• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik haat mezelf en ik voel me zo fucking alleen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh God, stress. Ik kan zo nog niet met die opdracht bezig, de keuken is nog te rommelig om te bakken en pfft, dat helpt ook niet echt. Schrijven zonder me ongelofelijk schuldig te voelen kan ik zo ook al niet. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb honger.


    You are my piece of paradise.

    Square schreef:
    Oh God, stress. Ik kan zo nog niet met die opdracht bezig, de keuken is nog te rommelig om te bakken en pfft, dat helpt ook niet echt. Schrijven zonder me ongelofelijk schuldig te voelen kan ik zo ook al niet. :c


    Klinkt ongeveer als mijn leven


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Van die mensen die niet tegen satire kunnen... Als je naar zo'n film gaat weet je toch dat er grove humor gaat komen, het is een fucking comedy over Hitler.. Like, wat verwacht je?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Margherita schreef:
    Ik haat mezelf en ik voel me zo fucking alleen.



    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Tot zoverre een van je beste vrienden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Okeee. Gisteren was écht geweldig. Maar als ik die foto's bekijk snap ik toch niet waarom ik het mezelf aan doe om zo dik te zijn. The fack is wrong with me? Dit is ik ben gewoon zo lelijk als de pest.

    Maar dinsdag wordt leeeuuk! En morgen maar eem bellen om een afspraak te maken om bogen uit te proberen en het liefst zelfs erna eentje te kopen. _O_

    &Morgen komt oma, en daar heb ik geen zin in. Maar gelukkig gaat ze 's avonds weer weg. Ze had ook op maandag kunnen komen en donderdag weer weg gaan of op woensdag kunnen komen om donderdag weer weg te gaan. Gelukkig had ze daar geen zin in doordat ze deze week veel gepland heeft, lololol.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat? Wtfffff
    In plaats van dat je aan de opdracht zelf hebt gewerkt, heb je me nog een hele lijst met opmerkingen gestuurd over dat stuk? D: ??? Ughhhhhhh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dorneget schreef:
    Okeee. Gisteren was écht geweldig. Maar als ik die foto's bekijk snap ik toch niet waarom ik het mezelf aan doe om zo dik te zijn. The fack is wrong with me? Dit is ik ben gewoon zo lelijk als de pest.

    Maar dinsdag wordt leeeuuk! En morgen maar eem bellen om een afspraak te maken om bogen uit te proberen en het liefst zelfs erna eentje te kopen. _O_

    &Morgen komt oma, en daar heb ik geen zin in. Maar gelukkig gaat ze 's avonds weer weg. Ze had ook op maandag kunnen komen en donderdag weer weg gaan of op woensdag kunnen komen om donderdag weer weg te gaan. Gelukkig had ze daar geen zin in doordat ze deze week veel gepland heeft, lololol.


    Je bent niet dik en je bent hartstikke mooi, oké? Ook al geloof je dat nu niet zelf, geloof maar dat ik dat wel vind. *hugs*


    Rest in Peace, Son of Gondor

    K nu ben ik echt kapot.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mad maaaaaax. Lolol wat een film.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fucking liar. Je hebt nu iets beters gevonden, dus ga niet zulke dingen zeggen. Want dat doen vrienden niet.


    Your make-up is terrible

    Jammer dat je die dingen naar me stuurde via whatsapp, maar niet voor me wil bestellen.