• Her verbaast mij dat hier nog geen topic van is. Er is op dit moment een groot drama bezig in Parijs waarvan al 30 mensen het leven heeft gekost. Minimaal 60 mensen zijn er op dit moment gegijzeld.
    Ik wilde net gaan slapen toen ik het las op Twitter. Er is nog vrij weinig over bekend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    IS is sowieso niet opgewassen tegen een heuse wereldoorlog, als ik het zo mag noemen.
    Als Amerika, Rusland en Europa ( misschien vergeet ik nog wat namen ) tegen 50 000 strijders met geweren en tanken komen, tja.
    IS onderschat de kracht van de gehele wereld, denk ik. Rusland al sowieso. Die hebben eerst het vuur geopend op IS. Dan Amerika.
    Amerika heeft toevallig overal iets mee te maken, hmph.
    Europa is enorm pissed, dus verwacht ook wat straaljagers, tanken, etc. van hun.

    Dus tja, we zullen wel zien hoe het zich gaat uitwerken^^

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 19:25 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Aerlyn schreef:
    IS is sowieso niet opgewassen tegen een heuse wereldoorlog, als ik het zo mag noemen.
    Als Amerika, Rusland en Europa ( misschien vergeet ik nog wat namen ) tegen 50 000 strijders met geweren en tanken komen, tja.
    IS onderschat de kracht van de gehele wereld, denk ik. Rusland al sowieso. Die hebben eerst het vuur geopend op IS. Dan Amerika.
    Amerika heeft toevallig overal iets mee te maken, hmph.
    Europa is enorm pissed, dus verwacht ook wat straaljagers, tanken, etc. van hun.

    Dus tja, we zullen wel zien hoe het zichzelf uitwerkt. ^^


    Een beetje een ongelukkige verwoording of meen je die laatste zin serieus? Oorlogen werken zichzelf niet uit, dat is het hele punt net.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dit breekt mijn hart. Meer kan ik er niet over zeggen. Hoe kunnen mensen elkaar zoiets aandoen...?
    #prayforparis #prayforlibanon #prayfortheworld


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Aerlyn schreef:
    Het is niet leuk als je kleine zusje voor haar vader huilt omdat ie vandaag laat thuis kwam.
    She genuinely thought he was dead.
    Ik wil NIET dat mijn zusje in deze wereld gevuld met oorlog groot wordt.


    Dit is afschuwelijk. Omring haar met liefde en positiviteit; dat is het enige wat we voorlopig kunnen doen.


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Aerlyn schreef:
    IS is sowieso niet opgewassen tegen een heuse wereldoorlog, als ik het zo mag noemen.
    Als Amerika, Rusland en Europa ( misschien vergeet ik nog wat namen ) tegen 50 000 strijders met geweren en tanken komen, tja.
    IS onderschat de kracht van de gehele wereld, denk ik. Rusland al sowieso. Die hebben eerst het vuur geopend op IS. Dan Amerika.
    Amerika heeft toevallig overal iets mee te maken, hmph.
    Europa is enorm pissed, dus verwacht ook wat straaljagers, tanken, etc. van hun.

    Dus tja, we zullen wel zien hoe het zichzelf uitwerkt. ^^


    Putin stuurt alleen al maar 150.000 man

    Chachki schreef:
    Nee, dit is heel iets anders. Na 9/11 was het nog niet duidelijk hoe of wat, zeker niet met Al-Qaida. De aanvallen die daarna uit Amerika vandaan kwamen, waren niet specifiek gericht op deze terreurgroep, maar op Irak. Amerika had er namelijk heel veel voordeel mee om Irak binnen te vallen.
    Frankrijk valt nu (en viel hiervoor ook al) specifieke doelen aan van de IS, waarvan iedereen weet wat zij doen. Frankrijk valt niet zomaar een land binnen. Deze operatie stond al langer gepland, trouwens. Ook al was er niks gebeurd, uiteindelijk zou dit alsnog gebeuren.

    Als je dit trouwens denkt door dat artikel van een of andere gozer die met mooie woorden denkt dat hij de beste anti-terreur leider zal zijn, raad ik je aan om de reacties daaronder te lezen.


    Ja dat weet ik. Ik lees net mijn bericht terug en zie dat ik het helemaal verkeerd verwoord heb - wat niet betekent dat je zo gepikeerd moest reageren. Zo komt het op mij over en ik wilde weten wat de rest daar over dacht. Mijn bericht komt inderdaad nogal beschuldigend over en dat was niet mijn bedoeling.


    help

    Aincrad schreef:
    (...)

    Ja dat weet ik. Ik lees net mijn bericht terug en zie dat ik het helemaal verkeerd verwoord heb - wat niet betekent dat je zo gepikeerd moest reageren. Zo komt het op mij over en ik wilde weten wat de rest daar over dacht. Mijn bericht komt inderdaad nogal beschuldigend over en dat was niet mijn bedoeling.


    Sorry als je het zo gepikeerd op vat, maar zo is het niet bedoeld.


    Your make-up is terrible

    Aliyah schreef:
    (...)

    Een beetje een ongelukkige verwoording of meen je die laatste zin serieus? Oorlogen werken zichzelf niet uit, dat is het hele punt net.


    Aliyah, ik bedoelde het niet in die zin haha, het betekende ( voor mij althans) dat we zullen zien wat er allemaal nog gaat gebeuren ^^


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    BonnieFazbear schreef:
    (...)

    Putin stuurt alleen al maar 150.000 man


    ja inderdaad, dat is al driedubbel zo veel als heel IS gemiddeld.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    niniwa1 schreef:
    (...)

    Dit is afschuwelijk. Omring haar met liefde en positiviteit; dat is het enige wat we voorlopig kunnen doen.


    Meer is niet mogelijk.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik vind het echt erg, ook was ik ongeveer een week ervoor in Parijs...


    You are my piece of paradise.

    IS heeft toch al aangekondigd dat hun volgende aanval op Washington gericht zal worden? Of heb ik dat verkeerd opgevat?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    IS heeft toch al aangekondigd dat hun volgende aanval op Washington gericht zal worden? Of heb ik dat verkeerd opgevat?


    Zoiets heb ik ook gehoord.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eledhel schreef:
    IS heeft toch al aangekondigd dat hun volgende aanval op Washington gericht zal worden? Of heb ik dat verkeerd opgevat?


    Niet direct. Ze hebben gewaarschuwd dat een paar grote steden (Washington, Londen en Rome) op moeten passen, geloof ik.


    Your make-up is terrible

    Aerlyn schreef:
    (...)

    Meer is niet mogelijk.


    Inderdaad. Er is al zoveel negativiteit in de wereld, we kunnen alleen maar voorkomen dat we er zelf nog meer in sturen.


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell