• Ik weet eigenlijk niet of dit al is voorgesteld, dus ik probeer het gewoon (nog) eens.

    Ik vind het heel jammer dat je niet de columns per columnist kan zien. Er bestaat een pagina met alle columnisten en dan heb je een pagina met alle columns, maar je vindt geen pagina terug met de columns van een bepaalde columnist. Dat vind ik jammer want ik ben niet fan van alle columnisten (sorry folks, maar dat is wel normaal denk ik) en het is heel veel werk om alle werkjes van bepaalde mensen terug te vinden in die lange lijst. Het zou dus heel handig zijn als je per columnist een pagina hebt met al hun columns.

    Waarom is dit handig? Als je een lange tijd geen columns hebt kunnen lezen, kan je via deze weg snel de recentste columns terugvinden van je favoriete columnisten.

    Daarnaast is het misschien ook handig om een abo te kunnen nemen op columnisten, want nu moet je altijd manueel de lijst in het oog houden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lijken mij goede suggesties.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat bestaat volgens mij al, laat me even zoeken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Got it! Als je op de lijst van alle columnisten op de naam van de schrijver van een bepaalde column drukt, kom je uit op een pagina met al zijn of haar reeds geschreven columns. Dit is bijvoorbeeld de jouwe.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2015 - 17:32 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ahzo, dat wist ik dus totaal niet. Maar die abo blijft ook wel handig. :D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Inderdaad, je kan per columnist wel al diens columns bekijken. =)

    Dat van die abo is nieuw en nog niet voorgesteld. Bedoel je dan per columnist of gewoon op het geheel van columnisten?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Inderdaad, je kan per columnist wel al diens columns bekijken. =)

    Dat van die abo is nieuw en nog niet voorgesteld. Bedoel je dan per columnist of gewoon op het geheel van columnisten?
    Per columnist.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?