• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2015 - 19:15 ]

    Je hebt het nog steeds niet door he. Egoïstische trut. Stik erin.

    Je rookt en drinkt terwijl je zwanger wil worden, maar je maakt je wel druk om legionella in drinkwater?

    [ bericht aangepast op 4 dec 2015 - 10:22 ]

    Oh ja tuurlijk, we gaan weer ontleden. Dan mag ik weer alleen tussen de 4de jaars gaan zitten omdat ik anders over ga geven. Fijn, biologie (cat)

    I think it's sad that you're using them.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    This feels so good. Almost there.


    Shit. Wie is wie?


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik ga een nieuwe stage zoeken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Morgen tickets voor Rock Werchter halen. AAAHhhhhh _O_


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Trees schreef:
    Oh ja tuurlijk, we gaan weer ontleden. Dan mag ik weer alleen tussen de 4de jaars gaan zitten omdat ik anders over ga geven. Fijn, biologie (cat)


    Ik was een minuut lang zó in de war dat jullie zinnen ontleden bij biologie en dat er iemand serieus misselijk zou kunnen worden van grammatica. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Altijd geruststellend als je tutor zegt dat als je 'daar en daar nu nog niet bent je echt rijkelijk laat bent'. Oh. Adem in. Adem uit.


    She's imperfect but she tries

    Je durft niet eens tegen me te praten, jij lafaard. Want jij bent de grootste leugenaar van allemaal.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Square schreef:
    (...)

    Ik was een minuut lang zó in de war dat jullie zinnen ontleden bij biologie en dat er iemand serieus misselijk zou kunnen worden van grammatica. (no_chears)


    Hahahahaha omfg :') Nou, mijn grammatica is zo slecht dat mensen waarschijnlijk misselijk worden van mijn zinnen af en toe, maar goed. Het ging dus om het ontleden van de lever ^^

    [ bericht aangepast op 4 dec 2015 - 13:35 ]

    Uugh, zo maar eens gaan. Ik wil niet alleen. ;-;


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Trees schreef:
    (...)

    Hahahahaha omfg :') Nou, mijn grammatica is zo slecht dat mensen waarschijnlijk misselijk worden van mijn zinnen af en toe, maar goed. Het ging dus om het ontleden van de lever ^^


    Gaaf!
    Het enige wat ik ontleed heb was een vis en een hart :')
    Wish we'd done more.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom moest mijn nieuwe klas nou weer uit zo veel schattige mensen bestaan? Geheid dat ik dan een of andere ongemakkelijke semi-crush krijg op een van die snoezels.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.