• Her verbaast mij dat hier nog geen topic van is. Er is op dit moment een groot drama bezig in Parijs waarvan al 30 mensen het leven heeft gekost. Minimaal 60 mensen zijn er op dit moment gegijzeld.
    Ik wilde net gaan slapen toen ik het las op Twitter. Er is nog vrij weinig over bekend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    De IS heeft het op het Westen gemunt, en het is normaal dat je daar bang van wordt, maar we mogen ons niet laten doen. De veiligheidsmaatregelen in verschillenden landen zijn strenger geworden, politie en gerecht zijn volop bezig met IS, men doet er alles aan om nieuwe aanslagen te voorkomen.

    Het zijn donkere tijden maar desondanks gaat het leven door, ik ben niet van plan om in mijn huis bang te wezen omwille van een mogelijke aanslag, ik wil mijn leven blijven leven. We moeten elkaar bijstaan en steunen en helpen in deze tijden en dat gaat niet als je je bang laat maken door IS. We moeten IS tonen dat we sterker zijn.

    De wereld is gebroken en we kunnen enkel hopen dat die ooit weer geheeld wordt.


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Quies schreef:
    De IS heeft het op het Westen gemunt, en het is normaal dat je daar bang van wordt, maar we mogen ons niet laten doen. De veiligheidsmaatregelen in verschillenden landen zijn strenger geworden, politie en gerecht zijn volop bezig met IS, men doet er alles aan om nieuwe aanslagen te voorkomen.

    Het zijn donkere tijden maar desondanks gaat het leven door, ik ben niet van plan om in mijn huis bang te wezen omwille van een mogelijke aanslag, ik wil mijn leven blijven leven. We moeten elkaar bijstaan en steunen en helpen in deze tijden en dat gaat niet als je je bang laat maken door IS. We moeten IS tonen dat we sterker zijn.

    De wereld is gebroken en we kunnen enkel hopen dat die ooit weer geheeld wordt.


    Nou nou, niet zo dramatisch, er is altijd oorlog geweest, en dat zal ook blijven, er hoeft maar een gestoorde gek/groep zijn die macht wil en zo gaat het door.
    En trouwens de media is op dit soort momenten er juist voor om maar een kant te geven, om te je eerst angst aan te praten want geloof me ze doen al ontzettend veel om op te letten, ons in de gaten te houden. Wees nou maar niet bang als je overlijd gebeurd het toch en wat er daarna gebeurd weet niemand, de wereld zoals wij kennen houd op met bestaan op het moment dat wij overlijden.

    En als jullie je zo druk maken dat het erger kan worden vandaag is de G20 in Turkije, Obama en Putin die normaal de hele wereld laten beven in angst met hun macht trainen al een tijdje samen in Syrië en zijn nu aan het praten. Er gaat veel meer achter de schermen aan dan wij weten of te horen krijgen.

    BonnieFazbear schreef:
    (...)

    Nou nou, niet zo dramatisch, er is altijd oorlog geweest, en dat zal ook blijven, er hoeft maar een gestoorde gek/groep zijn die macht wil en zo gaat het door.
    En trouwens de media is op dit soort momenten er juist voor om maar een kant te geven, om te je eerst angst aan te praten want geloof me ze doen al ontzettend veel om op te letten, ons in de gaten te houden. Wees nou maar niet bang als je overlijd gebeurd het toch en wat er daarna gebeurd weet niemand, de wereld zoals wij kennen houd op met bestaan op het moment dat wij overlijden.

    En als jullie je zo druk maken dat het erger kan worden vandaag is de G20 in Turkije, Obama en Putin die normaal de hele wereld laten beven in angst met hun macht trainen al een tijdje samen in Syrië en zijn nu aan het praten. Er gaat veel meer achter de schermen aan dan wij weten of te horen krijgen.


    Natuurlijk is er meer aan de hand dan wij te horen krijgen, wij krijgen ook enkel de zwarte kant te zien. Ik kan enkel hopen dat het inderdaad niet te veel escaleert en dat we dit kunnen stoppen voordat het te laat is.
    En sterven doe je toch, ja dat is waar, maar als ik kon kiezen sterf ik toch liever op een andere manier.

    Alles is op dit moment nog zeer onduidelijk. Het blijft afwachten over wat er nu zal gebeuren. Persoonlijk ben ik ook niet bang en men vergroot het waarschijnlijk ook zeer sterk uit maar dat neemt niet weg dat er onzekere tijden zijn.

    Ach, ik wil dit gewoon even uit mijn hoofd zetten, ik weet zelfs niet meer wat ik er nu eigenlijk moet over denken want de media heeft de neiging om valse informatie rond te spreiden en alles sterk uit te vergroten, maar tegelijkertijd is wat er in Parijs en andere steden is gebeurd wel degelijk echt.


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Het is verschrikkelijk, wat er is gebeurd.
    Deze tekening heb ik vandaag gemaakt:




    De trotse Franse haan die weer herrezen is en ISIS vernietigd heeft.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 21:20 ]

    Even algemeen in de titel gezet!


    Queer zijn is gewoon alles

    De_Gaulle schreef:
    Het is verschrikkelijk, wat er is gebeurd.
    Deze tekening heb ik vandaag gemaakt:


    [IMG]

    De trotse Franse haan die weer herrezen is en ISIS vernietigd heeft.


    Prachtige tekening!


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mayakovski schreef:
    (...)

    Prachtige tekening!


    Bedankt! (:

    De_Gaulle schreef:
    Het is verschrikkelijk, wat er is gebeurd.
    Deze tekening heb ik vandaag gemaakt:




    De trotse Franse haan die weer herrezen is en ISIS vernietigd heeft.


    Echt heel erg mooi!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Nightbird schreef:
    (...)

    Echt heel erg mooi!


    Bedankt! :3

    Frankrijk bombardeert 'hoofdstad' IS in Syrië


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En nu, wachten op de bommen van IS? :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Feyre schreef:
    Frankrijk bombardeert 'hoofdstad' IS in Syrië


    Holy shit..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik durf hier nou nooit echt een mening over te vormen omdat ik de ballen snap van oorlog en aanslagen en redenen ertoe en strategieën en alles...
    Maar dit lijkt me geen bijster slimme zet van Frankrijk...


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Feyre schreef:
    Frankrijk bombardeert 'hoofdstad' IS in Syrië


    En dat hadden ze beter niet kunnen doen.


    United we stand, divided we fall.