• Ik heb zondag sims 3 beestenbende gekocht en vandaag kwam deze binnen. Zo enthousiast als ik was, heb ik deze gelijk geïnstalleerd, maar als ik de nieuwe stad wil laden, laad deze niet goed. Ik krijg namelijk een stad te zien zonder huizen en het ziet eruit als een blauwe lucht(als je me een beetje snapt).
    Toen ik een familie aan had gemaakt, werd de sims eruit gegooid omdat deze volgens mijn computer het niet deed. Er is dus een probleem maar ik weet niet wat. Ik heb het een aantal keer opnieuw geprobeerd maar ik word er steeds uitgegooid.
    Weet iemand toevallig wat er aan de hand is?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Conclusie: vermijd beestenbende ff :'D


    I just caught the wave in your eyes

    Delfino schreef:
    (...)

    Maar dan zou er normaal geen probleem moeten zijn met het probleem dat je beschrijft. Komt het ook voor bij je andere andere Sims 3 games?


    Ja ik vind het ook een beetje krom :')
    Maar goed ik zie wel wat andere voor me kunnen betekenen.
    Dit is mijn eerste uitbreiding, en mijn gewone sims 3 heeft het wel altijd gewoon gedaan.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    (...)

    Ja ik vind het ook een beetje krom :')
    Maar goed ik zie wel wat andere voor me kunnen betekenen.
    Dit is mijn eerste uitbreiding, en mijn gewone sims 3 heeft het wel altijd gewoon gedaan.


    Vreemd, ja. Hopelijk kunnen ze inderdaad wat voor je doen.


    16 - 09 - '17

    Delfino schreef:
    (...)

    Vreemd, ja. Hopelijk kunnen ze inderdaad wat voor je doen.


    Ze kunnen bij niemand iets eraan doen. Het beste om te doen is de uitbreiding verwijderen en hem er niet meer proberen op te zetten. :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben zo blij dak geen uitbreidings-pakketen gebruik. Maar met de videokaart snap ik het wel, broertje die gamet hier ook zoveel allee loopt nu te zeuren omdat die zn game niet HD ziet, zeikerd, je kan tenminste een spelletje spelen zonder steeds dood te gaan. Maar ik zou wel ff uitzoeken welke videokaart het is want sommige videokaarten kunnen bepaalde computers niet aan.

    Jonty schreef:
    (...)

    Ze kunnen bij niemand iets eraan doen. Het beste om te doen is de uitbreiding verwijderen en hem er niet meer proberen op te zetten. :')


    Tja, als je een betere videokaart hebt die het spel wel aankan, dan is er waarschijnlijk geen probleem.


    16 - 09 - '17

    Delfino schreef:
    (...)

    Tja, als je een betere videokaart hebt die het spel wel aankan, dan is er waarschijnlijk geen probleem.

    Al heb je de beste videokaart die er is, die uitbreiding is een bitch. Niets met je videokaart te maken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)
    Al heb je de beste videokaart die er is, die uitbreiding is een bitch. Niets met je videokaart te maken.


    Dit, de videokaart heeft 9/10 ook alleen maar te maken met de graphics en resolutie van een game. Als het in de uitbreiding zit is het zonde om een videokaart te halen.

    Hier info van een website: Click

    Jonty schreef:
    (...)
    Al heb je de beste videokaart die er is, die uitbreiding is een bitch. Niets met je videokaart te maken.


    Een vriendin van mij had geen problemen met die uitbreiding, haar videokaart was goed. Maar tja, het is inderdaad een vervelende uitbreiding.


    16 - 09 - '17

    Oke een kleine update, mijn vader heeft op zijn werk een computer gevonden waar de sims het wel op doet. Morgenavond ga ik het uitproberen. Nu zit ik alleen nog met een klein probleempje, het is een vaste computer en mijn moeder wilt, sinds ik een laptop heb, geen vaste computer meer.. Dus nu komt de volgende uitdaging: mijn moeder overhalen


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    Oke een kleine update, mijn vader heeft op zijn werk een computer gevonden waar de sims het wel op doet. Morgenavond ga ik het uitproberen. Nu zit ik alleen nog met een klein probleempje, het is een vaste computer en mijn moeder wilt, sinds ik een laptop heb, geen vaste computer meer.. Dus nu komt de volgende uitdaging: mijn moeder overhalen


    Waarom niet? Zo'n erge last is een vaste computer toch niet?


    16 - 09 - '17

    Thominho schreef:
    (...)

    Waarom niet? Zo'n erge last is een vaste computer toch niet?


    Op mijn kamer zelf heb ik geen internet verbinding en op de overloop heeft mijn moeder de oude computer opgeruimd in een kastje.
    Hij mag wel op mijn kamer staan maar dan heb ik geen internet, maar goed dan kan ik daar nog andere uitbreidingen op zetten.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face