• Super leuk dat Justin Bieber na 3 jaar weer wat populairder is en dat de Justin hype weer een beetje eraan komt etc. Maar waar ik dus echt totaal niet tegen kan zijn de neppe fans die letterlijk helemaal niks van hem weten en dan gaan pronken dat ze naar het concert van Justin gaan op 8 oktober -.- Ik ben al fan sinds 2009 en alweer kan ik niet naar zijn concert gaan en daar word ik helemaal verdrietig van )':

    [ bericht aangepast op 10 dec 2015 - 13:41 ]

    Als een persoon Justin Bieber leuk vind of wel oké is het nog niet verboden om naar zijn concert te gaan. Je hoeft daar niet persé een fan voor te zijn toch? Ik snap het wel hoor maar je moet het andere ook dat plezier gunnen haha.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Update;

    Wat bedoel je exact met 'neppe' Justin fans?
    Want dat snap ik niet zo goed :')
    Hij was een kutkind, natuurlijk vond iedereen hem zeikerig.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2015 - 17:43 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Eh tja, meningen veranderen? Je had mij eerst over Twenty One Pilots moeten horen, ik vond het een beetje vreemde muziek. Maar nu... tja, zie profiel. Maar wat ik bedoel is dat het misschien wel overdreven is, maar waarom zouden ze geen echte fans zijn omdat ze pas later fan zijn geworden? Ik had er ook een haat voor, maar 'What Do You Mean' vind ik op zich wel prima, die heb ik zelfs gedownload. Ik zou zeggen, laat ze lekker met rust, dan stoor je je er ook niet aan ^^

    [ bericht aangepast op 10 dec 2015 - 13:59 ]

    Ik snap wel dat je het vervelend vindt dat zij dan wel kaartjes hebben en er mee pronken, terwijl jij alwéér geen kaartjes hebt.
    Maar ik denk echt wel dat ze zijn muziek leuk vinden, anders koop je geen duur kaartje. Ook is zijn muziek inderdaad veel beter geworden,
    ik ben nog steeds geen fan, maar heb ook nu een liedje van hem. Baby bijvoorbeeld vind ik ook echt verschrikkelijk :'D
    Je hoeft ook niet persee fan te zijn om naar zijn concert te gaan of van zijn muziek te houden. Maar als ze hem eerst afkraken is dat wel raar inderdaad.

    Bethesda schreef:
    Ik snap wel dat je het vervelend vindt dat zij dan wel kaartjes hebben en er mee pronken, terwijl jij alwéér geen kaartjes hebt.
    Maar ik denk echt wel dat ze zijn muziek leuk vinden, anders koop je geen duur kaartje. Ook is zijn muziek inderdaad veel beter geworden,
    ik ben nog steeds geen fan, maar heb ook nu een liedje van hem. Baby bijvoorbeeld vind ik ook echt verschrikkelijk :'D
    Je hoeft ook niet persee fan te zijn om naar zijn concert te gaan of van zijn muziek te houden. Maar als ze hem eerst afkraken is dat wel raar inderdaad.


    Dat klopt ook. Natuurlijk kan je als geen fan zijnde naar een concert gaan van een artiest omdat je het leuk vind maar wat ik eigenlijk bedoelde is dat ik best wel veel mensen ken die nog altijd Justin afkraken en ondertussen gaan ze wel "fangirlen" en dat irriteert me meer. En bah dat ik alweer niet kan gaan (cat)

    [ bericht aangepast op 10 dec 2015 - 14:12 ]

    Ik vind het juist terecht dat mensen hem nu meer mogen van voorheen, want muziek en stijl daargelaten, in de afgelopen jaren heeft hij zich wel een beetje als een schoft gedragen. (cat) Ik zou die mensen geen neppe fans noemen, want ik kan me goed voorstellen waarom mensen die nu fan van hem zijn, voorheen niet veel van hem moesten hebben. Met het eieren gooiende, op fans spugende ettertje van de afgelopen paar jaar had ik ook helemaal niets, maar hij lijkt daar redelijk in te zijn veranderd (ik volg het nieuws rond hem niet zo, maar ik had iets gehoord over dat hij zich nu juist inzet om zich te gedragen, of iets in die trant?), dus wordt het ook weer wat minder lastig om fan van hem te zijn, lijkt me.

    In andere woorden, ook nieuwe fans zijn echte fans en ik vind het naar voor je dat je niet naar zijn concert toe kan (en best naar dat andere mensen het zo in je neus zitten te wrijven), maar ik snap volledig waarom er nu opeens een stuk meer mensen hem mogen. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik sluit me aan bij Jip. Die gast heeft zich de afgelopen jaren als een schoft gedragen en nu gedraagt hij zich, naar mijn weten, netter dan voorheen dus kan ik me voorstellen dat mensen hem nu meer mogen.


    26 - 02 - '16

    Neppe fans is zo'n rare term. Je hebt fans en je hebt fans. Niet iedereen is fan elke minuut dat hij bestaat.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Waarom zouden die fans zo 'nep' zijn? Als die mensen zijn nieuwe muziek veel leuker vinden en daardoor fan zijn geworden, dan is dat toch alleen maar goed? Niet iedere fan hoeft alles te weten, elk liedje te kennen of hem al een hele tijd te kennen. Laat hun blij zijn met hun concertkaartjes, ik snap dat het niet leuk is voor jou maar dan hoef je niet zo neerbuigend over hun te doen c:


    United we stand, divided we fall.

    Oh please. Not to be rude, maar ik krijg er echt absoluut het pleuris van als men begint over "echte" en "neppe" fans. Laat verdomme toch eens iedereen in zijn waarde en ga niet over elkaar oordelen of iemand een echte fan is of niet, want zelfs al weet je niets over een artiest of google je hem niet hele dagen door, kan je nog fan zijn van zijn muziek. Het is niet omdat een bepaalde fan een wandelende encyclopedie is over het privéleven van hun idool, dat iemand die gewoon geniet van zijn muziek zichzelf geen fan mag noemen.
          Dit is overigens niet als aanval op jou bedoeld want niet alles wat ik hierin zeg zeg jij letterlijk, maar het is gewoon m'n frustratie in het algemeen.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2015 - 16:04 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ''zijn de neppe fans die letterlijk helemaal niks van hem weten ''
    Want om fan te zijn moet je eerst zijn geboortedatum en alles weten.
    En anders koop je toch zelf een kaartje? Snap niet zo goed waarom je daar jaloers op moet zijn als je zelf ook gewoon een kaartje kan kopen.

    Maar w/e ik vind hem zoals altijd nog steeds niks aan persoonlijk.


    I live for the applause, you will die for it.

    Sinds wanneer moet je voor "fan" zijn ook al voldoen aan bepaalde voorwaarden. ;-;


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sorry hoor, maar ''Neppe fans''? Dus je bent verplicht alles te moeten weten over diegene anders ben je geen echte fan? Wat een bullshit (cat)

    Voel je alsjeblieft niet zo entitled joh. Fijn dat jij al fan bent sinds 2009 en álles over hem weet, maar dat betekent niet dat je je zo hoeft te gedragen tegenover mensen die hem sinds zijn nieuwe nummers leuk vinden.



    Ik vind hem nog steeds een edgy little shitlord die zeikmuziek maakt though.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik denk dat je meer bedoelt dat jij al 6 jaar hem probeert te zien en ineens mensen net van hem horen en kaartjes kunnen bemachtigen? Is het zo?