• Her verbaast mij dat hier nog geen topic van is. Er is op dit moment een groot drama bezig in Parijs waarvan al 30 mensen het leven heeft gekost. Minimaal 60 mensen zijn er op dit moment gegijzeld.
    Ik wilde net gaan slapen toen ik het las op Twitter. Er is nog vrij weinig over bekend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oefenwedstrijd Nederland - Duitsland in Hannover is volgens media afgelast, stadium wordt nu ontruimt. Geen idee waarom of wat. Nu.nl


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    ^Verontrustend


    i put the fun in funeral

    UPDATE:

    De oefenwedstrijd tussen het Nederlands elftal en Duitsland in Hannover is afgelast. Het stadion is ontruimd.
    Dat meldt onze verslaggever in Hannover. Bezoekers in het stadion werden via de luidsprekers verzocht het stadion snel te verlaten.

    Volgens VTM Nieuws is de vondst van een verdachte koffer de aanleiding voor het besluit om de HDI Arena te ontruimen.

    Rond het stadion is een grote politiemacht op de been. Bagage van bezoekers werd voorafgaand aan de wedstrijd grondig doorzocht, en de politie zette speurhonden in.


    Bron: NU.nl


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Gaan we weer. Heel Hannover in 'concreet gevaar'.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    LIVE. Ziekenwagen vol explosieven aangetroffen voor stadion

    Het was zo te zien best serieus.


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    LIVE. Ziekenwagen vol explosieven aangetroffen voor stadion

    Het was zo te zien best serieus.

    Jezus. Ik krijg het toch steeds benauwder bij het idee. Ik woon dan niet in een centrum van een belangrijke Nederlandse stad, maar toch...


    Deep inside, I've never felt alive

    Dominee onverbiddelijk voor slachtoffers Parijs: “Je verdient te sterven als je naar deathmetalconcert gaat”.

    Alsof het niet erg is dat dit gebeurd is. Ik denk dat deze persoon snel met zijn beroep moet stoppen.

    Bron

    ^Op het moment dat je denkt dat IS de enigen zijn die met sneue doch gruwelijke pogingen aandacht proberen te krijgen.


    No growth of the heart is ever a waste

    HANAYA schreef:
    ^Op het moment dat je denkt dat IS de enigen zijn die met sneue doch gruwelijke pogingen aandacht proberen te krijgen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind het allemaal een beetje vreemd zoals het daar nu gaat.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hier staat dat er geen explosieven zijn gevonden.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Hier staat dat er geen explosieven zijn gevonden.


    Op elke website staat weer wat anders?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rasetsu schreef:
    Dominee onverbiddelijk voor slachtoffers Parijs: “Je verdient te sterven als je naar deathmetalconcert gaat”.

    Alsof het niet erg is dat dit gebeurd is. Ik denk dat deze persoon snel met zijn beroep moet stoppen.

    Bron


    Ten eerste, wat de fuck. Ten tweede, het is niet eens death metal. :')


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Op de VRT staat ook dat er geen explosieven waren. I don't follow anymore. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kharjo schreef:
    (...)

    Op elke website staat weer wat anders?

    Nos bevestigt het nu ook.


    Deep inside, I've never felt alive