• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh. Okeuj

    Als ik ergens niet tegen kan, dan is 't wel een vriendin die zich voordoet als een moeder.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En voor de tweede keer in twee maanden neemt Jip ontslag op dag één. Fuck dit, ik ga gewoon oppassen. Voor kinderen ben ik tenminste niet allergisch.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    En voor de tweede keer in twee maanden neemt Jip ontslag op dag één. Fuck dit, ik ga gewoon oppassen. Voor kinderen ben ik tenminste niet allergisch.


    Wat deed je nu dan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Wat deed je nu dan?

    Ik wilde gaan schoonmaken bij een bedrijf, maar ik bakte er echt helemaal niets van. :') Na vier en een half uur had ik nog maar een derde van mijn taken af, had ik mezelf per ongeluk met de stofzuiger in het gezicht geslagen, zaten mijn armen onder de uitslag van het schoonmaakmiddel, waren al mijn spieren verkrampt door mijn afschuwelijke conditie en zat mijn begeleider nog steeds te zeuren dat ik hoekjes oversloeg en dat alles nog vies was. Er kwam maar geen einde aan. D: Uiteindelijk kwam er een nieuwe, wat lievere begeleidster, die ik maar gewoon heb verteld dat ik het niet echt zag zitten om dit te blijven doen. Gelukkig begreep ze het wel, toen ze al die uitslag en mijn bezwete kop zag. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Omfg dit is huilen ;-;

    Plots snap ik waarom dit hét buisvak is.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hmn~ tussen 13:30 en 15:30 zou mijn pakketje bezorgd zijn, nou, ik zie het... (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Praat niet tegen me als je me toch weer negeert.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Damn, ik haaat het om gevoelens te hebben!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh, daar is mijn pakketje. Mooi.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I just want to sleep.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil die laarzen zo graag x_x Fuck geld.


    Your make-up is terrible

    Feyre schreef:
    I just want to sleep.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het toch knap hoe iemand bami kan verpesten. Bah.
    En vraag niet naar mijn mening als je niet wilt horen dat het niet lekker is. Je hoeft dan niet meteen te gaan schreeuwen dat jij het wel lekker vindt. :')

    [ bericht aangepast op 28 nov 2015 - 18:02 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."