• HELL ON EARTH


    De vete tussen de Demonen en de Engelen is al eeuwenoud. Nooit is er een winnaar gebleken, en altijd kwam de Flits op tijd, maar deze periode lijkt anders te worden. De Demonen zijn met meer dan ooit, de mensheid is goed op weg om zichzelf te vernietigen en de volgende Flits is nog een kleine duizend jaar verwijderd. Is dit het moment waarop er eindelijk een winnaar uitkomt? Of kunnen de Engelen zich lang genoeg verdedigen?

    GELIEVE DE VOLGENDE INFO TE LEZEN:
    Geschiedenis
    Engelen
    Demonen

    Blackthorn is een klein stadje in Groot-Brittannië, omring door weidse bossen en velden. Al voor zo lang men kan herinneren is het slaperige plaatsje de bron van allerlei bovennatuurlijke gebeurtenissen. Wat wil je ook, als er én een poort naar de Hemel én een poort naar de Hel aanwezig is. DAt zorgt toch enkel voor problemen?
    Doel Engelen: Overleven & eventueel Demonen vernietigen.
    Doel Demonen: Engelen vernietigen en/of mensheid (zichzelf laten) vernietigen.



    Praattopic
    ROLLEN
    Engelen
    + Kirigaya • Lene • Ariel (Hollis) • Luca Hollestelle • Aartsengel • 19 à 20 / Onbekend | 4
    + Allirian • Amber • Caitlyn • Idk • "God" • 18 / Onbekend | 4
    + Eavan • Jennifer • Cordelia Graclet • sonya marmeladova • Aartsengel • 23 / Onbekend | 5
    + Sanjit • Ellen • Zacharis • Chris Zylka • Aartsengel • ca. 25 / Onbekend | 4
    Mensen
    + Whelve • Yo • Aurora Marlee Young • Laura De Wit • Halfbloed • 20 | 2
    + Aincrad • Marthe • Thalia West. • Felicity Jones • Halfbloed • 24 | 5
    + Hashtag • Sterre • Camille 'Cam' Howard • Gigi Hadid • Halfbloed • Leeftijd | 4
    + Allirian • Amber • Character • Faceclaim • Halfbloed • Leeftijd | pagina
    + Feyre • Cheryl • Eden Bethany Arrington • Hermione Corfield • Normaal • 18 | 6
    + Aincrad • Marthe • Sebastian West • Hunter Parrish • Halfbloed • 24 | 5
    + Kirigaya • Lene • Joshua Thanos Ackerman • Idk • Halfbloed • 20 | 6
    Demonen
    + Sonder • Liesje • Shax (Marchosias) • Stephen James • Aartsdemon • 26 / Onbekend | 5
    + Whelve • Yo • Vine Louie Blackwood • Frederik Ruegger • Aartsdemon • 21 / Onbekend | 4
    + Krueger • Marie • Lucifer • Henry Cavill • "De duivel" • 29 / Onbekend| 4
    + Feyre • Cheryl • Kali (Carrillo) • Mila Kunis • Oorspronkelijke Geboren • 22 / Onbekend | 4
    + Username • Naam • Character • Faceclaim • Status • Leeftijd | Pagina


    PLAATSEN
    Hel
    "De duivel": Krueger
    3 Aartsdemonen: Sonder Kring 4Whelve Kring 2 • Kring 3

    Hemel
    "God:" Allirian
    3 Aartsengelen: Maddox MKirigaya VEavan V


    INVULLEN
    • Naam (mag je zelf kiezen. Het mogen echte Engelennamen zijn, maar dat hoeft uiteraard niet)
    • Wezen (Mens (Ziel in de Hel of Levend), Engel, Demon, Halfbloed)
    • Status (Aarts, Oorspronkelijke, Nieuwe, Verbannen, Geboren (Oorspronkelijk 6 of Nieuw))
    • Leefplaats (Hel (welke Kring), Hemel, Aarde)
    • Leeftijd (18 - 40) (Uiterlijk + Echte (Oorspronkelijken = onbekend, Geboren: onbekend als het voor de laatste Flits is, anderen: max 2172, Zielen: Hoe lang geleden gestorven + Leeftijd waarop)
    • Innerlijk (niet enkel puntjes. Liefst een beetje uitleg)
    • Uiterlijk (enkel Vaste vorm. Vleugels!)
    • Geschiedenis (Iedereen: niet vroeger gaan dan de laatste flits. Je hoeft niet zo ver terug te gaan, tenzij er grote gebeurtenissen zijn gebeurd., OUDERS)
    • Extra (Likes, Dislikes, eventuele wapens)
    • Relaties


    REGELS
    • Naamsveranderingen doorgeven
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan. Alle rollen moeten afgewerkt worden tegen 28 november.
    • Maximum drie rollen per persoon, max 2 van hetzelfde geslacht/soort.
    • Liefst dagelijks kunnen posten. Na 5 dagen stilte lig je eruit.
    • Herhaling is toegestaan, maar schrijf niet 10 keer dezelfde post.
    • 16+ is toegestaan, maar hou rekening met anderen.
    • Minstens 200 woorden per post.
    • Goede rollen: Schrijf ze uit en maak ze niet te perfect of cliché. Zie dat we geen 2000 dezelfde rollen hebben.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2015 - 1:11 ]


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    *frantic whispering* join us, join us, join us, join us...


    groepsdruk, groepsdruk whoop.

    we have cookies ^^


    she believed she could & so she did

    Die cookies doen het hem haast, haha.
    Ik moet eerst eens de story doorlezen, waar ligt de voorkeur voor rol - of maakt dat niks uit?

    [ bericht aangepast op 21 nov 2015 - 14:54 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Die cookies doen het hem haast, haha.
    Ik moet eerst eens de story doorlezen, waar ligt de voorkeur voor rol - of maakt dat niks uit?


    Wel, het zou leuk zijn als er nog een aartsengel kwam, maar in principe maakt het niet zo veel uit (:


    Mhm?

    Voor alle aartsdemonen: Zouden jullie een korte uitleg geven hoe jullie kring er ongeveer uitziet? (Zoals een moderne stad, zoals de middeleeuwen, zoals mensen de hel echt voorstellen,... kies maar (: )


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    Wel, het zou leuk zijn als er nog een aartsengel kwam, maar in principe maakt het niet zo veel uit (:


    Ehmm.. Oh what the hell, reserveer die maar voor me - een vrouwelijke. Als ik straks thuis ben lees ik de story wel eens goed door.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Zo typisch dat de engelen bijna enkel vrouwen zijn en de demonen bijna enkel mannen xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    oeh oeh mag de kring van dinge (ben zijn naam kwijt :')) mijn char de kring hebben die een beetje de achterbuurt is van de hel? (: Veel criminaliteit, geweld and such..you know.


    she believed she could & so she did

    Ik weet niet of ik dit er nog bij heb gezet, maar in de Hel (de demonen) en in de Hemel (de engelen) hebben ze ook bovennatuurlijke krachten zoals telekinese en de controle over de omgeving (vooral in hun eigen gebied), of de illusie opleggen van/veranderen in de grootste angst van hun slachtoffer, menselijke gevoelens beïnvloeden (maar niet de vrije wil$. Op aarde hebben ze dit allemaal ook, maar in veel beperktere mate.

    Halfbloedjes kunnen zo'n soort dingen een beetje; ze zijn paranormaal begaafd, hun gemoed heeft wel eens invloed op hun omgeving, ze voelen de emoties van anderen heel goed aan...

    Is dat ok voor iedereen?


    Mhm?

    Whelve schreef:
    oeh oeh mag de kring van dinge (ben zijn naam kwijt :')) mijn char de kring hebben die een beetje de achterbuurt is van de hel? (: Veel criminaliteit, geweld and such..you know.


    Well, er zijn niet echt wetten in de Hel. Ze hebben gewoonweg onderling afgesproken om van elkaars gebied te blijven om te voorkomen dat ze elkaar uitmoorden, aangezien ze elkaar nog nodig hebben.


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    Well, er zijn niet echt wetten in de Hel. Ze hebben gewoonweg onderling afgesproken om van elkaars gebied te blijven om te voorkomen dat ze elkaar uitmoorden, aangezien ze elkaar nog nodig hebben.


    Dus Demonen mogen niet reizen tussen de kringen?


    she believed she could & so she did

    Ik schrijf me uit, sorry. Ik vind geen passend persoon dat ik in gedachten had. ):


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Sanjit schreef:
    Ik schrijf me uit, sorry. Ik vind geen passend persoon dat ik in gedachten had. ):


    Noh niet uitschrijven D: Aurora zou wel een connectie kunnen hebben? — Hij is de enige mannelijke Engel D:


    she believed she could & so she did

    Sanjit schreef:
    Ik schrijf me uit, sorry. Ik vind geen passend persoon dat ik in gedachten had. ):


    Ik snap niet goed wat je bedoelt?


    Mhm?

    Ik neem aan dat ze geen achternamen hebben oid?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feyre schreef:
    Ik neem aan dat ze geen achternamen hebben oid?


    Officieel niet, maar ze gebruiken er wel voor in de mensenwereld (:


    Mhm?