• Ik heb zondag sims 3 beestenbende gekocht en vandaag kwam deze binnen. Zo enthousiast als ik was, heb ik deze gelijk geïnstalleerd, maar als ik de nieuwe stad wil laden, laad deze niet goed. Ik krijg namelijk een stad te zien zonder huizen en het ziet eruit als een blauwe lucht(als je me een beetje snapt).
    Toen ik een familie aan had gemaakt, werd de sims eruit gegooid omdat deze volgens mijn computer het niet deed. Er is dus een probleem maar ik weet niet wat. Ik heb het een aantal keer opnieuw geprobeerd maar ik word er steeds uitgegooid.
    Weet iemand toevallig wat er aan de hand is?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Heb je hem al eens geherinstalleerd? Ik heb dat al zeker duizend keer gedaan. Je kan normaal gezien je familie opslaan, maar ik weet niet juist hoe. (ik ben ook niet helemaal zeker :'D)


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Heb je hem al eens geherinstalleerd? Ik heb dat al zeker duizend keer gedaan. Je kan normaal gezien je familie opslaan, maar ik weet niet juist hoe. (ik ben ook niet helemaal zeker :'D)


    Ik ga hem nu herinstalleren. Ik heb geprobeerd mn familie op te slaan maar dat kon niet mits ik het hele spel af zou sluiten :')


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Dat is wel jammer :/ Ik heb bijna altijd problemen met de sims,


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Dat is wel jammer :/ Ik heb bijna altijd problemen met de sims,


    Met de gewone sims 3 heb ik nooit problemen gehad


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Kan ook aan Beestenbende zelf liggen. Bij mij doen alle uitbreidingspakketten het, behalve Beestenbende. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Sarafina schreef:
    Kan ook aan Beestenbende zelf liggen. Bij mij doen alle uitbreidingspakketten het, behalve Beestenbende. :')


    Dat zou het best wel kunnen zijn :')
    Raar dat EA daar niks aan doet


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Sarafina schreef:
    Kan ook aan Beestenbende zelf liggen. Bij mij doen alle uitbreidingspakketten het, behalve Beestenbende. :')

    Inderdaad. Is bij mij ook het geval. Alles werkt goed, behalve beestenbende (tenzij ik enkel het basisspel & beestenbende installeer)


    Ex astris, sciencia

    Ik heb het aan een vriendin gevraagd die deze uitbreiding ook heeft, en die heeft het aan haar broertje gevraagd. Het ligt aan mijn video kaart en het kan opgelost worden. Mijn vader gaat er morgen naar kijken en anders kijkt het broertje van die vriendin voor me.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Beestenbende staat over het algemeen bekend als een van de vervelendste uitbreidingspakketten bij Sims 3, vanwege de grafische dingen in dat spel. Het kan dus inderdaad aan je videokaart liggen, want doordat de mijne niet goed is, heb ik allemaal gaten in mijn huisdieren.


    16 - 09 - '17

    Delfino schreef:
    Beestenbende staat over het algemeen bekend als een van de vervelendste uitbreidingspakketten bij Sims 3, vanwege de grafische dingen in dat spel. Het kan dus inderdaad aan je videokaart liggen, want doordat de mijne niet goed is, heb ik allemaal gaten in mijn huisdieren.


    :'D
    Dat is zo zielig! Hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Delfino schreef:
    Beestenbende staat over het algemeen bekend als een van de vervelendste uitbreidingspakketten bij Sims 3, vanwege de grafische dingen in dat spel. Het kan dus inderdaad aan je videokaart liggen, want doordat de mijne niet goed is, heb ik allemaal gaten in mijn huisdieren.


    Awh wat zielig :')
    Dan hoop ik dat mijn video kaart nog wel zo goed is dat ik geen aangevreten dieren heb :')


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Haha, het is ook zielig. Daardoor speel ik dat spel echt niet graag (terwijl het altijd zo leuk leek), want ja, het is geen zicht om zo'n huisdieren te hebben.


    16 - 09 - '17

    Delfino schreef:
    Haha, het is ook zielig. Daardoor speel ik dat spel echt niet graag (terwijl het altijd zo leuk leek), want ja, het is geen zicht om zo'n huisdieren te hebben.


    Wat ik wel heb kunnen zien tijdens het maken van mn familie is dat de dieren daar wel gewoon heel waren


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    (...)

    Wat ik wel heb kunnen zien tijdens het maken van mn familie is dat de dieren daar wel gewoon heel waren


    Maar dan zou er normaal geen probleem moeten zijn met het probleem dat je beschrijft. Komt het ook voor bij je andere andere Sims 3 games?


    16 - 09 - '17

    Ja!
    Beestenbende is de enige uitbreiding die het bij meer dan 80% het niet doet. Het is een kut uitbreiding. Zowel voor online als uit de winkel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.