• Hé allemaal!

    Ik ben op zoek naar een fantastische persoon (of personen) die twee covers voor me wilt maken, voor twee verhalen welke ik binnenkort op Q. zal beginnen plaatsen. Hieronder zal ik daar wat meer info over geven. Weet gewoon dat ik het heel erg heb voor erg simplistische, elegante dingen. (Zoals bijvoorbeeld één tekening op een witte/donkergrijze achtergrond en dan simpelweg de titel). Dat wil niet zeggen dat ik niet een voorkeur kan hebben voor iets anders, wat 'gevulder'. ^^ Ik heb het ook meestal meer voor tekeningen, symbolen, simpele objecten, etc dan echte personen op een cover. Maar alweer, als iemand een goed idee heeft daarmee, is het alsnog welkom.

    Bovendien ook graag in zo'n A4-achtige vorm, als dat mogelijk zou zijn.

    Aangezien ik dit zelf niet kan en dus de tijd vraag van iemand anders, wil ik er graag iets voor teruggeven, nl. credits. Ik dacht eraan 5 credits te geven per cover. (Dus 10 mocht dezelfde persoon de beide maken die ik graag wil. (: )
    Ik vind dit zelf een beetje een naar idee, want mocht iemand eentje maken waar ik toevallig zelf niet zo voor ben, heeft deze er nog steeds tijd in gestoken en krijgt er dan niks voor terug. Ik weet echter geen andere oplossing, als ik moeilijk ieder persoon credits kan geven. Daarom bied ik alvast mijn verontschuldigingen aan.

    Alvast bedankt voor jullie hulp!

    — Story 1
    Titel: Zero
    Genre: Fantasy/Post-Apocalyptisch
    Beschrijving Verhaal: Zero vertelt het verhaal over een maatschappij waar ieder de kansen geboden wordt die hij verdient naar zijn/haar waarde, echter heeft niet iedereen dezelfde. Integendeel. Iedere 18-jarige ondergaat de week van hun verjaardag eindeloze testen - waar ze zich bovendien niks van herinneren - en zullen dan een simpel getal op hun pols ontvangen. Zij met een Tien leven een eindeloze luxueus bestaan, zij met een Nul - de Zeroes - worden behandeld als niets meer dan het vuil van de straat.
          Het hoofdpersonage is een jongedame met donkerbruine haren.
    Mijn Idee: Ik heb absoluut geen idee. Aangezien nummers enorm centraal staan, lijkt het me leuk als het daar iets mee te maken heeft. Ook preferabel iets in het zwart/wit of met maar één enkele kleur. (Meer heb ik momenteel nog niet; sorry! Ik sta daarom open voor alles, mijn idee hoeft daarin niet gevolgd worden.)

    — Story 2
    Titel: Quiet
    Genre: Fantasy/Drama/Thriller
    Beschrijving verhaal:Dit wordt een hard 16+ verhaal voor een jongedame met bovennatuurlijke krachten, wie vele mensen wensen verlangen te vangen, doden of onderzoeken. Ze komt in contact met een jongeman of jongedame (daar twijfel ik zelf nog over) en de twee vormen een bijzondere connectie. Het meisje brengt dood en tragedie met zich mee, maar haar 'talenten' daarentegen kunnen pure schoonheid tonen. Meest opvallend is dat ze een tattoo van twee engelenvleugels overheen haar gehele rug heeft en deze effectief kunnen transformeren in twee enorme, grijze vleugels welke ettele meters ver reiken.

    Het verhaal speelt zich af in de nabije toekomst, een soort meer verdorde versie van de huidige maatschappij - maar nog steeds modern, etc... Meisje in kwestie heeft blond haar.
    Mijn Idee: Ik zou enorm graag iets met een engel/engelenvleugels op de cover hebben, zoals bijvoorbeeld de tekening in de spoiler. (De achtergrond van die afbeelding vind ik overigens ook heel fijn, aangezien het niet simpelweg zwart is, maar soort van 'beschadigd' - als je begrijpt wat ik bedoel. Volgens mij klinkt ik als een volslagen idioot, ghehe.



    Als er meer informatie benodigd is, mag je het altijd vragen! Er zit bovendien absoluut geen haast achter. En nogmaals bedankt, voor zowel die het bericht lezen, als zij die een poging willen wagen! (:

    [ bericht aangepast op 6 dec 2015 - 0:09 ]


    A girl who wonders.

    Ik heb een viertal covers gemaakt voor Quiet (oeps geen leven)
    Ik zal je mijn favoriete geven, maar als je wilt kan ik je nog altijd de drie andere nemen.
    Het is wel niet die foto uit je spoiler, als je dat niet erg vind.
    Ik hoop dat je 'em leuk vind (:



    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne

    Heh, wat mooi! Echt waar. ^^

    Mag ik nog wat vragen? (En dat had ik in de beginpost moeten zetten. Shit.) Zou het mogelijk kunnen zijn het in zo'n A4-vorm te gieten? (Ik weet niet precies hoe't heet.)

    En de Cujo mag eigenlijk weg of vervangen worden door Marie, als dat mogelijk zou zijn. (Ik voel me zo'n zeiker nu. Echt sorry! En al enorm bedankt voor je moeite. ^^

    Ik ben nu best benieuwd naar de andere drie. Al vind ik deze al enorm fijn!

    [ bericht aangepast op 6 dec 2015 - 0:07 ]


    A girl who wonders.

    ik wil morgen wel met story 1 iets gaan proberen?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Sensate schreef:
    ik wil morgen wel met story 1 iets gaan proberen?


    Dat mag zeker en zou heel fijn zijn. ^^


    A girl who wonders.

    Ik wil, mocht ik vanmiddag/vanavond tijd hebben (of later natuurlijk) ook wel wat proberen ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Bedankt voor het compliment ^_^
    Is dit meer hoe je het wou?
    Zeg maar als je er nog iets aan wilt veranderen, maakt mij niet uit hoor! (:


    [ bericht aangepast op 6 dec 2015 - 11:04 ]


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne

    nvm

    [ bericht aangepast op 6 dec 2015 - 12:54 ]


    Nobody has ever survived life.

    Ik heb voor de eerste story iets geprobeerd


    Moet er nog iets veranderd worden?


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.


    Probeersel nummero 1.

    Woah, wat zijn ze supermooi allemaal! Echt enorm bedankt. (Jullie ideeën zijn overigens zoveel beter dan die van mij.)


    A girl who wonders.

    Ik heb er twee gemaakt voor je tweede verhaal ^^ Ik wet niet of je ze wat vind tho. Lettertype kiezen was erg moeilijk :')



    take me back to the basics and the simple life

    BLA BLA BLA

    Ok. Shit. Ik hou van te veel. Dus het kan zijn dat ik er toch meer dan één per verhaal kies. (Met nog steeds dezelfde beloning per cover.) Zou dat oké zijn voor jullie?


    A girl who wonders.

    Aveyard schreef:
    Ik heb er twee gemaakt voor je tweede verhaal ^^ Ik wet niet of je ze wat vind tho. Lettertype kiezen was erg moeilijk :')



    Die linkse — hemels.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Fillion schreef:
    (...)

    Die linkse — hemels.


    Couldn't agree more. Dat was ook hetgene wat ik initieel in gedachten had. ^^


    A girl who wonders.