• ©Feliana
    Naar het idee van Feliana.


          Het is 3014, en de hele wereld is veranderd. De mannen hebben de wereld overgenomen en je kunt de vrouwen zeldzaam noemen in sommige streken. In de rijkste streken heeft elke man een vrouw die als slaaf dient. Niets meer. Vrouwen hebben geen rechten meer en moeten alles doen wat hun meester zegt.
    Congrulation is zo een rijke stad. Elke man heeft er zijn slaaf en doet ermee wat hij wilt. Meisjes en jongens moeten allemaal tussen hun 17-20 jaar oude leeftijd één keer naar de 'Lady Ceremony'. Daar mogen alle jongens een meisje kiezen waar ze normaal gezien de rest van hun leven mee door zullen leven. Voor de jongens is dit een speciale dag en is deze heel belangrijk. Maar voor de meisjes is dit meer een verschrikkelijke dag, met veel spanning.
    Dit jaar is het weer aan een nieuwe groep jongens om hun slaaf te kiezen. De jongens wonen toevallig allemaal in dezelfde grote villa en zijn heel zenuwachtig voor de grote dag, de dag dat ze eindelijk hun slaaf krijgen !

    Rollentopic
    Speeltopic

    Lets talk !

    [ bericht aangepast op 25 nov 2015 - 19:35 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hey iedereen,

    Ik vroeg me af hoe jullie het liefst zouden willen zorgen voor de koppels (van de meesters en slaven) ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Mijn topics. (:


    -

    Allirian schreef:
    Hey iedereen,

    Ik vroeg me af hoe jullie het liefst zouden willen zorgen voor de koppels (van de meesters en slaven) ?


    Misschien via een randomizer?


    -

    Mijn topics...

    Niets tegen iemand, maar misschien moet je even een mod vragen om dit topic naar het praattopicforum te verplaatsen, waar deze thuis hoort


    Bowties were never Cooler

    Verplaatst naar het subforum Praattopics.


    What would Emma do?

    Bedankt voor het verplaatsen :x Ik was even in de war denk ik.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Of je laat degene die een jongen van de eerste klasse hebben kiezen, dan degene die er een van de tweede klasse hebben, etc.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mine.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Eavan schreef:
    Of je laat degene die een jongen van de eerste klasse hebben kiezen, dan degene die er een van de tweede klasse hebben, etc.


    Misschien moet ik er een poll van maken ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Allirian schreef:
    (...)

    Misschien moet ik er een poll van maken ?



    Kan, of je gaat het lijstje af en laat ze een voor een hun keuze maken. Ik weet niet wat makkelijk is, en wat de rest wil natuurlijk. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Iedereen geeft een eerste en een tweede keus op en dan even kijken?

    Vanni is trouwens grotendeels af.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 21:25 ]


    Bowties were never Cooler

    Poll

    Ik heb een pol gemaakt zodat jullie kunnen stemmen op hoe jullie de manier willen waarmee we de koppels verdelen. Het zou fijn zijn als iedereen zou willen stemmen (:.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 21:26 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    MT. Penelope en Nathaniel zijn grotendeels af. ^^


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    MT, zoals ik al gezegd heb, mijn rol komt asap ^^


    Mhm?