• Welkom!

    Er kan nog meegedaan worden



    Laat ik mezelf voorstellen. Ik ben jullie host dit jaar 'Lady Death'. Ja ik weet het, niet echt een originele naam. Who cares?

    Jullie zijn hier vandaag bijeengekomen omdat jullie interesse hebben getoond voor 'The Death Games'. Voor de niet wetende onder ons, laat ik maar even uitleggen wat dit wonderbaarlijke evenement inhoudt.

    'The Death Games' is een glorieuze happening dat eens in de vijf jaar gehouden word.
    Het houdt in dat een tiental mensen zich inschrijven bij ons om zich vrijwillig over te leveren aan onze zorgen. Wees behoed, onze zorgen moet je niet al te hoog in het vaandel nemen, want het heet niet voor niets 'The Death Games'. Wij zullen er enkel voor zorgen dat jij je de komende drie opvolgende dagen zeker niet zult vervelen.


    Object kiezen.
    Na het inschrijven zullen de deelnemers één voor één een kamer binnengeroepen worden waar allerlei objecten uitgestald zijn. Dit is niet zomaar doelloze prullaria, het is de belangrijkste keuze die jij in je gehele leven zult maken.
    Elk object op de tafel correspondeert met één van onze geliefde creaturen.
    Eenmaal gekozen is er geen weg meer terug, dan staan zowel jij als je object aan elkaar gekoppeld en kan het object ook niet meer gekozen worden.
    Het corresponderende wezen zal hetgene zijn wat jij moet zien te overleven in 'The Valley'. Je corresponderende wezen zal voor het grootste gedeelte ook alleen maar achter jouw aan zitten, tenzij hij echt niet om de andere aanwezigen heen kan en het zelfverdediging is. LET OP: Je mag elkaars creatuur niet vermoorden.

    Pakketten.
    Door middel van een loting zal een pakket aan elke deelnemer gekoppeld worden. Deze bepaald je start positie in 'The Death Games'.
    Dit kan het makkelijker voor je maken of moeilijker. Heb je een relatief simpel wezen maar pakket zwart, dan zou je nog moeite kunnen krijgen.
    Heb je pakket goud en een moeilijk wezen, dan zijn je kansen om te overleven al een stukje groter.

    De pakketten zijn als volgt;

    Goud
    - Schuilplaats
    - Eten
    - Jachtmes
    - Kleine survivalkit
    - Pistool met 3 kogels
    - Aanvullend EHBO kistje
    - Plattegrond

    Groen
    - Schuilplaats
    - Jachtmes
    - Kleine survivalkit
    - Aanvullend EHBO kistje
    - Plattegrond

    Blauw
    - Jachtmes
    - EHBO kistje
    - Plattegrond

    Rood

    - Jachtmes
    - Plattegrond

    Zwart
    - Plattegrond



    In het kleine survivalpakket zit het volgende :
    -Touw
    - Vuurstarter
    - 5 waterzuiveringstabletten
    - Kompas
    - Onderkoelingsdeken
    - Druivensuiker strip van 10 tabletten
    - Desinfecterende doekjes


    EHBO Kistje
    - 3x rollen snelverband
    - 10x pleisters
    - 5x Hechtpleisters
    - 1x Hechtdraad 1 meter
    - 1x pincet
    - 1x Mitelladoek
    - 1x Strip met 10 pijnstil tabletten

    Zodra iedereen diens object en pakket heeft worden de deelnemers los van elkaar 'The Valley' binnen gelaten en is het jouw taak om drie gehele dagen te overleven.
    De volle 72 uur.
    Elke creatuur heeft een zwakke plek. Lichamelijk, mentaal of een voorwerp. Dit gegeven is iets waar je ook achteraan kan jagen. Dit zal het creatuur van je af houden en mogelijk de kans geven om het te doden. Deze dingen zijn verspreid door 'The Valley' heen.



    - Plattegrond van 'The Valley' komt binnenkort-


    Een aantal regels:
    - Elkaar helpen is toegestaan.
    - Elkaar vermoorden is toegestaan.
    - Elkaars creatuur vermoorden is NIET toegestaan.
    - Delen in pakketten is NIET toegestaan.
    - Meerdere inschrijvingen uit dezelfde familie is toegestaan.
    - Vriendengroepen zijn toegestaan.
    - Dingen meenemen vanaf huis is NIET toegestaan.

    Dus nog even in het kort;
    STAP 1: Schrijf je in.
    STAP 2: Kies een object.
    STAP 3: Ontvang je pakket.
    STAP 4: Betreed 'The Valley'
    STAP 5: Probeer te overleven.
    STAP 6: Win.

    De prijzen zijn als volgt
    - Meedoen is gratis.
    - Bij overlijden : Niets.
    - Enkel overleven : 100.000 euro.
    - Overleven + Dood van het creatuur : 500.000 euro


    Lijst met Creaturen komt zodra de inschrijvingen zijn gesloten en iedereen diens object heeft gekozen.


    Lijst met objecten waaruit gekozen kan worden;


    Bol wol
    Bokaal met water × Aleshanee
    Opgezette vleermuis × Nightmarexx
    Kandelaar met drie kaarsen × Florentina
    Een lichtblauw dagboek × Inclination
    Spiegel × Vellichor
    ]Muziekdoosje × Inktzwart
    Zilveren kam × Negan
    Grote Dennenappel × ItsImpossible
    Een speel set Mikado
    Amulet × Thanatophobia
    Zonnebril
    Oude Griekse vaas × Vellichor
    Een bosje koperkleurig haar × Beater
    Een houten fluitje × Robb216
    Kleurrijke speelblokken
    Schelp × Eavan
    Kroontjesveer × WizardnightM
    Een bosje tulpen
    Zijden sjaal × ItsImpossible
    Pot met chocolade koekjes × jippiejajeej
    Perkamenten scroll
    Een glas rode wijn × Savages
    Kleien beeldje van een ster × RickGrimes
    Vlindervleugels
    Rood lapje stof
    Hertengewei × Fictionalworld
    Wiskundeboek × Therizinosaurus
    Gouden gordel met bloedrode robijnen
    Portretfoto victoriaanse vrouwengroepje × Mignon
    Sneeuwklokje
    Rood met Witte zuurstok
    Mondkapje × Chocoladekoekje
    Wattenstaafje





    Bij het onderteken van een verklaring van dat je vrijwillig meedoet en de organisatie niet verantwoordelijk kan worden gesteld voor je dood vind je op een tafeltje ernaast het inschrijfformulier. Graag het volgende vermelden en bijvoegen;
    Naam:
    Leeftijd: 18+
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Object:
    Bijlage 1: foto + Verdere uiterlijke kenmerken:
    Karaktereigenschappen:
    Angsten {Wees gerust, hier doen we niet echt iets mee}:
    Verleden / familie:
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Eventuele mededelingen:
    Reden van meedoen:

    Regels van de RPG

    > 16+ is toegestaan
    > Grof taalgebruik is toegestaan, maar hou het netjes.
    > Stukjes niet korter dan 250 woorden.
    > Ga normaal met elkaar om en vermoord niet zomaar out of the blue andermans personages.
    > Gelieve alleen vanuit je eigen personage handelen, dus niet die van anderen 'overnemen'.
    > OOC tussen <> [] of {}, desnoods een andere kleur.
    > Graag de naam van het personage bovenaan elke post.
    > Max. 2 personages per persoon.
    > Geen METAGAMING.
    > Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Deelnemers

    Mannen:

    × Dean Charles Sawyer × stucky × Zilveren kam × Banshee
    × Eren James Blackwood × Inclination × Lichtblauw dagboek × Zombiefamilie Tinbar
    × Lloyd vaughn × Mignon × Portretfoto van Victoriaans vrouwengroepje × 2 heksen
    × Keith Jackson Callen × Dirtyd × Amulet × Weerwolf
    × Emiel Elijah Rostville[ × Caprice × Kandelaar met drie kaarsen × Spookhond / Hellhound
    × Rogier Brooks × Ewijn × Wiskundeboek × Sfinx
    × Keyon Duwane × WizardnightM × Kroontjesveer × 3 Harpijen
    × Seth ‘Sebastian’ Walker × Robb216 × Houten Fluitje × 3 Satyr
    × Kadir 'Kay' Demin × ItsImpossible × Zijden Sjaal × Reuzen Tarantula
    × Taylor Wilson Gray × Guiltility × Zonnebril × Gorgon

    Vrouwen:

    × Srikalpana × Fictionalworld × Hertengewei × Cernunnos
    × Severina Darija Pavlovic × schuyler × Glas rode wijn × Incubus
    × Gereserveerd voor Deryth × Schelp × Meermensen
    × Faervel Morgwen Cúthalion × Aleshanee × Bokaal met water × Eenhoorn
    × Gereserveerd voor Emeldir × Bosje koperkleurig haar × Manticore
    × Lucy Jones × Nightmarexx × Opgezette Vleermuis × Aswang
    × Elisa Nightwood × ItsImpossible × Grote Dennenappel × Treant
    × Jessy Nightwood × jippiejajeej × Pot met chocoladekoekjes × Krampus
    × Miya Miracle × Inktzwart × Muziekdoosje × Sugar Plum Fairy
    × Cornelia Eloïse Aisling × DreamerN × Spiegel + × Bloody Mary
    × Allyssia Mary Parker × Chocoladekoekje × Mondkapje × Kuchisake Onna



    Hoe ben ik op dit idee gekomen?
    Ik zag laatst de film 'The cabin in the woods' weer en daar was dus ook het gegeven dat ze onbewust een bepaalde handeling met een object moesten voltooien waarmee ze hun wezen kozen die hen gezelschap zou komen houden. De gehele kelder stond vol met allerlei dingen. Iets van veertig of meer voorwerpen. Toen dacht ik hé, wat als ... En TADA!


    Speeltopic 1
    Dossier van Creaturen

    [ bericht aangepast op 27 maart 2016 - 20:36 ]


    Credendo Vides

    Ugh, ik had gehoopt dat ik afgelopen weekend alle creaturen af kon hebben, maar mijn laptop is donderdag gecrashed... Mijn broertje en buurjongen gaan kijken wat ze nog kunnen redden en of ze san windows opnieuw kunnen installeren als besturingsprogramma, dus ik hoop dat die het snel weer doet.
    Maar bij deze weten jullie wat er nu aan de hand is.


    Credendo Vides

    Ik zit te twijfelen of ik voor de fun een mannelijk personage neem, alleen ik heb dat nog nooit gedaan.

    hmmm...


    ik denk dat ik een mennelijk personage erbij neem, mag dat ? :3


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    ItsImpossible schreef:
    Ik zit te twijfelen of ik voor de fun een mannelijk personage neem, alleen ik heb dat nog nooit gedaan.

    hmmm...


    ik denk dat ik een mennelijk personage erbij neem, mag dat ? :3


    Tuurlijk ^^
    Desnoods maak je hem gay, zo kan je hem ook een soort vrouwelijk kantje aan geven.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Tuurlijk ^^
    Desnoods maak je hem gay, zo kan je hem ook een soort vrouwelijk kantje aan geven.



    wow das eigenlijk best een goed idee whahaha


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Naam: Kadir 'Kay' Demin
    Kadir is een Arabische jongensnaam, het betekent 'Groene'

    Leeftijd: 21 jaar, geboren op 14 februari

    Geslacht:Man

    Nationaliteit: Jordaans

    Object: Zijden sjaal

    Bijlage 1: FOTO + Verdere uiterlijke kenmerken:



    Kadir heeft Zwarte halflange lokken, die hij altijd naar rechts kamt, zodat hij een kuif krijgt. Hij is trots op zijn haar, omdat, volgens hem, zijn haar zijn identiteit is. Hij heeft volle wenkbrauwen, die, net zoals zijn haar, zwart zijn. hij heeft charmante, bruine ogen, die omringd zijn met lange volle wimpers en die voor een glimlach op je gezicht zorgen. hij heeft een baardje, die hij altijd goed bijhoud. Hij schaamt zich een beetje voor zijn oren, omdat dat lichterlijke flapoortjes zijn. heel veel mensen vinden het juist leuk bij hem staan maar hijzelf vind het echt vreselijk. Kadir heeft een gespierde bouw, en is 1.87 lang. doordat hij jordaans is heeft hij van nature al een zongebruinde huid. Hij heeft meerdere littekens over zijn lichaam, die komen door een mishandeling.

    Karaktereigenschappen:

    Positieve eigenschappen:
    -behulpzaam (als hij je goed genoeg kent en aardig vind)
    -eerlijk
    -eigenwijs
    -grappig
    -intelligent
    -sportief
    -temperamentvol

    negatieve eigenschappen:
    -achterdochtig
    -zwijgzaam
    -onzeker
    -toneelspelend
    -mensenschuw
    -chaotisch
    -perfectionistisch



    Angsten {Wees gerust, hier doen we niet echt iets mee}:
    -Omringd door teveel mensen
    -kleine ruimtes
    -messen
    -naalden

    Verleden / familie: Kadir is Jordaans. Hij woonde met zijn ouders, 5 broers en 3 zusjes in een afgelegen dorp naast de stad. Op zijn vijftiende ontdekte hij dat hij 'anders' was. terwijl alle jongens van zijn leeftijd naar meiden keken, keek hij juist naar de jongens die voorbij kwamen. Hij hield dit stil, want in de gemeenschap waar hij in woonde, werd dit niet geaccepteerd. Toen zijn moeder erachter kwam, deed ze nog liefdevoller dan dat ze daarvoor tegen hem had gedaan, en steunde hem door dik en dun. Zijn vader daarin tegen, was woest en zei vanaf dat moment alleen nog maar negatieve dingen tegen hem. hierdoor werd Kadir onzeker en uiteindelijk depressief, en hij probeerde zo lang mogelijk buiten te blijven. Soms sliep hij op straat. Toen hij negentien was, had hij net een jaar verkering met een jongen uit de naastgelegen stad. Op een avond waren hij en zijn vriend in een steeg. Toen doken er 5 jongens op, met messen die op hem en zijn vriend instaken. Het geluk was dat zijn moeder hem die staag in zag gaan, en er op tijd bij was, anders had hij het niet overleefd. Maar toen hij in het ziekenhuis lag, hoorde hij zijn ouders en de ouders van zijn vriend ruzie maken. Dat Kadirs moeder Kadir en zijn vriend daar maar had moeten laten liggen, zodat ze waren gestorven omdat ze de eer van de familie besmeurd hadden. enzovoorts. Een paar dagen later was Kadirs moeder uit het huis gegaan, en ze woont nu aan de rand van het dorp, met de kinderen die met haar mee wouden. Kadir en zijn vriend wonen ook bij haar, maar Kadir hoort nog dagelijks de ruzie en de minachting van zijn vader. Ook 's nachts heeft hij er nog last van. Hij heeft zich opgegeven zonder dat zijn moeder en vriend daar vanaf wisten, en heeft op het moment dat hij vertrok een brief achter gelaten met uitleg waar hij heen is en waarom.

    Sterke punten: Kadir is vroeger vaak in de sportschool te vinden geweest, voordat hij verstoten werd. Hij is nu dus behoorlijk gespierd. En hij is behoorlijk snel.ook kan hij in principe goed voor zichzelf zorgen door het zwerven op straat.

    Zwakke punten: Kadir is, door de mishandeling, bang geworden voor messen. dus als hij een mes ziet beginnen zijn nekharen al bij wijze van spreke overeind te staan. ook is hij niet blij met kleine ruimtes. dit komt doordat de steeg behoorlijk smal was, en hij heeft daar nu trauma's aan over gehouden.

    Eventuele mededelingen:
    -Kadir is homoseksueel
    -heeft laatste tijd vaker last van nachtmerrie's

    Reden van meedoen: Hij wil zich tegenover zijn vader bewijzen, dat hij wel goed is in iets, en hij wil geld verdienen voor hem, zijn moeder, zijn vriend en de rest van de kinderen.


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Je rol is goed en ik zal hem erbij zetten ^^
    Ook komen er vandaag weer een aantal creaturen en dan hoop ik echt deze week te kunnen beginnen.


    Credendo Vides

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 23:15 ]


    Credendo Vides

    You know what..?
    Ik ga gewoon al een speeltopic openen zodat de rollen zich alvast kunnen nestelen en een begin kunnen maken.
    De wezens die dan nog missen komen dan misschien iets later dan sommige anderen, maar het zou sowieso een chaos zijn als alle creaturen gelijktijdig op zouden duiken.

    Het topic komt vanavond nog.
    Ik zal ook een nieuw schema voor de pakketten online zetten. Het grootste gedeelte van wat bekend is zal zo blijven en misschien word er nog wat aangepast, maar voornamelijk de nieuwe rollen komen erbij.


    Credendo Vides

    Groepen:

    Goud :
    1. Mijn komende personage× × Spiegel - Bloody Mary
    2. Lucy Jones × Opgezette Vleermuis - Aswang
    3. Seth ‘Sebastian’ Walker × Een houten fluitje - 3 Satyrs
    4. Jessy Nightwood × Pot met chocoladekoekjes - Krampus

    Groen :
    1. Severina Darija Pavlovic × Een glas rode wijn - Incubus
    2. Eren James Blackwood × Een lichtblauw dagboek - Zombiefamilie Tinbar
    3. Dean Charles Sawyer × Zilveren kam - Banshee
    4. Miya Miracle × Muziekdoosje - Sugar Plum Fairy

    Blauw :
    1. Een bosje koperkleurig haar - Manticore (Rol nog niet aangemaakt)
    2. Elliot Fleming × Oude Griekse vaas - Chimeara
    3. Emiel Elijah Rostville × Kandelaar met drie kaarsen - Spookhond / hellhound
    4. Rogier Brooks × Wiskundeboek × Sfinx

    Rood :
    1. Faervel Morgwen Cúthalion × Bokaal met water - Eenhoorn
    2. Keith Jackson Callen × Amulet - Weerwolf
    3. Een schelp - 2 Meermensen (Rol nog niet aangemaakt)
    4. Kadir 'Kay' Demin × Zijden Sjaal - Reuzen Tarantula

    Zwart :
    1. Srikalpana × Hertengewei - Cernunnos en de wilde jacht
    2. Keyon Duwane × Kroontjesveer - 3 Harpijen
    3. lloyd vaughn × Portretfoto van een victoriaans vrouwengroepje - 3 Heksen.
    4. Elisa Nightwood × Grote Dennenappel - Treant


    Als ik iemand vergeten ben, hoor ik het graag.


    Credendo Vides

    Oi I had completely forgotten about this RPG.

    Wallen went Burnley went Dirtyd


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dirtyd schreef:
    Oi I had completely forgotten about this RPG.

    Wallen went Burnley went Dirtyd


    Het was grotendeels ook mijn domme schuld, had niet verwacht dat ik zo druk zou zijn met school...
    Nieuwe opleidingsinschattingsfout.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Het was grotendeels ook mijn domme schuld, had niet verwacht dat ik zo druk zou zijn met school...
    Nieuwe opleidingsinschattingsfout.


    Ach joh, kan gebeuren!

    Voel je vooral niet schuldig

    [ bericht aangepast op 7 maart 2016 - 22:56 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik lees dat lijstje, door, nu helemaal blij omdat ik geen zwart heb, haha maar ook geen goud to...


    obsessive rage

    Ik dacht even voor een seconde dat ik goud had


    Toen zag ik dat het bente haar rol was

    Haha


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    ItsImpossible schreef:
    Ik dacht even voor een seconde dat ik goud had


    Toen zag ik dat het bente haar rol was

    Haha


    Oh jij hebt zwart ;O Nu vind ik je zielig


    obsessive rage