• Wil iedereen zo vriendelijk zijn om zijn naam even te droppen? (:

    Aleatory • Naomi
    Tuck • Quinty
    Polovina • Lisanne
    GusWaters • Emma
    Malikx • Femke
    Eavan • Jennifer
    MikeGClifford • Miriam
    Mirin • Amy
    Khronos • Sav
    Philip • Naomi
    LanieH • Megan

    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 15:39 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Khronos schreef:
    (...)

    Hmm, ik heb echt geen idee, mijn inspiratie laat me vandaag echt in de steek... Muh..


    Ik eigenlijk ook niet echt :c


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik maak Willow (Ayo voor vrienden) vanavond af, er staan al steekwoorden en voor relaties:
    -Shane?
    -Damien?
    -Aiden?
    -Alfie?
    (heb gewoon even de mensen van de straat opgesomd)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik ga werken en zal rond een uurtje of half 10 terug zijn om alles verder aan te passen.

    Iedereen die interesse heeft in Shane of Jay of beide moet maar even wat laten weten, want ik vind alles prima c:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aiden en owen staan nog open voor relaties


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Mt

    Als iemand van het perfecte leven aanraking heeft gehad met drugs, kent die Alfie misschien


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    Als iemand van het perfecte leven aanraking heeft gehad met drugs, kent die Alfie misschien


    haha omg het past zo niet in Eli's rol. Maar ik zou hierop bijna OK zeggen x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Malikx schreef:
    Aiden en owen staan nog open voor relaties


    Owen kan eventueel wel vrienden zijn met Eli, zie dat hij ook bevriend is met Cain... dus naja... 'Ons kent ons hé..' ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mag ik vragen wanneer we ongeveer met deze RPG wilde beginnen, dan plan ik dat moment niet helemaal vol :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philip schreef:
    (...)

    haha omg het past zo niet in Eli's rol. Maar ik zou hierop bijna OK zeggen x'D


    Ghehehe


    Bowties were never Cooler

    Mackenzie is nog niet helemaal af maar dat is het enige dat ik er momenteel uit krijg. :')


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Vellichor schreef:
    Mag ik vragen wanneer we ongeveer met deze RPG wilde beginnen, dan plan ik dat moment niet helemaal vol :3.


    Moet even kijken wanneer alle rollen afzijn. Maar denk vrijdag en mocht dat niet zo zijn dan pas na het weekend, want ben er het hele weekend niet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Willow/Ayo is af nu denk ik: ik zoek trouwens nog wat vrienden voor haar, iemand die racistisch is tegenover haar en andere ideeën zijn altijd welkom.
    Bovendien woont ze al haar hele leven in deze buurt dus normaal gezien moet ze iedereen van de straat dan toch wel kennen denk ik.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Willow/Ayo is af nu denk ik: ik zoek trouwens nog wat vrienden voor haar, iemand die racistisch is tegenover haar en andere ideeën zijn altijd welkom.
    Bovendien woont ze al haar hele leven in deze buurt dus normaal gezien moet ze iedereen van de straat dan toch wel kennen denk ik.


    Misschien kan Ayo afweten van Alfies achterdeur zaken, en dat er zo dus fikse spannigen tussen de twee zijn?


    Bowties were never Cooler

    Ik ben met mijn rol bezig en hij zal morgen af zijn (:
    Moest er iets tussenkomen, dan moet je voor mij niet naar de datum van het speeltopic kijken, ik pik wel in (:


    Mhm?