• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.





    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hoewel ik de voorstelling zelf, of misschien mijn rol in de voorstelling, niet zo geweldig vond, was het leuk om weer op te treden en me de hele dag met iets anders bezig te houden.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    I like you


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik trek m'n neus er nog eens af! Na 3 weken ben ik toch wel echt klaar met die verkoudheid...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Wauww wat kan jij irritant doen.


    she believed she could & so she did

    Wiarda schreef:
    (...)
    Dank. :W Tot nu toe heb ik in ieder geval al 90% van het plot opgeschreven en al zo'n vijf hoofdstukken van ieder ongeveer 1000 woorden, maar des te meer het wordt, des te meer ik het in mensen hun gezicht wil douwen en de literaire aandachtsslet wil uithangen?? Zo van "GUYS LOOK I MADE A THING LOOK AT THIS THING I MADE". ???

    Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik vind het echt belachelijk knap dat je er in november 50K uit hebt weten te persen zonder de drang om het constant onder iedereens neus te duwen. :'D


    Omg jip ik herken me te veel in de literaire aandachtsslet


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik snap weer helemaal niks van mezelf en van dit alles. D:


    The truth is out there.

    Jonty schreef:
    Gebruik emoji's of zo. Je komt bot over.

    Lol. :'D

    Hmn. Ik heb het gevoel dat ik de laatste tijd niets meer kan schrijven hier zonder dat mensen zich aangesproken of whatsoever voelen... misschien kan ik beter weg gaan of zo. Voel me niet zo welkom meer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SonOfGondor schreef:
    Ik ben zo jaloers op iedereen die nu enthousiast over hun nieuwe verhaal praat (hi, Jip en Inge) en ik heb niets en ik wil zo graag van de 'echte' wereld ontsnappen en mijn oude verhaal is bijna afgelopen en ik ga mijn lezers zo erg missen. Oh, en ik heb familie-verplichtingen vandaag. *cries*

    (sorry voor dit)


    Ahhh, no. D: Ik kan eigenlijk niets meer toevoegen aan wat Jip zegt, maar als ik ooit deze kat tegenkom zal ik hem jouw kant op sturen. (En sorry's zijn echt, echt niet nodig.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I feel really anxious all of the sudden.


    kindness is never a burden.

    I'm so fucking done with school. Ik kan niet wachten tot deze shit module over is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat zijn er veel irritante reclames tegenwoordig.

    Oké, ik zou hieraan gewend moeten zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind die Wakker Dier reclame op de radio zo goed.


    Caution first, always.