• There's something achingly familiar about him.

    Mysterious and aloof, he captured my attention from the moment I saw him on my first day at this school. He's the one bright spot in a place where cell phones are forbidden, the other students are all screw-ups and security cameras watch every move.

    Even though he wants nothing to do with me - and trust me, he's made that very clear - I can't let it go. I'm drawn to him like a moth to a flame, and I have to find out what he is so desperate to keep secret...


    Even if it kills me.

    HISTORY

    Jaren, eeuwen lang zijn God en de Duivel in een gevecht. Lucifer, ooit god's hoogste Engel, zag in dat zijn 'leven' als god's dienaar geen echt leven was, en dit ook nooit zo zou worden. Hij werd verliefd op een meisje, hoewel dit verboden was in de Hemel. Hij besloot uiteindelijk om weg te gaan, en zo ontstond de Hel.
    Onze ideeën van Hemel en Hel zijn verdraaid. Wij denken dat de Hel al het kwaad bevat, en de Hemel al het goede. Maar wat als dat niet zo is?
    Engelen in de Hemel moeten constant luisteren naar Gods geboden, kunnen niet ongehoorzaam zijn en zijn ingedeeld in rangen. Liefde is niet bestemd voor Engelen, volgens God, en er is weinig vrijheid.
    En zodra je overloopt naar de Hel?
    Overgelopen Engelen hadden meer vrijheid, mochten verliefd worden... maar kunnen ze leven met het gevoel dat ze hun eerste 'leider' verlaten hebben?

    En wat nou als je het niet weet?

    THE STORY

    Engelen die nog geen keuze hebben gemaakt, zijn met de Eerste - of Tweede Golf verstoten uit het Rijk en zijn nu gedoemd om te leven op aarde. Een deel hiervan is zijn geheugen kwijt geraakt, en wij volgen die Engelen. Ze zijn herboren als mensen, en zijn op de één of andere manier terecht gekomen op Sword and Cross, een boarding-/tuchtschool.
    De Engelen die gekozen hebben, maar spijt hebben van hun keuze, krijgen nog één kans. Zij zijn voorbestemd voor één van de mensen die herboren zijn, en moeten hen er - langzaam - van overtuigen dat zij één van hen zijn. Ze zullen tot elkaar aangetrokken worden, en als ze hier iets mee doen vóór de ander weet van zijn of haar bestaan, of als de ander hier te snel en opeens achter komt, zal hij of zij in vlammen opgaan, en zal de Engel zeventien jaar moeten wachten op zijn of haar nieuwe kans.

    THE LIST

    Naam:
    Leeftijd:
    Rol (Nieuwe leerling (en dus geheugen kwijt), Overgelopen, Gevallen):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Familie:
    Relaties:
    Extra:



    ROLLEN



    //Girls//
    Lucinda "Luce" Price † Belmont † Nieuwe leerling


    //Boys//
    Boy † Belmont † Gevallen
    Boy † Lizor[center][/center]

    [ bericht aangepast op 19 nov 2015 - 16:50 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Mt voor als dit verdergaat


    Bowties were never Cooler

    Ik zal het wel even vragen aan Brittsel en anders of ik het evt. over kan nemen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    We gaan gewoon verder ! Sorry, ik heb het ontzettend druk gehad, maar iedereen... maak maar aan!


    Spinning around, I'm weightless.

    Bostick schreef:
    Is het een beetje The Messengers of gewoon wat anders? Want ik snap het niet zo goed. Hebben ze iets van krachten of zo?


    Bij deze de vraag opnieuw dan c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Bij deze de vraag opnieuw dan c:


    Geen idee wat the messenger is, maar het is gebaseerd op de boeken van Lauren Kate, Fallen. Ze hebben niet per se krachten, en het draait daar dus ook zeker niet om.


    Spinning around, I'm weightless.

    Belmont schreef:
    (...)

    Geen idee wat the messenger is, maar het is gebaseerd op de boeken van Lauren Kate, Fallen. Ze hebben niet per se krachten, en het draait daar dus ook zeker niet om.


    Oh oké, dan doe ik niet mee. Have fun ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Belmont schreef:
    We gaan gewoon verder ! Sorry, ik heb het ontzettend druk gehad, maar iedereen... maak maar aan!

    Yay, ik ga asap Cam afmaken! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mag ik een twijfelaar? Misschien along the lines of St Michael


    Bowties were never Cooler

    ----

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 10:53 ]


    In my defense, I was left unsupervised.

    Really like fallen but it has been a while since I've read the books.

    Zal er overna denken, hoop dat ik er tijd voor heb

    (maar het lijkt niet zo levend tho)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 18:51 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Yep, I suck at these things maar als er nog interesse in is wil ik m graag openen!


    Spinning around, I'm weightless.

    Y A S hahah


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Belmont schreef:
    Yep, I suck at these things maar als er nog interesse in is wil ik m graag openen!


    I would love to join als je hem nog gaat openen :3


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Si!


    Bowties were never Cooler

    Hij gaat open! Iedereen die nog wil, kunnen jullie je rol asap afmaken?


    Spinning around, I'm weightless.