• Super leuk dat Justin Bieber na 3 jaar weer wat populairder is en dat de Justin hype weer een beetje eraan komt etc. Maar waar ik dus echt totaal niet tegen kan zijn de neppe fans die letterlijk helemaal niks van hem weten en dan gaan pronken dat ze naar het concert van Justin gaan op 8 oktober -.- Ik ben al fan sinds 2009 en alweer kan ik niet naar zijn concert gaan en daar word ik helemaal verdrietig van )':

    [ bericht aangepast op 10 dec 2015 - 13:41 ]

    Gefeliciteerd, de kaartverkoop is nog niet eens begonnen. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Toen ik de titel zag wist ik dat jij dit topic begonnen was.


    I just wanna watch you when you take it off

    Jullie snappen mn punt niet x'D wat ik meer probeer te zeggen is dat de zogenaamde fans naar zijn concerten gaan maar achteraf wel rare dingen over Justin gaan zeggen. Ik zeg ook niet dat je geen fan bent als je niks over iemand kent. Natuurlijk ben je een fan als je de liedjes van een artiest kent maar bijvoorbeeld niet weet wanneer diegene geboren is.
    Ik ken iemand die echt een haat heeft op Justin maar toch naar zijn concerten gaat en zogenaamd 'fan" is wat ze totaal niet is en hier kan ik niet tegen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 10:36 ]

    Dan is het toch nog altijd; wie als eerst komt, het eerst maalt? Ik vind het nog altijd een rotjoch, maar zijn nieuwere album is wel wat volwassener — en daarbij aantrekkelijker om aan te horen — dan zijn vorige albums / muziek. Helaas, je hebt aan het kortste eind getrokken, hoe vaak ik dat wel niet gedaan heb toen ik ergens naartoe wilde gaan. Er zijn genoeg mensen die de dingen leuk vinden die ik doe, maar het niet altijd met mij eens zijn — jammer dan, ik ga mijn mening niet op hen dwingen of iets dergelijks. Maar dan zal ze wel naar zijn concert gaan omdat zijn muziek er ook gewoon op vooruit is gegaan, en daar vind ik dat het om gaat. Helaas pindakaas.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik ben niet zo fan van Justin Bieber vanwege zijn gedrag, maar ik ben wel fan van een aantal liedjes van hem. Als je het me vraagt zal ik je vertellen dat ik hem een stomme klootzak vind, terwijl je in mijn spotify lijst wel muziek van hem zult vinden.


    ©1998

    Zijn muziekstijl is enorm veranderd. Moet zelfs toegeven dat ik "Sorry" best wel catchy vind, al ben ik nog steeds geen fan van zijn muziek. En tsja, ik "was ook al fan van the Walking Dead sinds seizoen 1 toen niemand het nog keek, het nog geen mainstream show was en Norman Reedus nog relatief normaal over straat kon" en "ik droeg ook al een grote bril op mijn neus voordat die hipsterhype begon (wauw, prehipster)" maar ja, big deal? :'D Kan me daar niet zo druk om maken, haha. Je vindt leuk wat je leuk vindt. Boeit toch niet wat anderen van datgene vinden? Zijn jouw zaken toch niet net zoals het hun zaken niet zijn waar jij plezier aan ervaart? Wees blij voor je Justin Bieber, zou ik zeggen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 13:39 ]


    ars moriendi

    Ik kan je ergens wel snappen, maar je kunt er verder niks aan doen. Of je moet gewoon zijn kaartjes bestellen, dan kun jij showen? :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Apocalyptic schreef:
    Zijn muziekstijl is enorm veranderd. Moet zelfs toegeven dat ik "Sorry" best wel catchy vind, al ben ik nog steeds geen fan van zijn muziek. En tsja, ik "was ook al fan van the Walking Dead sinds seizoen 1 toen niemand het nog keek, het nog geen mainstream show was en Norman Reedus nog relatief normaal over straat kon" en "ik droeg ook al een grote bril op mijn neus voordat die hipsterhype begon (wauw, prehipster)" maar ja, big deal? :'D Kan me daar niet zo druk om maken, haha. Je vindt leuk wat je leuk vindt. Boeit toch niet wat anderen van datgene vinden? Zijn jouw zaken toch niet net zoals het hun zaken niet zijn waar jij plezier aan ervaart? Wees blij voor je Justin Bieber, zou ik zeggen.


    Ik heb mensen gehad die het leuk vonden om mn bril van mn neus te trekken omdat die look me niet stond... Jezus mensen wisten wel toen al dak praktisch blind ben zonder bril. Maar damn.

    Neala schreef:
    (...)

    Ik heb mensen gehad die het leuk vonden om mn bril van mn neus te trekken omdat die look me niet stond... Jezus mensen wisten wel toen al dak praktisch blind ben zonder bril. Maar damn.

    Ja, toen was je nog een 'nerd' met zo'n bril en droegen mensen die dingen nog niet met lege fucking glazen puur omdat het nowadays een modeaccessoire is.. mooie tijden :'D

    En TS: Mensen zijn nu eenmaal vreselijk hypocriet. In alles.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 14:23 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ja, toen was je nog een 'nerd' met zo'n bril en droegen mensen die dingen nog niet met lege fucking glazen puur omdat het nowadays een modeaccessoire is.. mooie tijden :'D

    En TS: Mensen zijn nu eenmaal vreselijk hypocriet. In alles.


    Heb die brillen nodig omdat ik serieus over alles heenkijk, heb nu alleen lenzen omdat het anders gewoon niet goed ging.

    Neala schreef:
    (...)

    Heb die brillen nodig omdat ik serieus over alles heenkijk, heb nu alleen lenzen omdat het anders gewoon niet goed ging.

    Ja same, ik draag nachtlenzen maar heb mijn bril nu meer uit nood. Daarbij vond ik die brillen destijds gewoon al awesome (Paul McCartney heeft een periode gehad dat hij die ook droeg en dat is een baas. Tsja.)


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ja same, ik draag nachtlenzen maar heb mijn bril nu meer uit nood. Daarbij vond ik die brillen destijds gewoon al awesome (Paul McCartney heeft een periode gehad dat hij die ook droeg en dat is een baas. Tsja.)


    Ik vond ze toen ook meer bij me passen die grote brillen like meer bij mij.

    Ik ben nooit echt fan geweest van Justin Bieber, maar ik kan zijn muziek nu wel telkens meer waarderen dan zijn muziek van vroeger. Zo ben ik helemaal gek op zijn laatste nieuwe hits, maar dat wil niet zeggen dat ik fan ben geworden omdat ik enkele liedjes leuk vind.


    16 - 09 - '17

    Colossus schreef:
    Jullie snappen mn punt niet x'D wat ik meer probeer te zeggen is dat de zogenaamde fans naar zijn concerten gaan maar achteraf wel rare dingen over Justin gaan zeggen. Ik zeg ook niet dat je geen fan bent als je niks over iemand kent. Natuurlijk ben je een fan als je de liedjes van een artiest kent maar bijvoorbeeld niet weet wanneer diegene geboren is.
    Ik ken iemand die echt een haat heeft op Justin maar toch naar zijn concerten gaat en zogenaamd 'fan" is wat ze totaal niet is en hier kan ik niet tegen.


    Het is ook gewoon een klein rotventje met vreselijke kapsones.

    Je kan iemand's muziek waarderen, maar dat betekent niet altijd dat je de persoon of personen erachter ook leuk vindt of waardeert. Sommige artiesten die ik heb ontmoet bij een M&G waren ook niet altijd even aardig, maar dat heeft er niet voor gezorgd dat ik niet meer naar concerten ging of wat dan ook.

    Alleen Metallica. Die hoef ik nooit meer, nooit meer, nóóit meer te zien. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sommige mensen waarderen Justin nu meer aangezien ze zijn muziek beter vinden, maar ik snap je op zich wel


    Don't believe the lies you've been told