• Awyes. Om maar even aan te tonen hoe gek ik op ze ben;
    Een aantal favoriete vampieren uit films.


    Wie is nog meer obsessed?
    I mean... Spike. (cat)

    Ik kijk maar één serie met vampieren eigenlijks (':

    En dan is deze wel mijn favoriet ^^
    Damon Salvatore

    [ bericht aangepast op 8 dec 2015 - 18:32 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    SecondStar schreef:
    Ik kijk maar één serie met vampieren eigenlijks (':

    En dan is deze wel mijn favoriet ^^
    Damon Salvatore


    Ah ja, die had ik opzich ook nog aan mijn lijst kunnen toevoegen. :Y)

    Ik hou van je lijstje, alleen naar mijn mening mis je Klaus, Kol en Elijah nog.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Edward Cullen :9~

    [ bericht aangepast op 10 dec 2015 - 12:36 ]

    Hamily schreef:
    Ik hou van je lijstje, alleen naar mijn mening mis je Klaus, Kol en Elijah nog.


    Ah ja, vandaar dat ik zei dat ik er vast wat vergeten had haha. Ik vind sommige vampieren echt wel geweldig, maar door Elena kan ik die serie bijna niet kijken. Vind haar zo irritant. :')

    rickthesizzler schreef:
    Edward Cullen :9~


    You know what, Twilight is echt een soort guilty pleasure voor mij. Ondanks dat ik het echt heel onlogisch/stom vind allemaal, moet ik het eens per jaar kijken. :') Heeft waarschijnlijk ook te maken met nostalgische shit.

    Maar desalniettemin... vind ik Twilight-vampieren geen vampieren.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ah ja, vandaar dat ik zei dat ik er vast wat vergeten had haha. Ik vind sommige vampieren echt wel geweldig, maar door Elena kan ik die serie bijna niet kijken. Vind haar zo irritant. :')


    The Originals is Elenaloos :Y)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Morse schreef:
    (...)

    The Originals is Elenaloos :Y)

    Och ja! Goed dat je het zegt, ik moet nog beginnen aan die serie. Zet 'm gelijk even op mijn lijst, ik kijk echt teveel namelijk haha.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Och ja! Goed dat je het zegt, ik moet nog beginnen aan die serie. Zet 'm gelijk even op mijn lijst, ik kijk echt teveel namelijk haha.


    Klinkt bekend, haha. Ik volg hem nu en ik vind hem echt wel tof ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Elvenking schreef:
    (...)
    Och ja! Goed dat je het zegt, ik moet nog beginnen aan die serie. Zet 'm gelijk even op mijn lijst, ik kijk echt teveel namelijk haha.


    Hahaha, Elena is inderdaad irritant. The Originals is wel echt de moeite waard though. :Y) Ik vind hem persoonlijk leuker dan TVD, maar dat kan ook goed aan Elena liggen. En Klaus zit meer in The Originals. Veel meer. *O*


    I don't understand that reference. - Castiel

    ^ Nice. Dan ga ik 'm zeker zo snel mogelijk eens kijken! ^^ Hoor sowieso wel veel goede verhalen erover.

    Vampire Lestat (tom cruise was geweldig als hem!)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Hm, ik dacht dat ik toch wel wat vampieren kende, maar van jouw lijstje komen me er maar twee bekend voor. Spike heeft in ieder geval wel een hoop geweldige momenten, ja. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Elvenking schreef:
    ^ Nice. Dan ga ik 'm zeker zo snel mogelijk eens kijken! ^^ Hoor sowieso wel veel goede verhalen erover.


    Tof! Ik ben benieuwd wat je ervan vindt! :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    De laatste tijd is het onderwerp over vampieren meer een hele hype dan dat ik ze nog echt leuk vind, dus een boel vampieren zijn van mn list geschrapt. Maar ik vind Spike ook echt bloody-tastic hehehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.