• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha die mini hartaanval die ik zonet kreeg. Meg, chill out.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hm, nu ik mezelf heb afgesloten om iets te voelen voor die jongen, ben ik veel minder gemotiveerd en veel onzekerder dan toen ik nog wel iets voor hem voelde. Wattefuck. Weird mind en zo. Blub.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmpf.


    Face to face with madness

    lost-love-lost


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dammit. Why don't I live in Australia, Canada, Ireland, the United Kingdom or the United States.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2015 - 23:36 ]


    kindness is never a burden.

    Ik heb echt honger :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Toch wel teleurstellend dat ik buikspieroefeningen probeer te doen, maar echt compleet niks voel. Ben ik zo goed of bestaan mijn buikspieren gewoon niet?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Savages schreef:
    Toch wel teleurstellend dat ik buikspieroefeningen probeer te doen, maar echt compleet niks voel. Ben ik zo goed of bestaan mijn buikspieren gewoon niet?


    Je spieren zijn te goed.


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    (...)

    Je spieren zijn te goed.


    Dan zijn de mijne heeeeel slecht, ik voel ze al na 3 keer, hahaha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omg. Schrijf "Aiden Pearce" op Google. En je ziet MIJN tekening op de eerste pagina *proud*

    Chachki schreef:
    (...)

    Je spieren zijn te goed.


    Of ik doe echt iets verkeerd?
    Ik doe echt nooit wat aan oefeningen ofzo.. Ik zou dit echt moeten voelen toch hahaha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Godverdomme, houdt jullie fucking bekken eens. Er proberen hier mensen te slapen en ik heb last van jullie D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Savages schreef:
    (...)

    Of ik doe echt iets verkeerd?
    Ik doe echt nooit wat aan oefeningen ofzo.. Ik zou dit echt moeten voelen toch hahaha.


    Je moet echt zorgen dat je je buikspieren gebruikt, heel veel gebruiken die niet, omdat ze niet weten hoe het moet. Je moet ook niet te hoog gaan, maar juist korte, snelle bewegingen maken. Zo heb ik het geleerd in ieder geval, hahah.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2015 - 0:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vanaf je mee moet doen met drankspelletjes en je iPod in het bier drijft, weet je dat je naar huis moet gaan. (cat)


    she believed she could & so she did

    Can I disappear already?


    Your make-up is terrible