• ©Feliana
    Naar het idee van Feliana.


          Het is 3014, en de hele wereld is veranderd. De mannen hebben de wereld overgenomen en je kunt de vrouwen zeldzaam noemen in sommige streken. In de rijkste streken heeft elke man een vrouw die als slaaf dient. Niets meer. Vrouwen hebben geen rechten meer en moeten alles doen wat hun meester zegt.
    Congrulation is zo een rijke stad. Elke man heeft er zijn slaaf en doet ermee wat hij wilt. Meisjes en jongens moeten allemaal tussen hun 17-20 jaar oude leeftijd één keer naar de 'Lady Ceremony'. Daar mogen alle jongens een meisje kiezen waar ze normaal gezien de rest van hun leven mee door zullen leven. Voor de jongens is dit een speciale dag en is deze heel belangrijk. Maar voor de meisjes is dit meer een verschrikkelijke dag, met veel spanning.
    Dit jaar is het weer aan een nieuwe groep jongens om hun slaaf te kiezen. De jongens wonen toevallig allemaal in dezelfde grote villa en zijn heel zenuwachtig voor de grote dag, de dag dat ze eindelijk hun slaaf krijgen !

    Rollentopic
    Speeltopic

    Lets talk !

    [ bericht aangepast op 25 nov 2015 - 19:35 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    StolenWings schreef:
    gaat dit eigenlijk nog verder?


    Ja! Alleen duurt het bij mij even omdat ik middenin mijn examens zit.


    she believed she could & so she did

    Heel veel succes!!!


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik ben aan het wachten op een post.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ook


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    I'm so sorry, ik was het vergeten en nu ben ik echt veel te moe! Ik schrijf morgen!


    Mhm?

    Sonder schreef:
    I'm so sorry, ik was het vergeten en nu ben ik echt veel te moe! Ik schrijf morgen!


    Is goed hoor. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alles op z'n tijd. ^^

    En nog steeds: Iemand voor Alexis? (Preferabel van de dames.)


    A girl who wonders.

    ik ben al lang blij dat er nog zoveel interesse hier in is :3


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Shame on me voor het niet schrijven. :')
    Maar ik ga er nu aan! En als Alexis niet naar iemand toe kan, mag hij van mij best op Indy & Vanni afstappen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ga zo meteen posten, eerst chocomelk ^^


    Mhm?

    Nu wil ik niet moeilijk doen, maar mijn tegenspeelster heeft zelfs nog geen MT gezet in het speeltopic...


    Mhm?

    Er is ook iemand op inactief. Dus misschien kunnen we kijken hoe we het gaan doen met de mensen die wél actief zijn?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Als het het aantal gelijkt houdt kunnen we eventueel schuiven? Of het te kort aanvullen door extra rollen - mocht iemand daar zin in hebben?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mijne ook niet sonder..
    Ik zit met het zelfde


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Alexis eist alle vrouwen op.


    A girl who wonders.