• Hey allemaal (:

    Allereerst, sorry als hier ooit al een topic over geweest is, maar ik kon het alleszins niet vinden.
    Ik was daarnet even door mijn Facebook aan het scrollen, toen ik een krantenartikel tegenkwam over een Tumblrpagina. Het gaat hier over een pagina waarop mensen het laatste berichtje delen dat ze van iemand gekregen hebben. Van hun ex, voormalige beste vriend(in), overleden familie ... Omdat dat soort zaken me altijd intrigeren, wilde ik het graag met jullie delen.

    The Last Message Received






    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zag hem vanmiddag toevallig op mijn FB voorbij komen. Sommige berichtjes die er tussen staan zijn best zielig, vind ik dan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Die eerste en die laatste onder de spoiler.. Awh ):


    I don't understand that reference. - Castiel

    Oh gosh, dat is typisch zoiets waar ik veel te veel tijd aan kwijt ben als ik eenmaal begin met lezen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ohhh ik vind dit megafascinerend


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nah, don't wanna cry. D:


    -

    Square schreef:
    Oh gosh, dat is typisch zoiets waar ik veel te veel tijd aan kwijt ben als ik eenmaal begin met lezen.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Juanes schreef:
    Nah, don't wanna cry. D:


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Nu doet dit me denken aan Stephen Gately die zn zus haopy birthday wenste (hij was toen in Mallorca) en zei als ie terug was ze wat zouden gaan doen. En een uur later was ie dood....

    Eavan schreef:
    Ik zag hem vanmiddag toevallig op mijn FB voorbij komen. Sommige berichtjes die er tussen staan zijn best zielig, vind ik dan.


    Ik vind ze eigenlijk bijna allemaal wel zielig. :c

    Square schreef:
    Oh gosh, dat is typisch zoiets waar ik veel te veel tijd aan kwijt ben als ik eenmaal begin met lezen.


    Dat heb ik ook, maar het fascineert me echt enorm.

    Pissarro schreef:
    Ohhh ik vind dit megafascinerend


    Ik dus ook. Ik moest mezelf gisteren echt dwingen om te stoppen met lezen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bedankt, nu ga ik lekker huilen :Y)


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ah, ik volg dit ook op tumblr. :Y)


    The truth is out there.

    Ik kwam daarnet een Nederlandstalige tegen. Meh. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik kwam daarnet een Nederlandstalige tegen. Meh. :c



    Die dingen maken me letterlijk aan het huilen ): Nawh ):


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ledecky schreef:
    Ik kwam daarnet een Nederlandstalige tegen. Meh. :c



    Muuuuuh :'c
    Die is echt zielig


    26 - 02 - '16

    Oh God, dat doet me denken aan iemand die m'n ma kende, die haar op haar verjaardag als eerste nog een gelukkige verjaardag gewenst had en een paar uur later aan een hartstilstand of een hersenbloeding, ik weet niet meer wat, overleden is. :c


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried