• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.





    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    NO HOW COULD YOU STOP HERE! Now I can't concentrate!


    Mhm?

    Bye, feelings. And don't come back.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het enige verhaal ever dat echt goed moet zijn, wil natuurlijk weer niet lukken met het plot. Dus, dan ontdekt hij dingen over zijn zus? En dan? Het hoofdthema is homoseksualiteit, wat gebeurt er met zijn verliefdheid? Ja, dat blijft onbeantwoord, maar moet er niet een soort closure zijn, op een of andere manier? Moeten die twee verhaalijnen van de zus en de gay niet een beetje synchroon lopen? Ja, maar dat betekent dat het of langer moet, of dat de verliefdheid een soort snelle wending moet krijgen. Of misschien leert hij dingen over zijn zus en reflecteert hij dat op die crush?? maar hOE? Wat is de hoofdboodschap, wat probeer ik nou eigenlijk te vertellen met dit verhaal? Welke toevoeging heeft het aan de wereld? Wat is de harde kern van het verhaal in vredesnaam oh mijn god

    frustraties


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom stel ik dit soort dingen altijd uit? :")


    Caution first, always.

    Het is best triest dat ik dit jaar met bijna niemand op Q echt gepraat heb. (no_chears)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Het is best triest dat ik dit jaar met bijna niemand op Q echt gepraat heb. (no_chears)

    De harde confrontatie met de waarheid bij die nieuwjaarsbedankjes, I feel ya


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Luxemburg is best mooi. Ik wil hier morgen niet weg om de dag erna weer te werken voor school pff. ;(
    Hopen op een goede sollicitatie morgen. Ten minste al 1 last van mijn schouders dan.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 23:06 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Waarom ben ik zo enthousiast over het feit dat ik dinsdag naar de psycholoog ga? Wss omdat ik een wrak ben de laatste tijd. Ja, dat zal het wel zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom heb ik toch het gevoel dat dingen gewoon niet wederzijds zijn? En waarom klopt dat dan ook?
    En waarom wil ik huilen?
    En waarom heb ik vandaag geen shit gedaan?
    En waarom weet ik niet hoe ik me moet voelen en waarom?
    En waarom probeer ik waaromvragen te bedenken als ik niet weet hoe ik me moet voelen en wat moet denken?
    Wtf?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Did I miss something? Lol. I think this is kinda funny. Karma works in strange ways.

    // Gelukkig is het bed tijd. Ik was zo langzaamaan goed zat van je. Hoe hard ik ook onze relatie probeer te redden, jij werkt het altijd weer tegen en ik irriteer me soms echt aan jou en je stomme opmerkingen. Ik twijfel echt of ik vrijgezel het nieuwe jaar in moet gaan..

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 23:26 ]

    Ledecky schreef:
    Het is best triest dat ik dit jaar met bijna niemand op Q echt gepraat heb. (no_chears)


    Haa, dat was ook precies mijn gedachte. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ledecky schreef:
    Het is best triest dat ik dit jaar met bijna niemand op Q echt gepraat heb. (no_chears)


    Elk jaar is dit mijn gedachten, helemaal als ik de berichtjes in het topic voorbij zie komen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ledecky schreef:
    Het is best triest dat ik dit jaar met bijna niemand op Q echt gepraat heb. (no_chears)

    Same. Ik vind het eigenlijk ook wel jammer dat ik niks kan verwachten, of in ieder geval denk ik dat. Ooit praatte ik echt ontzettend veel met iemand, maar die is nu van Quizlet af... (hoewel ik nog wel contact met haar kan hebben)
    Maar ik voel me ook niet een erg goede prater ofzo.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mh, het lijkt erop dat er dus best veel mensen zijn die wel willen praten, maar niet goed weten hoe e.d?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik zit inmiddels op 21 mensen voor dat lijstding en ik heb het idee dat ik nog steeds mensen mis.

    Kijk, dit is dus waarom ik mijn verjaardag nooit vier. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.