• Her verbaast mij dat hier nog geen topic van is. Er is op dit moment een groot drama bezig in Parijs waarvan al 30 mensen het leven heeft gekost. Minimaal 60 mensen zijn er op dit moment gegijzeld.
    Ik wilde net gaan slapen toen ik het las op Twitter. Er is nog vrij weinig over bekend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Chachki schreef:
    (...)

    Die rechtszaken kwamen na de oorlog, dus ze zullen eerst opgepakt moeten worden en uitgeschakeld. Heb je enig idee hoeveel nazi's en Duitse soldaten omkwamen voordat ze zover waren? Wat onze zogenaamde 'geallieerden' gedaan hebben voordat het zover kwam?


    Ik zeg ook, ze zullen eerst opgepakt moeten worden, en dat is hier het moeilijkste. Over een idee van hoeveel nazi's omkwamen, ja dat heb ik. Ik doel enkel op het feit dat uitspraken zoals 'we zouden ze allemaal een voor een moeten doodschieten' ons niet heel veel beter maken dan hun strijders. Daarom pleit ik voor menselijkheid.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    (...)

    Ik zeg ook, ze zullen eerst opgepakt moeten worden, en dat is hier het moeilijkste. Over een idee van hoeveel nazi's omkwamen, ja dat heb ik. Ik doel enkel op het feit dat uitspraken zoals 'we zouden ze allemaal een voor een moeten doodschieten' ons niet heel veel beter maken dan hun strijders. Daarom pleit ik voor menselijkheid.


    Dat is waar, maar dat is uiteindelijk wel wat er met de meeste zal gebeuren, zelfs na een rechtszaak.


    Your make-up is terrible

    Het is gewoon heel moeilijk om arrestaties uit te voeren als zij het vuur openen, als zij het vuur openen schiet je terug, simpel als dat. Je kan ze toch moeilijk hun gang laten gaan om hen uiteindelijk te kunnen arresteren?
    Ja, ze zomaar doden is fout, maar in sommige situaties is dat nu eenmaal de enige mogelijkheid om andere mensenlevens te redden.
    Waar ik niet mee wil zeggen dat ik de uitspraak 'Dat ze ze allemaal maar doodschieten' goedkeur. We moeten een andere manier vinden om terug te vechten, maar een andere manier zoeken is zeer moeilijk als zij uit het niets aanslagen zoals deze plegen.
    Het is gewoon een heel ingewikkelde situatie die heel moeilijk op te lossen is. En een honderd procent juiste oplossing zul je nooit vinden.


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Quies schreef:
    Het is gewoon heel moeilijk om arrestaties uit te voeren als zij het vuur openen, als zij het vuur openen schiet je terug, simpel als dat. Je kan ze toch moeilijk hun gang laten gaan om hen uiteindelijk te kunnen arresteren?
    Ja, ze zomaar doden is fout, maar in sommige situaties is dat nu eenmaal de enige mogelijkheid om andere mensenlevens te redden.
    Waar ik niet mee wil zeggen dat ik de uitspraak 'Dat ze ze allemaal maar doodschieten' goedkeur. We moeten een andere manier vinden om terug te vechten, maar een andere manier zoeken is zeer moeilijk als zij uit het niets aanslagen zoals deze plegen.
    Het is gewoon een heel ingewikkelde situatie die heel moeilijk op te lossen is. En een honderd procent juiste oplossing zul je nooit vinden.


    Queer zijn is gewoon alles

    (=)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik zag dit op Facebook. Zou dit sarcastisch zijn of niet?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Ik zag dit op Facebook. Zou dit sarcastisch zijn of niet?


    Natuurlijk.


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    (...)

    Natuurlijk.

    Dacht ik ook al, aangezien ik die vlaggetjes bullshit vind, maar het was zo serieus geschreven... :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Dacht ik ook al, aangezien ik die vlaggetjes bullshit vind, maar het was zo serieus geschreven... :'D


    Aah, ik ben niet de enige die de vlaggetjes bullshit vind. *O* Ik ben een van de enige op mijn FB die het niet heeft... Daarom moest ik ook wel lachen om het artikel.


    Your make-up is terrible

    Eledhel schreef:
    Ik zag dit op Facebook. Zou dit sarcastisch zijn of niet?


    Ja lol, duidelijk sarcastisch.
    IS vermoord vrouwen en kinderen en doen verschrikkelijke dingen, maar ze zijn wel onder de indruk van de profiel-foto actie.. Jep.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Chachki schreef:
    (...)

    Aah, ik ben niet de enige die de vlaggetjes bullshit vind. *O* Ik ben een van de enige op mijn FB die het niet heeft... Daarom moest ik ook wel lachen om het artikel.

    Haha same. Ik hoopte echt heel erg dat het artikel wel waar was maar helaas niet :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Ik zag dit op Facebook. Zou dit sarcastisch zijn of niet?


    Als je kijkt wat voor andere artikelen op die site staan, zegt het genoeg.


    Stenenlikker

    Het wordt steeds erger...


    tiptoe through the tulips...

    Ik word hier bang van!! Ik ben bang dat het ook in Nederland gaat gebeuren!! Parijs is zo dicht bij...


    Treat People With Kindness

    Parijs is nu op Lockdown aka grenzen dicht, Belgie heeft nu meer grenscontroles, UK ook en Nederland ook. No worries.