• Welkom!

    Er kan nog meegedaan worden



    Laat ik mezelf voorstellen. Ik ben jullie host dit jaar 'Lady Death'. Ja ik weet het, niet echt een originele naam. Who cares?

    Jullie zijn hier vandaag bijeengekomen omdat jullie interesse hebben getoond voor 'The Death Games'. Voor de niet wetende onder ons, laat ik maar even uitleggen wat dit wonderbaarlijke evenement inhoudt.

    'The Death Games' is een glorieuze happening dat eens in de vijf jaar gehouden word.
    Het houdt in dat een tiental mensen zich inschrijven bij ons om zich vrijwillig over te leveren aan onze zorgen. Wees behoed, onze zorgen moet je niet al te hoog in het vaandel nemen, want het heet niet voor niets 'The Death Games'. Wij zullen er enkel voor zorgen dat jij je de komende drie opvolgende dagen zeker niet zult vervelen.


    Object kiezen.
    Na het inschrijven zullen de deelnemers één voor één een kamer binnengeroepen worden waar allerlei objecten uitgestald zijn. Dit is niet zomaar doelloze prullaria, het is de belangrijkste keuze die jij in je gehele leven zult maken.
    Elk object op de tafel correspondeert met één van onze geliefde creaturen.
    Eenmaal gekozen is er geen weg meer terug, dan staan zowel jij als je object aan elkaar gekoppeld en kan het object ook niet meer gekozen worden.
    Het corresponderende wezen zal hetgene zijn wat jij moet zien te overleven in 'The Valley'. Je corresponderende wezen zal voor het grootste gedeelte ook alleen maar achter jouw aan zitten, tenzij hij echt niet om de andere aanwezigen heen kan en het zelfverdediging is. LET OP: Je mag elkaars creatuur niet vermoorden.

    Pakketten.
    Door middel van een loting zal een pakket aan elke deelnemer gekoppeld worden. Deze bepaald je start positie in 'The Death Games'.
    Dit kan het makkelijker voor je maken of moeilijker. Heb je een relatief simpel wezen maar pakket zwart, dan zou je nog moeite kunnen krijgen.
    Heb je pakket goud en een moeilijk wezen, dan zijn je kansen om te overleven al een stukje groter.

    De pakketten zijn als volgt;

    Goud
    - Schuilplaats
    - Eten
    - Jachtmes
    - Kleine survivalkit
    - Pistool met 3 kogels
    - Aanvullend EHBO kistje
    - Plattegrond

    Groen
    - Schuilplaats
    - Jachtmes
    - Kleine survivalkit
    - Aanvullend EHBO kistje
    - Plattegrond

    Blauw
    - Jachtmes
    - EHBO kistje
    - Plattegrond

    Rood

    - Jachtmes
    - Plattegrond

    Zwart
    - Plattegrond



    In het kleine survivalpakket zit het volgende :
    -Touw
    - Vuurstarter
    - 5 waterzuiveringstabletten
    - Kompas
    - Onderkoelingsdeken
    - Druivensuiker strip van 10 tabletten
    - Desinfecterende doekjes


    EHBO Kistje
    - 3x rollen snelverband
    - 10x pleisters
    - 5x Hechtpleisters
    - 1x Hechtdraad 1 meter
    - 1x pincet
    - 1x Mitelladoek
    - 1x Strip met 10 pijnstil tabletten

    Zodra iedereen diens object en pakket heeft worden de deelnemers los van elkaar 'The Valley' binnen gelaten en is het jouw taak om drie gehele dagen te overleven.
    De volle 72 uur.
    Elke creatuur heeft een zwakke plek. Lichamelijk, mentaal of een voorwerp. Dit gegeven is iets waar je ook achteraan kan jagen. Dit zal het creatuur van je af houden en mogelijk de kans geven om het te doden. Deze dingen zijn verspreid door 'The Valley' heen.



    - Plattegrond van 'The Valley' komt binnenkort-


    Een aantal regels:
    - Elkaar helpen is toegestaan.
    - Elkaar vermoorden is toegestaan.
    - Elkaars creatuur vermoorden is NIET toegestaan.
    - Delen in pakketten is NIET toegestaan.
    - Meerdere inschrijvingen uit dezelfde familie is toegestaan.
    - Vriendengroepen zijn toegestaan.
    - Dingen meenemen vanaf huis is NIET toegestaan.

    Dus nog even in het kort;
    STAP 1: Schrijf je in.
    STAP 2: Kies een object.
    STAP 3: Ontvang je pakket.
    STAP 4: Betreed 'The Valley'
    STAP 5: Probeer te overleven.
    STAP 6: Win.

    De prijzen zijn als volgt
    - Meedoen is gratis.
    - Bij overlijden : Niets.
    - Enkel overleven : 100.000 euro.
    - Overleven + Dood van het creatuur : 500.000 euro


    Lijst met Creaturen komt zodra de inschrijvingen zijn gesloten en iedereen diens object heeft gekozen.


    Lijst met objecten waaruit gekozen kan worden;


    Bol wol
    Bokaal met water × Aleshanee
    Opgezette vleermuis × Nightmarexx
    Kandelaar met drie kaarsen × Florentina
    Een lichtblauw dagboek × Inclination
    Spiegel × Vellichor
    ]Muziekdoosje × Inktzwart
    Zilveren kam × Negan
    Grote Dennenappel × ItsImpossible
    Een speel set Mikado
    Amulet × Thanatophobia
    Zonnebril
    Oude Griekse vaas × Vellichor
    Een bosje koperkleurig haar × Beater
    Een houten fluitje × Robb216
    Kleurrijke speelblokken
    Schelp × Eavan
    Kroontjesveer × WizardnightM
    Een bosje tulpen
    Zijden sjaal × ItsImpossible
    Pot met chocolade koekjes × jippiejajeej
    Perkamenten scroll
    Een glas rode wijn × Savages
    Kleien beeldje van een ster × RickGrimes
    Vlindervleugels
    Rood lapje stof
    Hertengewei × Fictionalworld
    Wiskundeboek × Therizinosaurus
    Gouden gordel met bloedrode robijnen
    Portretfoto victoriaanse vrouwengroepje × Mignon
    Sneeuwklokje
    Rood met Witte zuurstok
    Mondkapje × Chocoladekoekje
    Wattenstaafje





    Bij het onderteken van een verklaring van dat je vrijwillig meedoet en de organisatie niet verantwoordelijk kan worden gesteld voor je dood vind je op een tafeltje ernaast het inschrijfformulier. Graag het volgende vermelden en bijvoegen;
    Naam:
    Leeftijd: 18+
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Object:
    Bijlage 1: foto + Verdere uiterlijke kenmerken:
    Karaktereigenschappen:
    Angsten {Wees gerust, hier doen we niet echt iets mee}:
    Verleden / familie:
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Eventuele mededelingen:
    Reden van meedoen:

    Regels van de RPG

    > 16+ is toegestaan
    > Grof taalgebruik is toegestaan, maar hou het netjes.
    > Stukjes niet korter dan 250 woorden.
    > Ga normaal met elkaar om en vermoord niet zomaar out of the blue andermans personages.
    > Gelieve alleen vanuit je eigen personage handelen, dus niet die van anderen 'overnemen'.
    > OOC tussen <> [] of {}, desnoods een andere kleur.
    > Graag de naam van het personage bovenaan elke post.
    > Max. 2 personages per persoon.
    > Geen METAGAMING.
    > Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Deelnemers

    Mannen:

    × Dean Charles Sawyer × stucky × Zilveren kam × Banshee
    × Eren James Blackwood × Inclination × Lichtblauw dagboek × Zombiefamilie Tinbar
    × Lloyd vaughn × Mignon × Portretfoto van Victoriaans vrouwengroepje × 2 heksen
    × Keith Jackson Callen × Dirtyd × Amulet × Weerwolf
    × Emiel Elijah Rostville[ × Caprice × Kandelaar met drie kaarsen × Spookhond / Hellhound
    × Rogier Brooks × Ewijn × Wiskundeboek × Sfinx
    × Keyon Duwane × WizardnightM × Kroontjesveer × 3 Harpijen
    × Seth ‘Sebastian’ Walker × Robb216 × Houten Fluitje × 3 Satyr
    × Kadir 'Kay' Demin × ItsImpossible × Zijden Sjaal × Reuzen Tarantula
    × Taylor Wilson Gray × Guiltility × Zonnebril × Gorgon

    Vrouwen:

    × Srikalpana × Fictionalworld × Hertengewei × Cernunnos
    × Severina Darija Pavlovic × schuyler × Glas rode wijn × Incubus
    × Gereserveerd voor Deryth × Schelp × Meermensen
    × Faervel Morgwen Cúthalion × Aleshanee × Bokaal met water × Eenhoorn
    × Gereserveerd voor Emeldir × Bosje koperkleurig haar × Manticore
    × Lucy Jones × Nightmarexx × Opgezette Vleermuis × Aswang
    × Elisa Nightwood × ItsImpossible × Grote Dennenappel × Treant
    × Jessy Nightwood × jippiejajeej × Pot met chocoladekoekjes × Krampus
    × Miya Miracle × Inktzwart × Muziekdoosje × Sugar Plum Fairy
    × Cornelia Eloïse Aisling × DreamerN × Spiegel + × Bloody Mary
    × Allyssia Mary Parker × Chocoladekoekje × Mondkapje × Kuchisake Onna



    Hoe ben ik op dit idee gekomen?
    Ik zag laatst de film 'The cabin in the woods' weer en daar was dus ook het gegeven dat ze onbewust een bepaalde handeling met een object moesten voltooien waarmee ze hun wezen kozen die hen gezelschap zou komen houden. De gehele kelder stond vol met allerlei dingen. Iets van veertig of meer voorwerpen. Toen dacht ik hé, wat als ... En TADA!


    Speeltopic 1
    Dossier van Creaturen

    [ bericht aangepast op 27 maart 2016 - 20:36 ]


    Credendo Vides







    Keith Jackson Callen
    "Here it comes ready or not."


    - Naam -
    x Keith - Hout - Engels - Kieth
    x Jackson - Zoon van Jack - Engels - Jekson
    x Callen - Onbekend - Onbekend - Kellen

    - Leeftijd -
          27 jaar, geboren op 24 januari.

    - Geslacht -
          Mannelijk

    - Nationaliteit -
          Canadees

    - Object -
          Amulet

    - Uiterlijk -
          [Faceclaim: Colin Donnell] Keith heeft raven zwarte haren die hij in hetzelfde model heeft staan; redelijk warrig en nog net niet stijf van de haarwax. Toch is het niet zo dat hij uren met zijn haar bezig is, en dat hij een kam in zijn zak heeft om als het uit model gaat weer in model te brengen. Zijn haar is alles behalve lang, en hij houdt zijn haar kort.
          Over zijn ogen valt veel meer te zeggen. Het zijn twee opvallend grijze ogen, waar je veel dingen in kunt zien. Als hij spreekt lijken zijn ogen op te lichten, en van zichzelf al hebben ze een vrolijke twinkeling. Ook lijken ze af en toe een lichtblauwe kleur aan te nemen - vooral als hij tranen in zijn ogen heeft staan. De grijze tint geeft hem een koude, kille blik, maar hij weet soms op een bepaalde manier te kijken dat zijn ogen een zachte, vriendelijke blik geven. Maar meestal heeft hij de eerste blik, wat hem er nogal bad ass uit doet zien. Zoals eerder gezegd heeft emotie invloed op de kleur van zijn ogen; is hij verdrietig, worden ze lichtblauw, is hij blij, worden ze een mengelmoesje van blauw en grijs. Zijn ogen zeggen dus eigenlijk veel over zijn emotionele status, al is hij er goed in geworden om het te verbergen.
          Verder is zijn gezicht net op de grens van kinderlijk en volwassen. Aan de ene kant heeft zijn gezicht een volwassen uitstraling, terwijl er dus ook iets speels en kinderlijks in zit. Dat is ook te merken aan zijn kaaklijn, die scherp is, maar tegelijkertijd ook helemaal niet.
    Keith heeft - volgens hemzelf - een acceptabele lengte van 1 meter en 89 centimeters, waarmee hij boven best wel veel mensen uittorent. Hij is niet heel pezig, maar toch heeft hij een heel wat spieren. Heel intimiderend is zijn bouw niet, hij is al wat breder geschouderd van zichzelf.
    Keiths kledingstijl is alles behalve saai. Hij draagt vaak blouses met daaroverheen een lederen jas, met als broek vaak jeans of een spijkerbroek. Vrij net dus, maar het heeft dus ook iets bad ass-achtigs.

    - Karaktereigenschappen -
          Keith is een erg gecompliceerd man. In grote groepen houdt hij zich op de achtergrond, maar een meeloper zou je hem niet kunnen noemen. Keith zal eerder een leider zijn dan een volger, want Keith neemt vaak de leiding, iets waar hij mee geboren is. Maar vergis je niet, ondanks zijn leider kant kan hij ontzettend goed samenwerken - mits hij je mag. Want zodra hij je niet mag, zal hij ook niet aarzelen om eerlijk te zeggen van wat hij van je denkt. Verder zal Keith ook niet zomaar op mensen afstappen en is hij liever afstandelijk. Keith is hierdoor ontzettend mysterieus gezien hij ook niet veel over zichzelf loslaat. Keith is dus ontzettend koud tegen zijn medemens.
          Keith heeft geen kort lontje. Je zal hem ook niet snel kwaad zien, maar hij is wel een sluimerende draak. Mocht je hem toch kwaad maken, gaat hij mokken en is hij chagrijnig, en in uitzonderlijk extreme gevallen een paar dagen niets zeggen. Maar doordat hij afstandelijk is, zul je hem niet gauw kwaad krijgen. Waar hij absoluut niet tegen kan is onwetendheid, hij vindt het namelijk verschrikkelijk als hij dingen niet weet en niet helemaal mee is met de situatie.
          Ondanks Keiths koude, mysterieuze kant is Keith vaak erg sarcastisch. Zijn voorkeur gaat uit naar duistere humor die dan ook een kenmerk van hem is. Hoewel Keith over heel wat zelfvertrouwen beschikt, maakt hij wel eens grappen over hoe stom hij wel niet is. Je zult bij Keith dan ook absoluut geen arrogantie bespeuren. Veel mensen schatten van Keith in dat hij niet van zichzelf af kan bijten door zijn stilte en afstandelijkheid. Maar dit betekent niet dat hij niet van zich af kan bijten, want als hij iets té persoonlijk opvat kun je een harde, sarcastische opmerking terugkrijgen. Toch is dit nogal moeilijk van hem te ontfutselen, aangezien hij op zichzelf is en zich eigenlijk nergens iets van aantrekt.
          Als Keith je toegelaten heeft tot zijn leven, zal hij letterlijk alles doen om je te beschermen en je dichtbij hem te houden. Hij zal niet eerlijk toegeven dat hij je niet kwijt wil. Dat brengt ons bij het volgende punt; het uiten van emoties. Dit is een ontzettend groot probleem voor Keith, die het niet gewend is om alles te vertellen en zich afvraagt waarom je dat in hemelsnaam zou willen vertellen. Hij kropt hierdoor alles op.

    - Angsten -
          Keith heeft last van verlatingsangst.

    - Verleden / familie -
    George Jackson Callen - Deceased - Vader
    Natalia Callen-Rushmore - Deceased - Moeder
    Amy Hannah Callen - Deceased - Jonger zusje

          Geboren als het eerste kind van Natalia en George leidde Keith een rustig leven, tot hij zo'n beetje zes jaar oud was. Terwijl Keith op school zat, kwamen zijn ouders en zusje om het leven tijdens een auto-ongeluk. Keith was hier kapot van, maar als zesjarige leefde hij verder bij verschillende pleeggezinnen. Van zijn zesde tot zijn achttiende leefde hij in ontzettend veel pleeggezinnen, hij is de tel kwijtgeraakt. Het langste dat hij bij een pleeggezin verbleef was vier maanden en het kortste vier dagen (deeltijdpleegzorg). Dit is de oorzaak tot zijn verlatingsangst. Zodra Keith achttien was verliet ging hij voor een jaar bij een boer wonen om tot rust te komen. Keith deed een militaire opleiding, verliet na drie uitzendingen het leger en sindsdien heeft hij het beroep automonteur in een kleine garage.

    - Sterke en zwakke punten -
    + Houdt zijn beloftes
    + Leert snel
    + Kan zich goed aanpassen

    - Maakt het mensen moeilijk om close met hem te worden
    - Vindt het lastig om emoties te uitten.
    - Is vaak iets teveel op zichzelf

    - Reden van meedoen -
          Eigenlijk was Keith gewoon opzoek naar een nieuw avontuur.


    Keith is klaar, met heel wat vertraging! Ik hoop dat hij goed is ;3

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 17:06 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    @ Hierboven, ik heb je erbij gezet en je wezen staat direct achter de naam (; Al zal ik het hier ook even zeggen; Jouw creatuur is een Weerwolf


    Credendo Vides

    Naam
    Seth ‘Sebastian’ Walker
    Leeftijd
    20
    Geslacht
    Man
    Nationaliteit
    Amerikaans
    Object
    Het houten fluitje

    Uiterlijke kenmerken
    Ziet er erg jong uit voor zijn leeftijd. Zijn korte zwarte haar, zwak postuur en lengte (1,65m) zijn daar de oorzaak van. Hij heeft een gezonde lichtbruine huid door het veel buiten zijn, maar hij heeft momenteel een opgedroogde wond op zijn kin door een ongeluk.
    Karaktereigenschappen
    Vanaf zijn 15e verjaardag opgenomen als wees. Zijn voogd is een oud-militair en typische prepper; iemand die zich voorbereid op een eventuele apocalyps. Zijn naam heeft hij dan ook gedwongen laten veranderen van Sebastian naar Seth, omdat dat sterker klinkt.
    Tegenover vrienden laat hij zich nog steeds Sebastian noemen, ook al is zijn voogd daar sterk op tegen. Seth is vanaf het moment dat hij als wees is opgenomen sterk gaan rebelleren tegen zijn voogd. Hij heeft hiervoor al wel meerdere keren klappen opgevangen.
    Naast zijn school heeft Seth les gekregen in diverse survivaltechnieken, maar hij heeft deze nog nooit in de praktijk kunnen brengen. Hij is bekend met morse code en weet hoe je een vuur moet maken.
    Op 18e leeftijd werd hij naar het leger gestuurd. Hij kwam nog net door de fysieke kwalificaties heen, en heeft daar wel een goede vriend gemaakt die hem telkens hielp bij de opgaven. Daardoor heeft Seth het er toch krap een jaar volgehouden. Hierdoor weet hij een beetje hoe je een wapen moet hanteren.
    Angsten
    Niet echt hoogtevrees, maar wel moeite met grote hoogtes. Hij kan er zich wel doorheen zetten als dat moet. Zijn tijd bij het leger heeft hem niet van zijn smetvrees afgeholpen helaas.
    Sterke punten
    Kent de basis om te survivallen, kan met een wapen omgaan, en kan zwemmen.
    Zwakke punten
    Hij weet dat hij in zijn eentje weinig kans maakt, dus is wanhopig om een bondgenootschap (of vriendschap) te sluiten met iemand. Hij kan daardoor nog wel eens iets te goed van vertrouwen zijn.
    Verder kan hij geen vlieg kwaad doen. Iemand verwonden is tot daar aan toe, maar doden wordt moeilijk voor hem.
    Reden van meedoen
    Nadat hij van het leger af werd getrapt zag zijn voogd hem als een mislukking. Hij heeft Seth toen hier voor aangemeld. “Kom niet terug voordat je een man bent!” Seth is van plan de wedstrijd te overleven, en wil het geld gebruiken om van zijn voogd te ontsnappen en in Europa te gaan wonen.

    Is dit voldoende?

    [ bericht aangepast op 22 dec 2015 - 22:11 ]

    Ik heb Eren qua tekst grotendeels af. Vandaag of morgen zal ik me even op de opmaak richten en wat plaatjes invoegen, maar dit is hem!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Oef, twee heksen. Dubble trouble, nice. :'D


    She's imperfect but she tries

    Ik heb Eren nu helemaal af (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    En alles is weer bijgewerkt.
    Duizendmaal excuses dat het nog niet gestart is, maar er kwam echt van alles tussen waardoor ik nog niet klaar ben met het dossier. Ik hoop het echt dit weekend voor elkaar te krijgen.
    IEDEREEN NOG EEN FIJNE KERST EN ALVAST EEN GELUKKIG NIEUWJAAR GEWENST!

    Maar om jullie toch iets te geven zijn hier de indeling van de pakketten. Ik heb daarvoor een randomizer gebruikt.

    Goud :


    1. Anastasiya Didiane Senotrusov × Spiegel - Bloody Mary
    2. Lucy Jones × Opgezette Vleermuis - Aswang
    3. Seth ‘Sebastian’ Walker × Een houten fluitje - 3 Satyrs


    Groen :

    1. Severina Darija Pavlovic × Een glas rode wijn - Incubus
    2. Eren James Blackwood × Een lichtblauw dagboek - Zombiefamilie Tinbar
    3. Dean Charles Sawyer × Zilveren kam - Banshee


    Blauw :

    1. Een bosje koperkleurig haar - Manticore (Rol nog niet aangemaakt)
    2. Elliot Fleming × Oude Griekse vaas - Chimeara
    3. Emiel Elijah Rostville × Kandelaar met drie kaarsen - Spookhond / hellhound
    4. Rogier Brooks × Wiskundeboek × Sfinx


    Rood :

    1. Faervel Morgwen Cúthalion × Bokaal met water - Eenhoorn
    2.Keith Jackson Callen × Amulet - Weerwolf
    3. Een schelp - 2 Meermensen (Rol nog niet aangemaakt)


    Zwart :

    1. Srikalpana × Hertengewei - Cernunnos en de wilde jacht
    2. Keyon Duwane × Kroontjesveer - 3 Harpijen
    3. lloyd vaughn × Portretfoto van een victoriaans vrouwengroepje - 3 Heksen.


    Credendo Vides

    Is het oké als ik mijn rol dit weekend maak? Zoveel drukte in de december maand, ben er nog niet aan toe gekomen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Savages schreef:
    Is het oké als ik mijn rol dit weekend maak? Zoveel drukte in de december maand, ben er nog niet aan toe gekomen.


    Is goed, zelf zit ik daar dus ook mee. (':
    Waarschijnlijk maak ik het me gewoon allemaal veel te moeilijk.


    Credendo Vides

    Is het erg als mijn rol na het weekend komt? Ik heb het op dit moment ontzettend druk in verband met de feestdagen waardoor ik de tijd nog niet heb gehad om ervoor te gaan zitten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Echt niemand die de grotere broer (die eigenlijk niet hun biologische broer is, maar van het pleeggezin is) van lucy en emiel (achternaam jones, beide geadopteerd als tweeling in het pleeggezin) wil maken? Dan hebben we een familie hehe.

    Er staat wat info over die broer bij emiel zn rolbeschrijving.


    Aan niets denken is ook denken.

    DreamerN schreef:


    1. Dean Charles Sawyer × Negan × Zilveren kam × Banshee.
    2. Elliot Fleming × Vellichor × Oude Griekse vaas × Chimeara.
    3. lloyd vaughn × Mignon × Portretfoto van Victoriaans vrouwengroepje × 2 heksen.
    4. Emiel Elijah Rostville × Florentina × Kandelaar met drie kaarsen × Hellhound / Spookhond / Cerberus.
    5. Rogier Brooks × Therizinosaurus × Wiskundeboek × Sfinx.
    6. Nadezhda Caroline Cauchi × Polovina × Muziekdoosje × Sugar plum Fairy
    7. Srikalpana × Fictionalworld × Hertengewei × Cernunnos
    8. Anastasiya Didiane Senotrusov × [q[Vellichor[/q] × Spiegel × Bloody Mary
    9. Faervel Morgwen Cúthalion × Aleshanee × Bokaal met water × Eenhoorn
    10. Lucy Jones × Nightmarexx × Opgezette Vleermuis × Aswang.




    Wow alle wat Srikalpana niet als monster wil, is een god... Dit gaat niet goed komen.... :(

    [ bericht aangepast op 26 dec 2015 - 11:19 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    (...)

    Wow alle wat Srikalpana niet als monster wil, is een god... Dit gaat niet goed komen.... :(


    Bij sommige creaturen heb je op het eerste ogenblik niets te vrezen, dan ligt het totaal aan hoe je handelt zodra je in 'The Valley' bent. (;


    Credendo Vides

    Yay, I love zombies (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik zou alvast één voor één de dossiers kunnen 'openen' die ik al wel nu helemaal af heb. (; Maar dat is dan eigenlijk ook alleen maar 'leuk' voor de persoon die het desbetreffende creatuur heeft.


    Credendo Vides