• There's something achingly familiar about him.

    Mysterious and aloof, he captured my attention from the moment I saw him on my first day at this school. He's the one bright spot in a place where cell phones are forbidden, the other students are all screw-ups and security cameras watch every move.

    Even though he wants nothing to do with me - and trust me, he's made that very clear - I can't let it go. I'm drawn to him like a moth to a flame, and I have to find out what he is so desperate to keep secret...


    Even if it kills me.

    HISTORY

    Jaren, eeuwen lang zijn God en de Duivel in een gevecht. Lucifer, ooit god's hoogste Engel, zag in dat zijn 'leven' als god's dienaar geen echt leven was, en dit ook nooit zo zou worden. Hij werd verliefd op een meisje, hoewel dit verboden was in de Hemel. Hij besloot uiteindelijk om weg te gaan, en zo ontstond de Hel.
    Onze ideeën van Hemel en Hel zijn verdraaid. Wij denken dat de Hel al het kwaad bevat, en de Hemel al het goede. Maar wat als dat niet zo is?
    Engelen in de Hemel moeten constant luisteren naar Gods geboden, kunnen niet ongehoorzaam zijn en zijn ingedeeld in rangen. Liefde is niet bestemd voor Engelen, volgens God, en er is weinig vrijheid.
    En zodra je overloopt naar de Hel?
    Overgelopen Engelen hadden meer vrijheid, mochten verliefd worden... maar kunnen ze leven met het gevoel dat ze hun eerste 'leider' verlaten hebben?

    En wat nou als je het niet weet?

    THE STORY

    Engelen die nog geen keuze hebben gemaakt, zijn met de Eerste - of Tweede Golf verstoten uit het Rijk en zijn nu gedoemd om te leven op aarde. Een deel hiervan is zijn geheugen kwijt geraakt, en wij volgen die Engelen. Ze zijn herboren als mensen, en zijn op de één of andere manier terecht gekomen op Sword and Cross, een boarding-/tuchtschool.
    De Engelen die gekozen hebben, maar spijt hebben van hun keuze, krijgen nog één kans. Zij zijn voorbestemd voor één van de mensen die herboren zijn, en moeten hen er - langzaam - van overtuigen dat zij één van hen zijn. Ze zullen tot elkaar aangetrokken worden, en als ze hier iets mee doen vóór de ander weet van zijn of haar bestaan, of als de ander hier te snel en opeens achter komt, zal hij of zij in vlammen opgaan, en zal de Engel zeventien jaar moeten wachten op zijn of haar nieuwe kans.

    THE LIST

    Naam:
    Leeftijd:
    Rol (Nieuwe leerling (en dus geheugen kwijt), Overgelopen, Gevallen):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Familie:
    Relaties:
    Extra:



    ROLLEN



    //Girls//
    Lucinda "Luce" Price † Belmont † Nieuwe leerling


    //Boys//
    Boy † Belmont † Gevallen
    Boy † Lizor[center][/center]

    [ bericht aangepast op 19 nov 2015 - 16:50 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Oh, ik hou van Fallen! Ik ga er nog even over nadenken. ;3


    Your make-up is terrible

    OMG!!! O.O Fallen is echt geweldig! Alleen ik moet er nog even over nadenken of ik meedoe. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Cammieeee


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    JE NAAM WAS VERANDERD OHJA


    Spinning around, I'm weightless.

    Mag ik een vrouwelijke nieuwe leerling reserveren? (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Luce


    Spinning around, I'm weightless.

    Catastrophes schreef:
    Mag ik een vrouwelijke nieuwe leerling reserveren? (:


    Ofc!


    Spinning around, I'm weightless.

    Is het een beetje The Messengers of gewoon wat anders? Want ik snap het niet zo goed. Hebben ze iets van krachten of zo?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een overgelopen jongen reserveren?


    † Cameron Briel †


    † Uiterlijk
    Darwin Gray
    Bleek.
    Emerald groene ogen.
    Zwart haar.
    Cam is gorgeous with shaggy black hair, pale skin, large deep set emerald eyes with full natural rose lips, as well as a black tattoo of a sunburst on the back of his neck. His wings are tall and narrow pulled tight behind his shoulders, sleek, jagged and rough and gold and flecked with brindled strips of black.

    † Innerlijk
    There is no doubt that Cam is very charming, he's confident, flirty and sarcastic. He manges to get away with trouble very easily. Once Daniel told Luce that Cam held much of his angelic charm during The Fall.





















    "i am meaner than my demons"

    Extra







    "i an bigger than these bones"



    "i am bigger than my body"

    Naam
    Cameron "Cam" Briel.

    Leeftijd
    17 - in uiterlijk, maar officieel is hij meer dan tweeduizend jaar oud. Hij is geboren op eenentwintig december.

    Rol
    Gevallen engel.


    "i am colder than this home"



    Familie
    Daniel Grigori (former brother)
    Roland Sparks (brother)
    Gabbe Givens (former sister, dusted)
    Arriane Alter (former sister)
    Molly Zane (sister, dusted)

    Relaties
    Lucinda Price - Cam and Luce first met in Fallen, when Luce first came to Sword & Cross. He made several attempts to woo her throughout the novel, possibly to spite Daniel. They're on better terms when Cam sides with them against Lucifer. Despite their complicated relationship, the two care about each other, and it was said by Daniel in Rapture that the three of them (Luce, Cam and Daniel) were very close in Luce's past lives, before Cam joined Lucifer.

    Daniel Grigori - It's revealed in Passion that Daniel and Cam are brothers, and it's been shown in Fallen in Love that they had a fall out after Lilith left Cam, which resulted in Cam joining Lucifer's side. Despite their rivalry, they still seem to care about each other, as Cam appears to be sad when Daniel is reborn as human in Rapture (meaning that they might never see each other again).











    [ bericht aangepast op 19 nov 2015 - 18:26 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    zou ik mee mogen doen?
    klinkt echt geweldig


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mag ik een jongen reserven die spijt heeft van zijn keuze alsjeblieft?


    You save everyone, but who saves you?

    AngelFall schreef:
    OMG!!! O.O Fallen is echt geweldig! Alleen ik moet er nog even over nadenken of ik meedoe. ^^

    Dit,
    Klinkt heel gaaf (of course, het is fallen), maar wil wel pas inschrijven als ik het zeker ga redden (: Ga het wel in de gaten houden in elk geval

    oh whoops. sorry (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 16:28 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Kijk effies naar de aanmaak datum en naar de laatste reactie. Dit topic is gebumpt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Kijk effies naar de aanmaak datum en naar de laatste reactie. Dit topic is gebumpt.

    True, maar misschien kunnen we wel gewoon verder?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.