• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ruby Red kijken.
    I love this. *__*


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    JIJ FUCKING VUILE KLOOTZAK! Ik val verdomme met stoel en al om en je laat me fucking op de grond liggen met pijn! En je vraagt niet eens of het gaat. Ik maak niet altijd een grapje als ik val hoor!
    Dat noemt zich een vader! Bah!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit is zo'n avond waarop ik gewoon in mijn bed wil liggen, maar dat gaat natuurlijk weer niet.


    <3

    Shit shit shit. Waarom moest je nou Painfull Secrets kijken? Enig idee hoe triggerend dat voor mij kan zijn?!

    [ bericht aangepast op 28 nov 2015 - 18:33 ]

    Sarafina schreef:
    Ik vind het toch knap hoe iemand bami kan verpesten. Bah.
    En vraag niet naar mijn mening als je niet wilt horen dat het niet lekker is. Je hoeft dan niet meteen te gaan schreeuwen dat jij het wel lekker vindt. :')

    Lololol. Dat klinkt als mijn zusje.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Soms wil ik echt mensen verbeteren als ze een status in het Engels plaatsen op Facebook.


    kindness is never a burden.

    Kirigaya schreef:
    Soms wil ik echt mensen verbeteren als ze een status in het Engels plaatsen op Facebook.


    Agh, dit dus ^^


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Steunzolen zijn echt zo'n merde. Dan maar laarsjes dragen zonder steunzolen en hopen dat de pijn niet te erg wordt.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2015 - 19:17 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I'm gonna get pissed—ass drunk tonight and I don't even care.


    •

    I feel so guilty, blaah.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het zou best eens kunnen dat ik de verkeerde vrienden heb, lol. Ik ben een zeurmuur en als-er-niks-beters-is geworden voor mensen, dat zijn inderdaad nou niet bepaald de juiste vrienden.


    Your make-up is terrible

    Ik kan écht niet alleen zijn


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Ik kan écht niet alleen zijn


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Door met Sapphire Blue. :Y)


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Heh, wat, waar komen die reads vandaan? Ik snap het schrijfgedeelte op wattpad echt nog niet helemaal. :\