• Nu december is aangebroken, is ook de deadline voor de derde editie van Story of the Year verstreken. Twee schrijvers zijn erin geslaagd om hun verhaal op tijd af te ronden en de gehele maand december kan er worden gestemd.

    Deelnemende verhalen:
    Schimmenspel van Starlord
    Leviathan van Vikings

    We hopen dat jullie in deze feestmaand de tijd kunnen vinden om de verhalen te lezen en jullie stem uit te brengen. De poll vinden jullie hier!


    Omdat slechts twee verhalen op tijd zijn afgerond, hopen we dat jullie ons kunnen helpen om SOTY het komende jaar tot een groter succes te maken. Zouden jullie (enkele van) onderstaande vragen kunnen beantwoorden?

    1. Wat vond jij goed aan SOTY dit jaar?
    2. Wat vond je niet goed aan SOTY dit jaar? Heb je tips om dit te verbeteren?
    3. Als jij mee zou doen met een verhaal, wat zou de SOTY organisatie dan voor je kunnen doen om jou te motiveren om tot het einde door te gaan?
    4. Denk je dat de badges bijdroegen aan motivatie van de deelnemers? Waarom wel/niet?
    5. Denk je dat de spotlights bijdroegen aan motivatie van de deelnemers? Waarom wel/niet?
    6. Denk je dat het bijhouden van de woordenaantallen per maand bijdroeg aan motivatie van de deelnemers? Waarom wel/niet?
    7. Zou je overwegen om volgend jaar (weer) mee te doen aan SOTY? Waarom wel/niet?
    8. Heb je nog andere opmerkingen voor de organisatoren?

    Alvast bedankt,
    namens het SOTY-team

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    De officiële crewpagina

    Wiarda schreef:
    (...)
    Zo snel mogelijk na de uitslag, maar aangezien de winnaar een van de twee genres mag uitkiezen, hangt het er ook vanaf hoe lang de winnaar nodig heeft om met een leuk genre te komen. ^^


    Oké, bedankt!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik blijf me eigenlijk afvragen (sorry als dit de plaats niet is om dat te vragen, though): Is het toegestaan om een verhaal te schrijven voor SOTY waar je het idee al voor had van tevoren, maar nog geen woord aan geschreven hebt?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben natuurlijk niet van de organisatie, maar ik meen me te herinneren dat dat inderdaad was toegestaan. Iets met een opmerking van: het is deels bedoeld om oude ideeën een keer uit te kunnen werken. Als je geen oneerlijke voorsprong op een ander hebt zou het moeten mogen, lijkt me. Het is niet toegestaan om een verhaal wat je al eerder op Q hebt gepost of voor jezelf al hebt geschreven opnieuw te plaatsen of te herschrijven. Maar pin me hier niet op vast, de organisatoren hebben natuurlijk het laatste woord ^^


    For those I love, I will sacrifice

    Probie schreef:
    Ik blijf me eigenlijk afvragen (sorry als dit de plaats niet is om dat te vragen, though): Is het toegestaan om een verhaal te schrijven voor SOTY waar je het idee al voor had van tevoren, maar nog geen woord aan geschreven hebt?


    Wat Meiiore zegt klopt grotendeels. ^^
    SOTY is weliswaar in eerste instantie niet bedoeld om oude ideeën uit te werken, maar zolang het om een idee gaat waar je nog niet eerder aan hebt geschreven, is het prima als je dat gebruikt. Dat is immers iets wat wij sowieso niet kunnen controleren, want onze crewkrachten rijken niet zover dat we in jullie hoofden kunnen kijken (gelukkig). (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Is t nu afgelopen?


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Chaotic_Melody schreef:
    Is t nu afgelopen?


    Als het goed is wordt het dit jaar nog een keer georganiseerd, maar aangezien het zo lang duurt voordat de uitslag erop staat en een nieuw topic wordt geopend denk ik dat er nog wat dingen overlegd moeten worden of iets dergelijks.


    For those I love, I will sacrifice

    Ik vind dit echt veel te spannend :W


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Ik vind dit echt veel te spannend :W

    Pff vertel mij wat. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Haha, ik ben waarschijnlijk bijna even nerveus als jullie en ik heb niks te verliezen of te winnen. Ik ben nieuwsgierig naar de winnaar en de nieuwe thema's.

    Sterkte met het wachten!


    For those I love, I will sacrifice

    De uitslag kunnen jullie hier vinden. Bedankt voor het stemmen en alle feedback!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.