?


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    Is goed. Een maandje ofzo?

    Prima. Waarom is het 'uit' gegaan? Ze zagen het niet meer zitten? En alles is gewoon over qua liefde, neem ik aan.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Anyone wanna be Aliz her ex or lover or something.
    Ik heb er niet veel zin in als mijn personage weer als een van de weinige vriendjesloos achter blijft :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feyre schreef:
    Anyone wanna be Aliz her ex or lover or something.
    Ik heb er niet veel zin in als mijn personage weer als een van de weinige vriendjesloos achter blijft :')


    Well Lukah is als enige veel jonger, dus die eindigt ook alleen. Hopelijk wordt dit geen RPG waarin iedereen per se verliefd moet worden.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Olympiodoros schreef:
    (...)
    Prima. Waarom is het 'uit' gegaan? Ze zagen het niet meer zitten? En alles is gewoon over qua liefde, neem ik aan.


    Primaa ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ziegler schreef:
    (...)

    Well Lukah is als enige veel jonger, dus die eindigt ook alleen. Hopelijk wordt dit geen RPG waarin iedereen per se verliefd moet worden.


    Wat mij betreft word dat het niet hoor.


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    (...)

    Wat mij betreft word dat het niet hoor.


    Mooi!

    Wanneer komt het speeltopic? :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Feyre schreef:
    Anyone wanna be Aliz her ex or lover or something.
    Ik heb er niet veel zin in als mijn personage weer als een van de weinige vriendjesloos achter blijft :')


    Idris valt op mannen, dus die blijft sowieso alleen. :')
    Ik zou het wel jammer vinden als iedereen nu ineens exen en vriendjes/vriendinnetjes krijgt. Dan is de lol er wel een beetje van af voor mij.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    -

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 18:12 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Ziegler schreef:
    (...)

    Well Lukah is als enige veel jonger, dus die eindigt ook alleen. Hopelijk wordt dit geen RPG waarin iedereen per se verliefd moet worden.


    Ik ben er normaal ook niet zo van, maar ik heb al twee andere RPGs waar het stikt van de crushes en stelletjes en weet ik het, en waar bij mijn char niet echt wat heeft, dus ik heb er niet echt zin in mocht dat nu alweer gebeuren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered